Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: narzędzia

poradnik_content_marketing
poradnik_content_marketing
Autor: Żaneta Głuchowska
Data dodania: 03.12.2015
Tematy
content marketing
narzędzia

Krótki poradnik content marketingu dla każdego

W internecie aż roi się od treści. Obecnie jest ich tak wiele, że nie sposób nadążyć za ich śledzeniem, nie mówiąc już o przyswajaniu. Jednocześnie ponad połowa z nich jest nic niewnoszącym, pseudointelektualnym bełkotem. Treści naprawdę wartościowych można ze świecą szukać. Na szczęście na ratunek przychodzi content marketing, który może wejść w krew każdemu, bez wyjątku.

Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe
Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe
Autor: Piotr Maksymowicz
Data dodania: 23.10.2015
Tematy
e-marketing
narzędzia

Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe

Ciężko wyobrazić sobie dzisiaj skuteczny marketing bez wykorzystania internetu. Newslettery, kampanie reklamowe przy użyciu social mediów itp., stały się jednymi z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Każdy, kto przynajmniej przez chwilę zajmował się tą dziedziną, wie, że może być ona niezwykle pracochłonna i zdarza się, że po prostu brakuje czasu na wykonanie wszystkich czynności, które sobie zaplanowaliśmy. Trzeba zebrać potrzebne materiały, zaplanować swoją pracę, zbadać rynek, na którym będziemy się poruszać, prędzej czy później sprawdzić wyniki swojej pracy itd. Nieocenioną pomocą mogą być narzędzia internetowe, wspierające wykonywanie niektórych zadań. W poniższym artykule postaram się przybliżyć Ci te, z których sam korzystam i które według mnie są najlepsze. Do dzieła!

projektowanie ux jak wybrac narzedzie do prototypowania
projektowanie ux jak wybrac narzedzie do prototypowania
Autor: Krzysztof Kozak
Data dodania: 31.08.2015
Tematy
narzędzia
user experience

Projektowanie UX. Jak wybrać narzędzie do prototypowania?

Projektowanie serwisów www, aplikacji mobilnych lub interfejsów specyficznych urządzeń (np. parkomatów) to wielowątkowy proces. Jednym z kroków powstawania gotowego produktu jest etap prototypowania. W zależności od naszych potrzeb i możliwości jego rezultatem może być zarówno statyczny szkic interfejsu, jak również, uwzględniający najdrobniejsze interakcje, klikalny prototyp całego procesu. W poniższym artykule objaśnione zostaną kryteria, którymi powinniśmy się kierować wybierając narzędzie do prototypowania.

8 najlepszych rozszerzeń do przeglądarek internetowych dla specjalisty SEO/PPC i nie tylko

W pracy każdego specjalisty, poruszającego się w obszarze marketingu internetowego, ważne jest korzystanie z narzędzi, które tę pracę ułatwią, przyspieszą – sprawią, że będzie bardziej efektywna. Jeśli chodzi o specjalistę SEO/PPC, szczególnie pomocne są takie narzędzia, które można wykorzystać z poziomu przeglądarki internetowej. W poniższym artykule zaprezentuję osiem rozszerzeń do przeglądarek internetowych, które mogą pomóc w codziennej pracy. I to nie tylko osobom zajmującym się pozycjonowaniem lub reklamą w wyszukiwarkach...

narzedzia-content-marketingu-glowne
narzedzia-content-marketingu-glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 23.06.2015
Tematy
content marketing
narzędzia

Narzędzia content marketingu – praktyczny e-book do pobrania

Drugi, najnowszy e-book przygotowany przez agencję Whitepress został w całości poświęcony narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia zgrabnie ujęte w siedem części merytorycznych.

postaw-na-wideo-darmowe-narzedzia-do-edycji-filmow-glowne
postaw-na-wideo-darmowe-narzedzia-do-edycji-filmow-glowne
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 19.06.2015
Tematy
narzędzia
wideo w internecie

Postaw na wideo. Darmowe narzędzia do edycji filmów

Współczesna komunikacja postawiła na zmysł wzroku. Żyjemy w czasach, w których umiejętność szybkiego podania informacji jest bezcenna, a wideo jest jedną z sił napędowych takiego stanu rzeczy i potężnym narzędziem marketingowym. Dobry film wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, oddziałuje na człowieka. Ruchomy obraz pobudza mózg, dzięki czemu łatwiej zapamiętujemy przekazane w ten sposób treści. Co ważne, możemy je tworzyć sami. Ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia. Bo w kwestii złożenia i „obróbki” materiału wideo na rynku mamy całą masę różnego rodzaju programów i aplikacji, których możemy używać zarówno z poziomu komputera, jak i tabletu czy smartfona.

raport-cieplny-glowne
raport-cieplny-glowne
Autor: Artur Skowron
Data dodania: 25.05.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach
narzędzia

„Raport cieplny”, czyli gra w ciepło-zimno optymalizująca działania SEM

W optymalizacji kampanii SEM bardzo łatwo jest poddać się własnej intuicji, powierzchownej obserwacji lub „wcześniejszym doświadczeniom”. To jednak prosta droga do niedoinwestowania lub przeinwestowania kampanii. O tym, że wskazówki ukryte są w liczbach, nie trzeba nikomu mówić. Można jednak pokazać je w bardziej przyjazny sposób – i dzięki temu sprawnie optymalizować działania marketingowe.

analiza-sklepu-internetowego-na-tle-konkurencji-glowne
analiza-sklepu-internetowego-na-tle-konkurencji-glowne
Autor: Szymon Fabiański
Data dodania: 20.05.2015
Tematy
e-commerce
narzędzia

Analiza sklepu internetowego na tle konkurencji

Podczas mojej pracy wielokrotnie spotykałem się z pytaniami, dotyczącymi kondycji firmy na tle konkurencji. O ile marketer, analityk lub właściciel firmy posiadają dostęp do wielu danych o przedsiębiorstwie, to wgląd w informacje na temat konkurencji nie jest taki prosty. O ile łatwiej byłoby gdybyśmy mieli dostęp do baz danych oraz narzędzi analitycznych rywali. Można by się na przykład dowiedzieć, jaki współczynnik konwersji ma konkurencyjny sklep. O ile to jest jeszcze niemożliwe, to możemy już poznać zagregowane dane dotyczące grupy sklepów sprzedających podobne do naszych produkty. Z artykułu dowiesz się gdzie szukać takich narzędzi i jak poznać Twoją pozycję na tle rywali.

glowne_saleslift
glowne_saleslift
Autor: SalesLift
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
narzędzia
social media
strategia komunikacji marki

SalesLift – jedno narzędzie do zarządzania komunikacją marki w sieci

Niedawno odbyła się premiera SalesLifta, narzędzia pełniącego funkcję social CRM-u. SalesLift to nowość nie tylko dla agencji zajmujących się mediami społecznościowymi, ale także dla osób pracujących w obsłudze klienta i budujących z nim relacje.

PR-owiec 3.0 – narzędzia usprawniające pracę

Dynamika. Zmiana. Czas. Praca z mediami rządzi się własnymi prawami, dlatego zadaniem PR-owca jest dotrzymywanie kroku dziennikarzom, a nawet wyprzedzanie ich życzeń i zapytań. Z pomocą przychodzą nowe technologie, które pozwolą przygotować wysokiej jakości materiały prasowe, sprawdzać efektywność media relations, czy lepiej zaplanować działania komunikacyjne w czasie. Wszystko, czego potrzebuje PR-owiec 3.0!

Tajemnica sukcesu pozycjonera, czyli narzędzia niezbędne do pracy w branży SEO

Pozycjonowanie to praca, w której niezbędna jest nie tylko specjalistyczna wiedza z zakresu e-marketingu, ale też umiejętność organizacji poszczególnych zadań, analityki internetowej, a także – a może przede wszystkim – kreatywność. Dobry pozycjoner to taki, który nie tylko sprawnie korzysta z dostępnych mu środków, ale również samodzielnie planuje strategie działania dla poszczególnych klientów, bada efekty i dokonuje bieżących zmian strategicznych. Czy działa sam? Nie do końca…

Innowacyjne strategie cenowe Część 2. Pay What You Want

Strategia Pay What You Want to nauka empatii, elastyczności i dialogu. Dzięki niej na nowo pytamy o to, co tak naprawdę stanowi wartość dla klienta. Jednak nie w naszych oczach, lecz jego.

innowacyjne-strategie-cenowe-glowne
innowacyjne-strategie-cenowe-glowne
Autor: Majka Lipiak
Data dodania: 09.02.2015
Tematy
narzędzia
zarządzanie cenami

Innowacyjne strategie cenowe Część 1. Wprowadzenie

Zbyt mało wagi przywiązujemy do strategicznego projektowania cen, które częściej stanowi przedmiot taktycznych lub operacyjnych decyzji, niż element spójnej strategii organizacji.

ladny-content_glowne
ladny-content_glowne
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 23.01.2015
Tematy
content marketing
narzędzia

Treści w formie, czyli z jakich rozwiązań korzystać do projektowania ładnego contentu

W działaniach content marketingowych bardzo ważna jest jakość tworzonych treści. To właśnie ona ma wpływ na odbiór prezentowanego contentu. Nie chodzi jedynie o słowo pisane. Dobra treść powinna nie tylko wzbudzać ciekawość, odpowiadać na potrzeby użytkowników, rozwiązywać ich problemy czy zachęcać do refleksji. Dobra treść powinna być także ładnie zaprezentowana. Jak tego dokonać bez znajomości profesjonalnych programów graficznych?

Cenna wiedza: rola white paperów w content marketingu

W marketingu dla większości firm najważniejsze są korzyści biznesowe – pozyskanie jak największej liczby klientów, którzy będą systematycznie korzystać z naszych usług lub kupować proponowane przez nas produkty. Jednak coraz więcej przedsiębiorców przykłada wagę do budowania długotrwałych relacji zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami oraz kreowania eksperckiego wizerunku marki w danej branży. Służą temu przede wszystkich różne formy content marketingu, a wśród nich jedna szczególna – white paper, który w Polsce jest wciąż niedoceniany.

ibm
ibm
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.09.2014
Tematy
narzędzia

IBM wprowadza nowe narzędzie analityczne Watson Analytics

W trakcie drugiej edycji konferencji biznesowej IBM BusinessConnect 2014, firma IBM zapowiedziała uruchomienie bezpłatnego dostępu do Watson Analytics – narzędzia do analizy predykcyjnej i wizualnej dla firm.

Promocja konsumencka – narzędzie w rękach marketera

Każdy z nas, przynajmniej raz, padł „ofiarą” promocji. Zwykle do przejścia w głąb sklepu kuszą nas wielkie napisy, obwieszczające gromko, że po raz kolejny nadszedł czas rozpoczęcia obco brzmiących „sales”. By móc zatopić się w zakupowym raju, wystarczy zrobić jeden krok i, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, znajdziemy się w fascynującej krainie, gdzie wszystkie produkty mają obniżone ceny, a kupując dwie rzeczy, trzecią dostaniemy za darmo. Jak ten magiczny krajobraz wygląda z punktu widzenia marketera?

Personalizuj, automatyzuj, lokalizuj… i lepiej odpowiadaj na potrzeby klientów

Możliwość wpływania na decyzje zakupowe konsumentów to czasem kwestia minut, a nawet sekund. Komunikacja mobilna czy internetowa odbywa się bowiem w czasie rzeczywistym i tak też powinny toczyć się działania angażujące klientów – tu i teraz. Narzędzia do automatyzacji marketingu mobilnego oraz nowoczesne technologie, takie jak Beacon, pozwalają dotrzeć do klientów w kluczowych momentach i to natychmiast, wysyłając komunikaty m.in. na podstawie ich zachowań w aplikacji mobilnej oraz dokładnej lokalizacji.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły