Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: performance marketing

Roadshow E-commerce w praktyce
Roadshow E-commerce w praktyce
Autor: Redakcja
Data dodania: 08.09.2015
Tematy
e-commerce
e-marketing
performance marketing

Roadshow E-commerce w praktyce rusza w trasę po Polsce z hasłem „Sprzedawaj więcej”!

Grupa Unity już po raz szósty wyruszy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji E-commerce w praktyce, tym razem pod hasłem „Sprzedawaj więcej!”. Spotkania we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie to kwintesencja praktycznej wiedzy o tym, jak znacząco zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Prawo, technologia, logistyka, performance marketing to tylko niektóre z tematów wydarzenia.

Performance marketing w e-commerce
Performance marketing w e-commerce
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.08.2015
Tematy
e-commerce
performance marketing

E-commerce potrzebuje performance marketingu – trendbook do pobrania

Rosnące koszty pozyskania nowego klienta na zagranicznych, bardziej rozwiniętych rynkach, powinny zmobilizować polską branżę e-commerce do przygotowania się na związane z tym problemem wyzwania. O najskuteczniejszych rozwiązaniach marketingowych dla rodzimego e-handlu czytamy w najnowszym trendbooku „Performance marketing w e-commerce”, wydanym przez Grupę Unity.

jak-internet-zmienil-glowne
jak-internet-zmienil-glowne
Autor: Marcin Michalski
Data dodania: 04.02.2015
Tematy
e-commerce
e-marketing
performance marketing

Jak bardzo internet zmienił sposób podejmowania decyzji zakupowych i dlaczego tak trudno teraz realizować działania marketingowe?

Marketing internetowy stał się niezwykle trudną dziedziną dla analityków i wizjonerów. Nie uciekniemy przed nim – możemy go tylko próbować lepiej zrozumieć.

Programmatic marketing jest wszędzie. Czy jesteś gotowy działać globalnie?

Zapytaj trzech online marketerów, czym jest programmatic marketing, a usłyszysz trzy różne odpowiedzi. Jedni będą twierdzili, że chodzi o rozwój RTB (real time bidding), inni, że o kampanie remarketingowe/retargetingowe, a jeszcze inni będą starali się udowodnić, że chodzi ogólnie o automatyzację działań reklamowych w sieci. Gdzie zatem leży prawda?

plus
performence-marketing
performence-marketing
Autor: Marcin Michalski
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
e-marketing
performance marketing

Performance marketing – fakty i mity

Realizując kampanie marketingowe, warto na każdym kroku monitorować koszt konwersji i w miarę możliwości rozliczać działania w sposób efektywnościowy. Pozwala to na bieżąco dostosowywać wydatki, by finalnie maksymalizować skuteczność komunikacji. Działania reklamowe optymalizowane pod efekt to właśnie, w ogromnym skrócie, performance marketing. Jego charakterystyka na przestrzeni ostatnich lat bardzo się zmieniła, dlatego chciałbym rozwiać mity i podkreślić fakty, które stale powracają przy rozliczeniach efektywnościowych. Poznanie podstawowych mechanizmów działających w performance marketingu pozwoli z jednej strony zrozumieć, jak ważny jest odpowiedni dobór partnerów. Z drugiej – na czym polega sztuka performance marketingu i dlaczego jest on skuteczny.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły