Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: promocja sprzedaży

SiM_Techniki_promocji_sprzedazy_okladka_cover
SiM_Techniki_promocji_sprzedazy_okladka_cover
Autor: Redakcja
Data dodania: 23.04.2016
Tematy
książki
promocja sprzedaży

„Techniki promocji sprzedaży” – praktycznie o promocji

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich liczba jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty – rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty […]

Prezent za punkty z dostawą do domu

Wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia uczestnicy programów lojalnościowych częściej zaglądają do katalogów nagród w poszukiwaniu prezentów pod choinkę. Wielu z nich sumiennie gromadzi punkty przez cały rok, aby w grudniu wymienić je na upominki dla siebie lub najbliższych. Dzięki temu oszczędzają nie tylko pieniądze, ale i czas przeznaczany na buszowanie po sklepach.

Szybkie premiowanie za zakupy
Szybkie premiowanie za zakupy
Autor: Izabela Supeł
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
programy lojalnościowe
promocja sprzedaży

Szybkie premiowanie za zakupy

Programy motywacyjne i lojalnościowe są efektywnym narzędziem służącym do budowania relacji biznesowych i zwiększania sprzedaży. Czy firma ma alternatywę, jeśli chce zwiększyć sprzedaż w krótkim czasie? Odpowiedź brzmi: tak. Równie popularne formy to loteria, sprzedaż premiowa czy konkurs. Mają nieco mniejszy zasięg, ale generują szybkie efekty sprzedażowe. Dodatkowo mogą być też świetnym uzupełnieniem długoterminowych programów. Dziś przyjrzyjmy się sprzedaży premiowej. Jak ją zorganizować, na co zwrócić uwagę i jakie aspekty prawne związane są z tym zagadnieniem?

plus
Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG
Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG
Autor: Magdalena Jagielska
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
promocja sprzedaży
promocje konsumenckie

Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG

Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?

plus

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!

plus

7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji

Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.

Jak-przeprowadzic-loterie-online
Jak-przeprowadzic-loterie-online
Autor: Tomasz Glinka
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
e-marketing
promocja sprzedaży

Jak przeprowadzić loterię online – od pomysłu do realizacji

Loterie konsumenckie to jeden z podstawowych sposobów na szybkie i bezpośrednie osiągnięcie wzrostu sprzedaży. Niestety ich organizacja nie jest prosta, dlatego warto zapoznać się z podstawowymi zasadami i wskazówkami, które pomogą nam uniknąć najczęstszych błędów i nieporozumień związanych z ich przeprowadzaniem.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły