Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: real time marketing

rtm
rtm
Autor: Jakub Biel
Data dodania: 10.10.2016
Tematy
real time marketing

Real time marketing – 7 wskazówek, jak robić go dobrze

Nadeszły czasy, w których jeden ekran przestaje nam wystarczać i podczas oglądania telewizji bardzo często sięgamy po tablet lub smartfon. Według badania Mindshare aż 70% polskich internautów korzysta z wielu ekranów i jest to grupa, która najszybciej reaguje w social mediach na to, co właśnie dzieje się podczas meczów, wystąpień publicznych czy innych ważnych wydarzeń. Jak zatem wykorzystać ten ogromny potencjał do celów marketingowych? Przed Tobą 7 prostych kroków, które na pewno pomogą w promocji firmy. Zaczynajmy!

rio2016
rio2016
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 04.08.2016
Tematy
real time marketing

Rio Time Marketing – igrzyska w mediach społecznościowych czas zacząć

Duże wydarzenia sportowe to najlepszy czas dla kreatywnych marek na zaistnienie w mediach społecznościowych. Bycie na bieżąco, przemyślana strategia i refleks – te trzy elementy są niezbędne do tego aby odnieść sukces w działaniach real time marketingowych. A rozpoczynające się właśnie igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro są idealną okazją do tego aby zaangażować swoich fanów.

czekajacnaokazje
czekajacnaokazje
Autor: Mariusz Pawełczyk
Data dodania: 03.08.2016
Tematy
real time marketing

Czekając na okazję, czyli jak skutecznie wykorzystać ważne wydarzenia w kampaniach marketingowych

Igrzyska olimpijskie, mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Dzień Dziecka, wakacyjne wyprzedaże czy święta Bożego Narodzenia – ważne dni w kalendarzu cieszą nie tylko Polaków, ale również marketerów. Nic tak dobrze nie działa na klienta jak magia słowa „promocja” czy „zniżka”, a w połączeniu ze znaczącą datą lub wydarzeniem zapewnia jeszcze lepsze efekty. W jaki sposób umiejętnie wykorzystać wyjątkowe okazje w kampaniach marketingowych?

plus
Cyfrowa transformacja marketingu
Cyfrowa transformacja marketingu
Autor: Piotr Stohnij
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
real time marketing
strategia marketingowa

Cyfrowa transformacja marketingu Część 1. Strategia tu i teraz

Robert Lewandowski strzela pięć bramek w dziewięć minut. Barack Obama zostaje przyłapany w siłowni hotelu Marriott. Świat podbija zdjęcie łasicy podróżującej na plecach lecącego dzięcioła. Widzisz to wszystko i chcesz działać, ale tylko gorzko się do siebie uśmiechasz: „no tak, już dawno mówiłem o real-time marketingu, ale oni oczywiście wiedzą lepiej” – stwierdzasz z przekąsem i... masz rację.

Snapchat – relacja tylko na chwilę?

Dziwimy się, że popularność zdobywa aplikacja ze znikającymi po kilku sekundach treściami, zapominając jak szybko pokochaliśmy Tindera. Bezproblemowo oswoiliśmy się również z serwisami, które skracają naszą komunikację do 140 znaków czy sześciu sekund. Snapchat to jedna z najczęściej pobieranych aplikacji mobilnych w ostatnim czasie, która odnotowuje ponad 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie* (dla porównania – Twitter po prawie 10 latach obecności na rynku ma około 300 milionów użytkowników). Jedni ją kochają, doceniając prostą drogę komunikacji, opcję rysowania i zabawne doodle – drudzy nienawidzą, nie rozumiejąc, po co inwestować w treści, które są ulotne

internet-nie-jest-za-darmo-marketing-czasu
internet-nie-jest-za-darmo-marketing-czasu
Autor: Magdalena Kurcz
Data dodania: 16.06.2015
Tematy
content marketing
real time marketing
trendy

Internet nie jest za darmo – marketing czasu

Niepodważalną zaletą internetu jest to, że dostęp do informacji jest darmowy. Za tę „darmowość” jego użytkownik musi jednak zapłacić: czasem nawet własnymi danymi.

jak-skutecznie-korzystac-z-remarketingu
jak-skutecznie-korzystac-z-remarketingu
Autor: Joanna Poczęsna
Data dodania: 22.05.2015
Tematy
real time marketing
remarketing
social media

Jak skutecznie korzystać z remarketingu Część 3. Remarketing na Twitterze

Jak utrzymują specjaliści, Twitter w Polsce nie cieszy się tak wielką popularnością, jak chociażby Facebook czy YouTube. Analizując raport firmy Sotrender „Twitter w Polsce – podsumowanie roku 2014”* (opublikowany w formie infografiki), można wyraźnie zauważyć, że dane dotyczące liczby użytkowników w tym kanale są zdecydowanie mniejsze. Czy to oznacza, że firmy prowadzące działania promocyjne w sieci powinny pomijać ten kanał społecznościowy? Wręcz przeciwnie, jak przyznaje Aleksandra Prejs z Sotrender: – Drzemie w nim (…) ogromny potencjał, co dobitnie udowadnia wzrost liczby użytkowników, który w pewnych kategoriach wiekowych wyniósł w ubiegłym roku ponad 100%!**. Prejs dementuje również powszechnie powtarzane mity o tym, że Twitter w Polsce został zdominowany przez polityków i media. Mimo że to oni tweetują najczęściej, dużą popularnością cieszą się także komunikaty sportowców i celebrytów. Polskie marki również sprawnie sobie tutaj radzą – warto wskazać takie profile jak: @SamsungPolska, @Allegro, @ChopinAirport czy @TMobilePolska.

Bringing online and offline together – Marketing and Technology Congress

Już 16 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Marketing and Technology Congress, w trakcie której zostaną poruszone tematy istotne z perspektywy nowoczesnego marketera m.in.: ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Program zawiera 11 merytorycznych sesji tematycznych, podczas których prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a przygotowane panele dyskusyjne pozwolą na wymianę […]

Święto Trzech Króli zakończyło świąteczną aurę komunikacji reklamowej. Jak wyglądała w 2014 roku?

Skuteczne dotarcie do klientów z interesującym przekazem świątecznym nie jest już dziś przysłowiową bułką z masłem. Potrzebna jest nowa, szersza perspektywa działania, która wzbudzi zainteresowania znudzonych konsumentów i wciągnie ich w wielowymiarową interakcję. Świąteczne przekazy marketingowe jakie otrzymaliśmy w 2014 roku wpisały się w ową szerszą perspektywę dzięki wykorzystaniu personalizacji, wideo, mobile czy real-time marketingu na nośnikach LED.

realtimemarketingdodatek2
realtimemarketingdodatek2
Autor: Grzegorz Miłkowski
Data dodania: 30.05.2014
Tematy
komunikacja marketingowa
real time marketing

[Dodatek specjalny] Real time marketing

Pytając niektórych marketerów, czym jest real time marketing, możemy usłyszeć, iż działania te to przede wszystkim wrzucanie np. na Facebooku śmiesznych filmów bądź obrazków, w których marka odnosi się do aktualnych wydarzeń. Takie postrzeganie komunikacji „real time” to duże uproszczenie, które wypacza też ideę skutecznej komunikacji marketingowej.

blysnac-fleszem
blysnac-fleszem
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 12.05.2014
Tematy
komunikacja marketingowa
real time marketing

Błysnąć fleszem

Kilka lat temu pewna znamienita agencja reklamowa zanotowała bezprecedensowy atak na obsługiwaną przez siebie markę poprzez opublikowanie specjalnej reklamy w jednym z tygodników. Atak był bezpośredni, precyzyjny i trafiał w sedno słabości konkurenta. Ponadto zdecydowanie uderzał w ambicje. Agencja zebrała wszystkie możliwe siły i już w następnym tygodniu zdołała zamieścić w tym samym tygodniku swoją ripostę. Cała branża gratulowała sprawności operacyjnej.

Real-time marketing – czy warto korzystać i jak marka powinna reagować na wydarzenia bieżące?

Wyróżnij się albo zgiń – to strategia większości marek, które dziś próbują zaistnieć lub wręcz utrzymać się na pozycji lidera na rynku. Marketerzy prześcigają się w coraz to oryginalniejszych i śmielszych kampaniach, które mają sprawić, że o marce będzie głośno. Real-time marketing jest dobrym sposobem, by w czasie rzeczywistym odpowiedzieć na potrzebę klienta, wyjść naprzeciw konsumentowi lub wykorzystać jakieś wydarzenie, by przy okazji „przemycić” swoją markę.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły