Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: recenzja

Urodzony zwycięzca
Urodzony zwycięzca
Autor: Ilona Szczotka
Data dodania: 06.02.2016
Tematy
recenzja

Urodzony zwycięzca. Znajdź swój własny kod sukcesu – recenzja

Już dawno nie czytałam książki, która byłaby tak ogromną skarbnicą cytatów motywacyjnych. Blisko 250 stron narzędzi, podpowiedzi, przykładów i praktyk, które - przedstawione w przystępny sposób - skierowane są do wszystkich, którzy pragną zmienić swoje życie na lepsze, w różnych aspektach.

Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi
Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi
Autor: Dominika Maciejak
Data dodania: 28.12.2015
Tematy
książki
recenzja

Jak świadomie inwestować w swój rozwój osobisty? – recenzja

Publikacja Rafała Żaka „Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi” stanowi drogowskaz w poszukiwaniu rozwoju, który jak twierdzi autor, ma sens, a nie jest celem samym w sobie.

Wirus zaprogramowany
Wirus zaprogramowany
Autor: Adam Mucha
Data dodania: 31.08.2015
Tematy
marketing szeptany
marketing wirusowy
recenzja

Wirus zaprogramowany

We wrześniu 2014 roku na serwis YouTube trafił z pozoru niewinny, żartobliwy film o psie pająku, który budził przerażenie u postronnych przechodniów. W ciągu doby film ten zdobył pięć milionów wyświetleń. W niespełna tydzień stał się najpopularniejszym, pochodzącym od polskiego autora, filmem na YouTubie dobijając do 70 milionów wyświetleń. Wideo, rozprzestrzeniając się wirusowo, szturmem zdobyło świat – wzmianki o nim pojawiły się m.in. w „The Independent”, „Daily Mail” czy NBC News, a w chwili obecnej ma on 145 milionów odtworzeń i jest swojego rodzaju benchmarkiem wśród virali. Mowa oczywiście o „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi. Jednak czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego ten film odniósł taki sukces? Przecież autor już wcześniej miał na swoim kanale wiele, mniej lub bardziej śmiesznych, filmików, które nie były nawet blisko takiego sukcesu.

big data recenzja
big data recenzja
Autor: Paweł Wyrzykowski
Data dodania: 17.08.2015
Tematy
big data
książki
recenzja

„Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie” – recenzja

Zastanawiałeś się kiedyś, czy można przewidzieć kierunek rozprzestrzeniania się epidemii? W jaki sposób zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie? Kiedy kupić bilet lotniczy, aby jego cena była jak najniższa? Odpowiedzi na te i inne pytania w bardzo jasny i przystępny sposób starają się ukazać autorzy książki „Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie”, Viktor Mayer-Schönberger i Kenneth Cukier.

traf w sedno recenzja
traf w sedno recenzja
Autor: Karol Niezgoda
Data dodania: 10.08.2015
Tematy
książki
recenzja

„Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać” – recenzja

Od dłuższego czasu zajmuję się zawodowo kontaktami biznesowymi. Postanowiłem posłuchać znajomego i wieczornym, letnim popołudniem udałem się do galerii handlowej po wydawnictwo samego Billa McGowana. Pozycja „Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać” została mi przedstawiona jako elementarz przeznaczony osobie, której choć promil wiedzy z zakresu psychologii biznesu bardzo się przyda. Stojąc przed półką z napisem „biznes/marketing” i spoglądając na wyżej wspomniane wydawnictwo pomyślałem, że autor musi być „dobry”. Wystarczył mi tytuł i już wiedziałem, o czym i dla kogo jest ta książka. Nie jest to takie oczywiste, bo bardzo często spoglądam na tył książki, aby doprecyzować informacje, które znalazłem na jej froncie. To był kolejny argument, aby rozpocząć przygodę z „gościem”, o którym – tak naprawdę – wcześniej nie słyszałem kompletnie nic.

wieloznacznosc w przekazach politycznych recenzja
wieloznacznosc w przekazach politycznych recenzja
Autor: Natalia Bednarz
Data dodania: 03.08.2015
Tematy
public relations
recenzja
wystąpienia publiczne

O wieloznaczności, która porywa tłumy i pomaga się dogadać, utrudnia komunikację i… może zabić!

Manipulacja informacją, taktyka obronna, katalizator osiągania kompromisu, interpersonalne oszustwo czy też może zwykłe kłamstwo? Wieloznaczność przekazu niejedno ma imię. Sporo zależy od kontekstu wypowiedzi, wiedzy autora komunikatu, a nawet jego nastroju! Wieloznaczność może być stosowana celowo, a także zupełnie nieświadomie, jako przemyślana taktyka zdobywania zwolenników lub też jako skuteczny sposób na ocalenie twarzy. Nieporozumienia komunikacyjne mogą przejść niezauważone, mogą także wywołać tragedię (autorzy przytaczają sugestywny przykład z historii). Niejasność komunikatów – nie tylko politycznych (choć im głównie poświęcona jest książka „Wieloznaczność w przekazach politycznych”) – to temat co najmniej fascynujący.

lojalnosc 30 recenzja
lojalnosc 30 recenzja
Autor: Piotr Wojciechowski
Data dodania: 27.07.2015
Tematy
grywalizacja
lojalność klienta
recenzja

Lojalność 3.0

Coraz większa konkurencja i nieustanie rosnące wymagania klientów powodują, że firmy muszą spojrzeć na kwestię lojalności w zupełnie nowy sposób. Dziś nie wystarczy już plastikowa karta, na której w mniej lub bardziej tajemniczy sposób zbierają się punkty.

nowy jednominutowy menedzer recenzja
nowy jednominutowy menedzer recenzja
Autor: Joanna Ligenza
Data dodania: 20.07.2015
Tematy
książki
recenzja

„Nowy Jednominutowy Menedżer”, czyli jak przewodzić pracownikom, aby wydobyć z nich największy potencjał i zapewnić sukces całej organizacji

„Nowy Jednominutowy Menedżer”, autorstwa dr Kena Blancharda i dr Spencera Johnsona, to zaktualizowana wersja „Jednominutowego Menedżera”, opisującego nowoczesny styl zarządzania, który przynosi nadzwyczajne rezultaty. Połączenie kierownictwa zorientowanego na wyniki z jednoczesnym nastawieniem na zadowolenie pracowników pozwala zwiększyć efektywność każdej organizacji. Skuteczny menedżer przewodzi ludziom w sposób, który pozwala wydobyć z nich najlepsze cechy, dzięki czemu osiągają oni ponadprzeciętne wyniki i czerpią radość z wykonywanej pracy.

stolarz-recenzja
stolarz-recenzja
Autor: Dominika Maciejak
Data dodania: 13.07.2015
Tematy
książki
recenzja

Być budowniczym własnego życia, czyli najwspanialsze strategie osiągania sukcesu według Jona Gordona

Lato to doskonały czas na poszukiwanie życiowych i biznesowych inspiracji. Urlopy sprzyjają czytelnictwu, warto więc, aby w nasze ręce trafiła wartościowa lektura. Taką pozycją jest z pewnością książka Jona Gordona pt. „Stolarz. Opowieść o najwspanialszych strategiach osiągania sukcesu”.

nieograniczony-sukces-w-sprzedazy-recenzja
nieograniczony-sukces-w-sprzedazy-recenzja
Autor: Jan Kinal
Data dodania: 06.07.2015
Tematy
książki
recenzja
sprzedaż

„Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach” – recenzja

Książka „Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach” autorstwa Briana i Michaela Tracych niedawno trafiła do naszej firmy. Książka, mimo początkowych obiekcji, zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, dlatego spieszę z subiektywną recenzją tego poradnika dla sprzedawców (ale i nie tylko).

Google_Analytics_RECENZJA
Google_Analytics_RECENZJA
Autor: Marcin Wsół
Data dodania: 05.05.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach
recenzja

Google Analytics w biznesie – recenzja

Ponad rok temu w moje ręce trafiła książka Martyny Zastrożnej pt. „Google Analytics dla marketingowców”. Tytuł ten skierowany jest do osób, które dopiero rozpoczynają lub zamierzają rozpocząć przygodę z narzędziem analitycznym jakim jest Google Analytics. Z racji, że korzystam z niego na co dzień i wiele rzeczy już wiem, ostatnio postanowiłem przeczytać książkę w ramach powtórki i usystematyzowania swojej wiedzy.

marketing wielkich mozliwosci_glowne
marketing wielkich mozliwosci_glowne
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 28.01.2015
Tematy
książki
recenzja
sprzedaż

Niewielka książka o wielkich możliwościach

Marketing nie rozumie oczekiwań działu sprzedaży. Dział sprzedaży uważa działania marketingu za nieefektywne. Zarządzający oczekują wyników i w konsekwencji wyznaczają kolejne cele do realizacji... Sytuacja, aż za dobrze znana wielu firmom. Książka Grzegorza Urbana niesie za sobą dość oczywisty wydawałoby się, ale jednak wciąż rzadko spotykany w rzeczywistości wielu przedsiębiorstw wniosek – aby skutecznie osiągać cele biznesowe działy marketingu i sprzedaży muszą ze sobą współpracować.

testy ab_glowne
testy ab_glowne
Autor: Bartosz Piotrowski
Data dodania: 20.01.2015
Tematy
książki
recenzja

Przycisk wart 57 milionów dolarów, czyli recenzja książki „Testy A/B. Od kliknięcia do klienta”

Zastanawiasz się, czy książka dotycząca testowania dwóch wariantów jednej strony internetowej, z której każdy różni się tylko jedną cechą (czasem tylko kolorem przycisku CTA), może być interesująca? Podpowiem Ci, że zdecydowanie tak.

praktyka-brandingu-recenzja
praktyka-brandingu-recenzja
Autor: Małgorzata Cygan
Data dodania: 15.12.2014
Tematy
branding
recenzja

„Zasady są po to, by je łamać” – coś w tym jest, ale w tym przypadku powinno to być karalne

Możliwość zweryfikowania wiedzy z praktyką najczęściej ma miejsce w pracy, kiedy zajmujemy się już danym projektem i naszym zadaniem jest zrealizowanie go zgodnie z oczekiwaniami klienta i założonymi przez niego celami. Można rzec, że to przecież nic odkrywczego, ot, zwyczajny dzień z życia agencji, marketera czy brand managera. Ja również myślałam, że to nie jest żadne „rocket science”, a zwyczajnie – kwestia pomyślenia, zadania sobie odpowiednich pytań, skorelowania konkurencji, dobrego zbriefowania klienta i możemy działać. A jednak nie. Po przeczytaniu książki „Praktyka brandingu” autorstwa Macieja Tesławskiego & Partnerów okazało się, że jest tyle rzeczy, o których często zapominamy, a są tak bardzo ważne.

jak_byc_dobrym_szefem
jak_byc_dobrym_szefem
Autor: Dorota Korczyk
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
książki
recenzja

To Ty tu rządzisz!

Książka „Jak być dobrym szefem” Boba Seldena jest skierowana przede wszystkim do tych szczęśliwców, którzy właśnie awansowali i w końcu znaleźli się na wysokim szczeblu drabiny swojej kariery. Zdobyło się uznanie, odebrało się gratulacje, emocje opadły, a teraz jak tu odnaleźć się w tej nowej roli? Autor daje wiele praktycznych rozwiązań i wskazówek dla świeżo upieczonych menedżerów. Bob Selden doradza w zakresie m.in. motywowania, delegowania zadań, jak również zatrudniania właściwych współpracowników.

psychologiakonsumenta-ksiazka
psychologiakonsumenta-ksiazka
Autor: Dorota Korczyk
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
książki
recenzja
zachowania konsumenckie

Coca-cola wcale nie smakuje lepiej niż pepsi

Masz wolne popołudnie i postanawiasz wykorzystać je na zrobienie zakupów w pobliskiej galerii. Od momentu przekroczenia progu centrum handlowego i przez cały czas przebywania na jego terenie Twoje zmysły pracują na pełnych obrotach. Odbierasz ogromną ilość przeróżnych bodźców, bezlitośnie atakujących Cię ze wszystkich stron. Twój wzrok wędruje po witrynach sklepowych i skanuje szyldy informujące o […]

jaksprzedawacwiecej
jaksprzedawacwiecej
Autor: Dorota Korczyk
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
książki
recenzja
sprzedaż

W tym szaleństwie jest metoda?

Nikt nie lubi, kiedy mu się coś sprzedaje, ale każdy kocha kupować. Z pewnością pod tym zdaniem podpisałoby się wielu. Konsumpcjonizm szaleje w skali globalnej. Kupowanie to nie tylko nabywanie rzeczy pierwszej potrzeby, ale i masowa rozrywka. Ludzie nie kupują tego, czego potrzebują, ale to, czego chcą w danej chwili. Mimo wielkiej miłości do kupowania coraz bardziej niechętnie podchodzimy do ulotek i ogłoszeń reklamowych. Rzucamy słuchawką, gdy po drugiej stronie słyszymy katarynkowy głos telemarketera, który ma dla nas okazję życia. Jak więc sprzedawać, by klienci chcieli kupować? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Dave Lakhani, autor książki „Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną”. Gdy trzymałam tę książkę w ręku, przyszło mi do głowy, że z moją słabością do zakupów mogłabym co najwyżej wydać pozycję „Kupuj jeszcze więcej niż inni”. Ale wróćmy do skutecznej sprzedaży...

mbawdziesiecdni
mbawdziesiecdni
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 08.05.2014
Tematy
edukacja
książki
recenzja

„MBA w 10 dni” – czyli dlaczego warto wciąż czytać papierowe książki, a nie „kontenty”…

W czasach, gdy wydawnictwa, których nie czytamy na ekranach komputera, stają się passé, tak jak i równie niemodne (w stosunku do tego, jak były oceniane dziesięć lat temu) stają się studia MBA, w ręce wpada nam książka o przewrotnym tytule „MBA w 10 dni”. Dlaczego zasługuje ona na uwagę?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły