Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: social media

snapchat_art
snapchat_art
Autor: Zuzanna Mielczarska
Data dodania: 20.01.2017
Tematy
social media

Blaski i cienie Snapchata

Słysząc „Snapchat”, prawdopodobnie wielu podnosi właśnie brwi z zaciekawieniem. Na twarzach pozostałych gości ironiczny uśmieszek, a w myślach przelatują stereotypowe skojarzenia: „dzieciarnia”, „nagie zdjęcia”, „filtr z pieskiem”. Te reakcje dobrze odzwierciedlają stosunek marketerów do Snapchata niemal od samego początku istnienia aplikacji. Najwyższa pora odrzucić uprzedzenia i przyjrzeć się potencjałowi najszybciej zdobywającej popularność aplikacji ostatnich lat.

SM_to_ty_art
SM_to_ty_art
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.01.2017
Tematy
social media

Ty w social mediach – marka osobista dla każdego

Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać.

fb_arty
fb_arty
Autor: Dominika Granos
Data dodania: 10.01.2017
Tematy
social media

Jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?

Facebook to od dawna portal społecznościowy numer jeden w świadomości internautów. Aby nie stracić tej pozycji, musi stale wprowadzać nowe i ulepszać już istniejące funkcje. Kilka z nich pojawiło się w 2016 roku. Czy w znaczący sposób wpłynęły na komunikację i jak można najlepiej wykorzystać ich marketingowy potencjał?

marki_swieta
marki_swieta
Autor: Tomasz Matuszewski
Data dodania: 12.12.2016
Tematy
social media

Czy w te święta marki przemówią ludzkim głosem?

Największym problemem mediów społecznościowych w Polsce jest obecność w nich. Aby być obecnym, wystarczy kilka wpisów tygodniowo. Jest to niski próg wejścia dla marek, niestety przynosi podobnie niskie korzyści.

v1_cover_artykuly_marketer
v1_cover_artykuly_marketer
Autor: Redakcja
Data dodania: 15.11.2016
Tematy
social media

„Social media. Skuteczne praktyki”. Sprawdź nowy numer „Marketera+”!

O mediach społecznościowych powiedziano i napisano już wiele. A jednak wciąż pojawiają się tematy i zagadnienia, które są nowością dla marketerów. Dlaczego? Bo media społecznościowe wciąż żyją, nie tylko dzięki tworzącej je społeczności. Przez lata rola, trendy, narzędzia i mechanizmy działań w social mediach uległy znaczącym przemianom. Aby właściwie wykorzystywać ich potencjał, co jakiś czas należy aktualizować… swój stan wiedzy.

reklama na Facebooku
reklama na Facebooku
Autor: Tomasz Starzyński
Data dodania: 08.08.2016
Tematy
social media

Poznaj Local Awareness – przyszłość reklamy lokalnej na Facebooku

40% Amerykanów przyznaje, że oferty na Facebooku, które można zrealizować w lokalnym sklepie, zachęcają ich do kupna danego produktu*. Lokalizacja to najważniejszy element (zaraz po dopasowaniu do zainteresowań i historii zakupowej) procesu kupowania wpływający na decyzję zakupową konsumenta obecnego na Facebooku. Co więcej, 1/5 zakupów lokalnych wg badań Google nie była wcześniej planowana**. To ogromny potencjał, dotychczas rzadko wykorzystywany przez reklamodawców w Polsce.

okladkasm
okladkasm
Autor: Redakcja
Data dodania: 04.08.2016
Tematy
social media

Media społecznościowe 2016 – pobierz raport!

Facebook, mimo że raz po raz odsyłany jest do lamusa, ciągle ma się doskonale, stanowiąc dla wielu marketerów serwis pierwszego wyboru. Ale konkurencja nie śpi. Twitter, choć boryka się z wewnętrznymi problemami, kryje w sobie wciąż nieodkryty potencjał merketingowy, LinkedIn to wymarzone miejsce dla komunikacji B2B, a Snapchat... Ten rzeczywiście dla polskich marek pozostaje póki co ciekawostką, ale ciekawostką z ogromnymi aspiracjami. 

fan page jak trampki
fan page jak trampki
Autor: Przemysław Gajos
Data dodania: 29.07.2016
Tematy
social media

Dlaczego marka na Facebooku powinna być jak para trampek?

Obecność jakiejkolwiek marki na Facebooku jest dziś niemal obowiązkowa. Nic w tym dziwnego, skoro to wciąż najpopularniejszy serwis społecznościowy, którego liczba użytkowników ciągle rośnie, a co za tym idzie – to właśnie tu marketerzy mają największą szansę trafić do swoich potencjalnych klientów. Skuteczność reklamy na portalu Zuckerberga uważa się za bardzo wysoką i relatywnie (biorąc pod uwagę zasięgi) tanią. Nic jednak nie dzieje się samo i jeżeli chcesz efektywnie wykorzystywać Facebooka, musisz robić to umiejętnie, o czym zapominają przede wszystkim przedstawiciele małego i średniego biznesu, próbując samemu prowadzić swój fan page albo zlecając to zadanie amatorom (syn, córka znajomego, szwagier itp., itd.).

Jak wykorzystać Snapchata do promocji marki?

Utarło się przekonanie, że użytkownikami Snapchata są wyłącznie nastolatkowie, zaś akcje marketingowe mało opłacalne w porównaniu z pozostałymi kanałami społecznościowymi. A jednak ta aplikacja codziennie gromadzi ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie. Warto więc wykorzystać ten reklamowy potencjał.

Social Media Convent_LOGO
Social Media Convent_LOGO
Autor: Redakcja
Data dodania: 29.03.2016
Tematy
marketing społecznościowy
social media
wydarzenia

Prelekcje, warsztaty, Talent Show i konkurs na najlepszą kampanię – Social Media Convent już w kwietniu w Gdańsku

Dwa dni wykładów, ponad 30 prelegentów, 400 uczestników, dwie debaty, konkursy, festiwal case study, warsztaty, pokaz talentów osób z branży social media, z którego dochód przeznaczony będzie na cele charytatywne, minitargi z udziałem firm branży social media i startupowej oraz przedstawicieli znanych firm, a także networking. Tak zapowiada się tegoroczna, czwarta już edycja konferencji Social Media Convent, która odbędzie się 21-22 kwietnia 2016 w Gdańsku. 

ox_kac
ox_kac
Autor: Redakcja
Data dodania: 01.03.2016
Tematy
social media

Polscy internauci a kac

Kac, który kiedyś był raczej powodem do wstydu niż dumy, w dzisiejszych czasach staje się zwykłym elementem weekendowych poranków, o którym wydawać by się mogło – piszą wszyscy imprezowicze w internecie. Czy jednak jest tak rzeczywiście? Czy internauci chętniej niż inni dzielą się dolegliwościami dnia następnego i informują o tym w każdy możliwy sposób? Jak marki wykorzystują tę tematykę i co tak NAPRAWDĘ o kacu wiedzą użytkownicy sieci? Postanowiła to sprawdzić agencja OX Media.

instagram
instagram
Autor: Natalia Nowak
Data dodania: 21.12.2015
Tematy
social media

Czy każda rewolucja pożera własne dzieci, czyli o reklamie na Instagramie

Biznes musi się kręcić i Mark Zuckerberg dobrze o tym wie. Czy ktoś jeszcze pamięta Facebooka bez reklam? Kilka lat temu profile i posty całkiem nieźle radziły sobie bez dodatkowego wsparcia, dziś taki stan rzeczy byłby nie do pomyślenia.

facebook dynamic ads
facebook dynamic ads
Autor: Radosław Gorczyca
Data dodania: 14.12.2015
Tematy
e-commerce
social media

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o Dynamic Product Ads

Wychodząc naprzeciw wszystkim klientom e-commerce’owym na początku 2015 roku Facebook wprowadził nową opcję reklamową, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez wyświetlanie reklam użytkownikom strony na podstawie oglądanych produktów w sklepie.

plus
Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1. Social media 101, czyli tutorial nie tylko dla noobów
Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1. Social media 101, czyli tutorial nie tylko dla noobów
Autor: Katarzyna Dołowy
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
marketing społecznościowy
social media

Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1. Social media 101, czyli tutorial nie tylko dla noobów

Wiadomo, że media społecznościowe to must have dla większości marek. Co jednak zrobić, aby nie być postrzeganym na tym polu jako nowicjusz wśród prężnie działających firm? Zapraszam do lektury.

User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych
User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych
Autorzy: Urszula Piętka  Przemysław Puchalski 
Data dodania: 12.11.2015
Tematy
social media
user experience

User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych

Użytkownik, korzystając z produktu, jakim jest strona internetowa, doświadcza różnych wrażeń. Nie tylko prawidłowa architektura informacji, przejrzystość kreacji, ale także mechanizmy społecznościowe zawarte na stronie, mogą zmieniać te wrażenia.

Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach
Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach
Autor: Paulina Macuga
Data dodania: 06.11.2015
Tematy
content marketing
social media

Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach

Choć zarządzanie contentem wielojęzycznym w mediach społecznościowych może wydawać się skomplikowane, to należy podkreślić, że istotnie wpływa ono na sukces marki na rynkach międzynarodowych. Wyniki badań pokazują, iż lokalne profile na Facebooku angażują odbiorców od trzech do pięciu razy bardziej, niż ich globalne odpowiedniki.

Networking w social mediach
Networking w social mediach
Autor: Norbert Oruba
Data dodania: 31.10.2015
Tematy
social media

Networking w social mediach

Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że niektórzy ludzie zaczęli je wykorzystywać jako narzędzie do budowania różnych sieci kontaktów. Uprawianie networkingu w social mediach po pewnym czasie przynosi oczekiwane rezultaty. Jednak w wielu przypadkach działania prowadzące do sukcesu są bardzo wymagające. Zatem jak przygotować się i zacząć pozyskiwać pierwsze wartościowe kontakty w social mediach?

Zagrajmy w rozwój
Zagrajmy w rozwój
Autor: Ewelina Wolszczak
Data dodania: 28.10.2015
Tematy
grywalizacja
social media

Zagrajmy w rozwój

Wydaje się, że spośród wszystkich pojęć opisujących nowe media, nowy biznes i nowy marketing, na podium popularności bezsprzecznie znajdzie się interakcja. Model komunikacji jednokierunkowej ustępuje miejsca idei aktywnego zaangażowania odbiorcy, klienta czy pracownika. Na fali tej ewolucji zza horyzontu wyłonił się intrygujący termin grywalizacji. A konkretnie, o co właściwie chodzi?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły