Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: sprzedaż

v1_cover_art_nowa_sprzedaz_694x255
v1_cover_art_nowa_sprzedaz_694x255
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.12.2016
Tematy
sprzedaż

„Nowa Sprzedaż” #6 (7): Jak przygotować skuteczną ofertę handlową?

Jak prezentować klientowi płynące z oferty wartości? Na czym polega cebulowa teoria sprzedaży i jak ją stosować w praktyce? Jakie błędy są najczęściej popełniane w ofertach sprzedażowych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w grudniowo-styczniowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce przygotowania ofert handlowych.

banner_innowacja_lemmens
banner_innowacja_lemmens
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.11.2016
Tematy
sprzedaż

Innowacja w sprzedaży: trzy kluczowe wymiary

Dotychczasowe metody sprzedaży przestają działać. Coraz więcej firm zadaje sobie pytanie: jak zmieniać sprzedaż i sprawiać, aby wychodziła naprzeciw nowym czasom? Poznaj 3 kluczowe wymiary innowacji w tym obszarze.

v1_cover_art_nowa_sprzedaz_694x255
v1_cover_art_nowa_sprzedaz_694x255
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.10.2016
Tematy
sprzedaż

„Nowa Sprzedaż” #5 (6): Strategia utrzymania klientów B2B i B2C

Dlaczego utrzymywanie klientów można porównać do napełniania wanny wodą? Jakie są sposoby na budowanie lojalności na rynku B2B? Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w październikowo-listopadowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce migracji, retencji i utrzymania klientów B2B i B2C.

grafika
grafika
Autor: Redakcja
Data dodania: 05.09.2016
Tematy
sprzedaż

Tatiana Mindewicz-Puacz wystąpi razem z Brianem Tracy w Lublinie

Uwaga! Tatiana Mindewicz-Puacz wystąpi razem z Brianem Tracy na konferencji „Zostań Mistrzem Negocjacji” w Lublinie. Marketer+ jest oficjalnym Partnerem wydarzenia.

cover_artykuly_MARKETER+
cover_artykuly_MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 15.07.2016
Tematy
e-commerce
sprzedaż

Wydanie specjalne Marketer+: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Rynek e-commerce dynamicznie się zmienia. W dwa lata po publikacji poprzedniego wydania poświęconego sprzedaży w sieci dziś patrzymy na ten temat z nowej, aktualnej perspektywy. Zmieniające się zachowania konsumentów, rozwój narzędzi, nowe możliwości działania i promocji, a także zmiany w przepisach prawnych – wszystko to sprawia, że osoby prowadzące e-sklepy powinny zaktualizować swoją wiedzę. A następnie dzięki niej działać tak, aby ich e-biznes był coraz bardziej satysfakcjonujący. Najnowsze wydanie specjalne Marketera+ to aktualne kompendium wiedzy o e-commerce’ie. Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących e-sklepy i wszystkich tych, którzy zamierzają rozpocząć przygodę z e-handlem.

v4_cover_art_NOWA_SPRZEDAZ_694x255
v4_cover_art_NOWA_SPRZEDAZ_694x255
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.06.2016
Tematy
sprzedaż

„Nowa Sprzedaż” 3(4): Skuteczna sprzedaż przez telefon

Co mówić, aby klient chciał Cię słuchać? Jak wzbudzić pragnienie posiadania w trakcie rozmowy telefonicznej? Jak radzić sobie, kiedy słyszysz: „Nie mam czasu”, „Nie widzę takiej potrzeby”, „Jest kryzys” albo „Dobrze mi się pracuje z obecnym kontrahentem”? M.in. odpowiedzi na te pytania w czerwcowo-lipcowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce sprzedaży przez telefon.

SiM_Techniki_promocji_sprzedazy_okladka_cover
SiM_Techniki_promocji_sprzedazy_okladka_cover
Autor: Małgorzata Antczak
Data dodania: 02.06.2016
Tematy
sprzedaż

Recenzja książki „Techniki promocji sprzedaży” Macieja Tesławskiego

Książka Techniki promocji sprzedaży Macieja Tesławskiego i Przyjaciół jest publikacją, która pobudza kreatywność marketingową, a przy tym umiejętności analityczne, które mogą pomóc w dopasowaniu technik promocji sprzedaży do strategii firmy. Wiedza zawarta w lekturze Techniki promocji sprzedaży jest oparta na wieloletnim doświadczeniu autorów, co zdecydowanie zwiększa jej wiarygodność.

cover_art_NOWA_SPRZEDAZ_694x255
cover_art_NOWA_SPRZEDAZ_694x255
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.04.2016
Tematy
prospecting
sprzedaż

„Nowa Sprzedaż” 2(3): Prospecting. Jak skutecznie pozyskiwać klientów?

Kwietniowo-majowe wydanie „Nowej Sprzedaży” poświęcone jest tematyce prospectingu, czyli skutecznego pozyskiwania klientów. Czytajac magazyn dowiesz się, jakie są etapy procesu prospectingu, jak przygotować się do działań, by były one skuteczne oraz jak zwiększyć ich efektywność. Na 128 stronach „Nowej Sprzedaży” 2(3) znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak przygotować się do pierwszej rozmowy z prospectem; co powiedzieć, kiedy klient oczekuje […]

FB marketer (1)
FB marketer (1)
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.04.2016
Tematy
sprzedaż
wydarzenia

Nowe media, nowa sprzedaż – spotkaj guru nowoczesnego marketingu

Już 11 maja odbędzie się konferencja Nowe media, nowa sprzedaż, której gość specjalny, David Meerman Scott, jeden z autorytetów nowoczesnego marketingu, sprzedaży i PR-u, wraz z innymi zaproszonymi ekspertami przekonywać będzie – na bardzo konkretnych przykładach – że świat sprzedaży i marketingu musi oprzeć się na nowych zasadach. O internetowej rewolucji komunikacyjnej, potencjale serwisów społecznościowych […]

nowa sprzedaz 2
nowa sprzedaz 2
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.02.2016
Tematy
sprzedaż
zarządzanie cenami

„Nowa Sprzedaż” 1(2): Strategie cenowe. Jak zwiększyć zyski zarządzając cenami?

Jak zwiększyć zyski zarządzając cenami? To temat przewodni pierwszego w tym roku wydania „Nowej Sprzedaży”, w którym podjęliśmy trudny, ale ważny temat strategii cenowych i wspólnie z naszymi autorami szczegółowo analizujemy, jak prowadzić spójną politykę cenową.

shopper
shopper
Autor: Tomasz Bogdanowicz
Data dodania: 22.02.2016
Tematy
shopper marketing
sprzedaż

Dzień z życia shoppera – jak zmieniają się jego zachowania

Rewolucja digitalowa objęła swoim zasięgiem także zachowanie shoppera, zmieniając jego postawy, ścieżki zakupowe oraz miejsca dokonywania zakupów. Niezmienne pozostaje jedno – w shopper marketingu kluczem do sukcesu jest poznanie i zrozumienie procesu podejmowania decyzji zakupowych.

wyzwaniawsprzedazy-2016
wyzwaniawsprzedazy-2016
Autor: Maciej Ossowski
Data dodania: 07.01.2016
Tematy
sprzedaż

Jakie są źródła współczesnych wyzwań w sprzedaży globalnej?

Sprzedaż B2B w roku 2015 rozwinęła się w nieobserwowanym przeze mnie dotąd tempie. Odpowiadając za obszar pozyskiwania klientów aplikacji internetowej w modelu SaaS do firm Enterprise z USA, EU oraz Azji, zaobserwowałem trzy główne trendy:

Nowa sprzedaz
Nowa sprzedaz
Autor: Redakcja
Data dodania: 21.12.2015
Tematy
obsługa klienta
sprzedaż

Jak dziś skutecznie sprzedawać? – premiera czasopisma „Nowa Sprzedaż”

Jak dziś skutecznie sprzedawać? To temat przewodni pierwszego wydania dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” - nowego czasopisma skierowanego do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Steve Jobs introduces Original iPad   Apple Special Event  2010    YouTube
Steve Jobs introduces Original iPad   Apple Special Event  2010    YouTube
Autor: Piotr Garlej
Data dodania: 11.12.2015
Tematy
sprzedaż
storytelling
tożsamość marki

Być jak Steve Jobs

Od 13 listopada na ekranach polskich kin gości „Steve Jobs”. Film Danny’ego Boyle’a zdradza kulisy popularności pierwszych produktów Apple, ale o rzeczywistym sukcesie firmy z Cupertino decydowały (i nadal decydują) nie tylko same produkty, ale także słynne prezentacje. Oto kilka sekretów, dzięki którym Jobs z takim rozmachem przedstawiał światu iPoda, iPhone’a i inne gadżety.

sprzedaz-tylko-sprawdzone-techniki
sprzedaz-tylko-sprawdzone-techniki
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.11.2015
Tematy
książki
sprzedaż

„Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”

Izabela Krejca-Pawski, autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, udowadnia, że zdecydowanie efektywniejsze od „wciskania” towarów i usług jest odwrócenie zasad sprzedażowej gry i prowadzenie rozmów w taki sposób, aby klient sam chciał kupować. Niezwykle istotne w tym podejściu jest mówienie językiem klienta, a nie językiem sprzedaży, rozmawianie z nim na tematy, o jakich myśli na co dzień. W nowoczesnej sprzedaży potrzebne jest pełne rozeznanie, które pozwala faktycznie traktować każdego klienta indywidualnie.

Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale
Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale
Autor: Mateusz Mrozowski
Data dodania: 18.11.2015
Tematy
sprzedaż

Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale Część 2. Challenger, czyli sprzedaż prowokacyjna

Pojęcie sprzedaży prowokacyjnej powstało w Stanach Zjednoczonych w czasach kryzysu finansowego w 2008 roku, kiedy okazało się że sprzedawcy na całym świecie przeżywali swoje „najgorsze czasy”. Działy sprzedaży z dnia na dzień osiągały coraz gorsze wyniki, klienci przestali kupować, zapanowała panika. Firmy pragnęły jak najszybszego rozwiązania problemu, zaś sprzedawcy zrozumienia i akceptacji zaistniałej sytuacji. Czekała nas rewolucja.

Zarządzanie sprzedażą w kontekście zarządzania marketingowego – książka
Zarządzanie sprzedażą w kontekście zarządzania marketingowego – książka
Autor: Redakcja
Data dodania: 06.11.2015
Tematy
książki
sprzedaż

Zarządzanie sprzedażą w kontekście zarządzania marketingowego – książka

2 listopada ukazała się, inspirowana „biblią marketingu” Philipa Kotlera, książka „Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży” autorstwa Roberta Grzybka – konsultanta, trenera i coacha. Obszerna publikacja koncentruje się przede wszystkim na sprzedaży osobistej i miękkich aspektach zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Autor zwraca również baczną uwagę na kwestie relacji między sprzedażą i marketingiem w organizacjach.

Growth Experts Academy
Growth Experts Academy
Autor: Redakcja
Data dodania: 28.09.2015
Tematy
sprzedaż
wydarzenia

Geniusz zarządzania podzieli się wiedzą z polskimi przedsiębiorcami

Brian Tracy, bo o nim mowa, przez wielu określany jest mianem najlepszego na świecie mówcy i trenera liderów. Sam twierdzi, że „nikomu nie udało się jeszcze odnotować sukcesu w interesach, kierując dużą firmą przy użyciu teorii akademickich”, dlatego z przedsiębiorcami obecnymi na jego szkoleniach dzieli się praktycznymi i gotowymi do zastosowania wskazówkami.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły