Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: storytelling

Czy rzeczywiście opowieści rządzą światem? Wywiad z Jackiem Szlakiem

Jaką rolę pełni storytelling w dzisiejszym biznesie? Czy warto inwestować w reklamę natywną? Jak budować zaufanie w komunikacji z konsumentami? M.in. na te pytania odpowiada Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy kawie i autor książki "Opowieści w marketingu"

Szlak_Opowiesci_w_marketingu_3d_small_cover
Szlak_Opowiesci_w_marketingu_3d_small_cover
Autor: Redakcja
Data dodania: 16.05.2016
Tematy
konkursy
storytelling

Wygraj książkę „Opowieści w marketingu” Jacka Szlaka!

Zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym na fan page'u Marketer+ na Facebooku! Do wygrania 3 egzemplarze książki "Opowieści w marketingu" autorstwa Jacka Szlaka.

Szlak_Opowiesci_w_marketingu_3d_small_cover
Szlak_Opowiesci_w_marketingu_3d_small_cover
Autor: Redakcja
Data dodania: 27.04.2016
Tematy
książki
storytelling

Opowieści w marketingu – poznaj świat marketingu narracyjnego

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi […]

Steve Jobs introduces Original iPad   Apple Special Event  2010    YouTube
Steve Jobs introduces Original iPad   Apple Special Event  2010    YouTube
Autor: Piotr Garlej
Data dodania: 11.12.2015
Tematy
sprzedaż
storytelling
tożsamość marki

Być jak Steve Jobs

Od 13 listopada na ekranach polskich kin gości „Steve Jobs”. Film Danny’ego Boyle’a zdradza kulisy popularności pierwszych produktów Apple, ale o rzeczywistym sukcesie firmy z Cupertino decydowały (i nadal decydują) nie tylko same produkty, ale także słynne prezentacje. Oto kilka sekretów, dzięki którym Jobs z takim rozmachem przedstawiał światu iPoda, iPhone’a i inne gadżety.

plus
Era treści hybrydowych
Era treści hybrydowych
Autor: Wiktor Orzeł
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
storytelling
wideomarketing
zachowania konsumenckie

Era treści hybrydowych

Poniedziałek. O tym, że masz iść do pracy, przypomina Ci dzwoniący rano budzik w Twoim smartfonie. Potem znowu wyciągasz telefon i sprawdzasz rozkład jazdy komunikacji miejskiej. W ciągu dnia przypomina Ci on o tym, że dzisiaj masz wizytę u dentysty, a za dwa dni musisz opłacić rachunki. Urządzenia mobilne stały się naszym drugim, bardzo pojemnym i inteligentnym mózgiem, przedłużeniem ręki. Drastyczna zmiana naszych codziennych nawyków ma istotny wpływ na cały rynek cyfrowy, który stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta. Jakie trendy i rozwiązania będą dominować na nim w najbliższym czasie i dlaczego content hybrydowy wysuwa się na pierwszy plan?

Bohater brand
Bohater brand
Autor: Jacek Szlak
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
storytelling
wideomarketing

Bohater brand

Wszyscy zachwycają się reklamami, które w pół minuty potrafią zbudować wzruszającą opowieść. Ważne, aby miała fabułę czytelną pod każdą szerokością geograficzną, by niemal doprowadzała widza do łez, a markę prezentowała w miarę dyskretnie. „Opowiadanie historii” robi karierę w marketingu.

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” – recenzja
„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” – recenzja
Autor: Magdalena Gałaszewska
Data dodania: 07.09.2015
Tematy
książki
storytelling

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” – recenzja

Zanim cokolwiek napiszę na temat tej książki, chcę zaznaczyć, że przed wzięciem lektury w dłoń jej autor, Grzegorz Kosson, był osobą totalnie mi nieznaną. By móc lepiej przyswoić i zrozumieć przekazywane myśli i rady (mimo że to nie jest poradnik), postanowiłam czegoś się o nim dowiedzieć. Owszem, informacje zawarte na tylnej okładce były konkretne, lecz dla mnie wciąż nie do końca kompletne.

Rola narracji storytellingowej w reklamie
Rola narracji storytellingowej w reklamie
Autor: Wiktor Orzeł
Data dodania: 24.08.2015
Tematy
kampanie reklamowe
storytelling

Rola narracji storytellingowej w reklamie

Za każdą uznaną marką stoi dobrze opowiedziana historia. Jak robią to najlepsi? Jakie są korzenie marketingu narracyjnego i dlaczego storytelling – niezależnie od rozwoju nowoczesnych technologii – zawsze będzie grał w marketingu pierwsze skrzypce?

50 twarzy brandu wspolpraca marek z celebrytami
50 twarzy brandu wspolpraca marek z celebrytami
Autor: Magda Książek
Data dodania: 25.04.2015
Tematy
storytelling
strategia komunikacji marki

50 twarzy brandu. O współpracy marek z celebrytami

Dla większości z nas Marek Perepeczko już na zawsze pozostanie Janosikiem, Stanisław Mikulski Hansem Klossem, a Andrzej Grabowski Ferdynandem Kiepskim, dziarsko trzymającym w dłoni puszkę Mocnego Fulla. Marketerzy czasami zapominają, że odbiorca spotów reklamowych jest nie tylko konsumentem, ale przede wszystkim widzem, oczekującym odpowiedniej porcji rozrywki. Kto, jeśli nie zawodowy aktor, jest w stanie ją zapewnić?

Angażujący i wzruszający – storytelling w content wideo marketingu

Materiały wideo są obecnie jednym z najważniejszych trendów marketingu. Świadczy o tym chociażby fakt, iż marketerzy coraz chętniej sięgają po tą formę promocji. Z badania przeprowadzonego przez Demand Metric i VidYard wynika, że prawie 70% specjalistów na całym świecie uwzględnia wideo w realizowanych strategiach marketingowych. Jak radzą sobie z tym tematem światowi giganci i na czym głównie bazują w swoich przekazach? Czy opowiedzenie historii gwarantuje sukces?

kongres-online-marketing_glowne
kongres-online-marketing_glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.10.2014
Tematy
e-marketing
social media
storytelling

8. edycja Nowego Kongresu Online Marketing

Już 20 listopada w Warszawie podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015 praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski oraz Bartłomiej Rak.

Wirtualny lajk, który pomaga w realu

Podczas gdy komercyjnym markom coraz ciężej wybić się poprzez komunikację na Facebooku, portal okazuje się nieoceniony w przypadku promowania działalności non-profit i organizacji akcji społecznych.

zwierzeta-marketingowe
zwierzeta-marketingowe
Autor: Halina Stelmach
Data dodania: 14.10.2014
Tematy
naming
storytelling
strategia komunikacji marki

Zwierzęta marketingowe

Efekt kraju pochodzenia i etnocentryzm konsumencki to dwie strategie marketingowe bardzo chętnie wykorzystywane przez producentów z branży FMCG na całym świecie. Najlepszym tego przykładem są produkowane w Polsce i Rosji wódki. Co ciekawe, bardzo istotną rolę w kontekście obu strategii odgrywają... zwierzęta.

silatradycjibangolufsenmarketingsorytelling
silatradycjibangolufsenmarketingsorytelling
Autor: Marcin Paweł Panek
Data dodania: 17.01.2014
Tematy
storytelling
zarządzanie marką

Siła tradycji

Produktów firmy Bang & Olufsen próżno szukać na półkach sklepów z elektroniką czy nawet w bardziej wyspecjalizowanych salonach audio. Choć większość zainteresowanych technologią nie zna tego producenta tak dobrze jak Sony, Denona czy Yamahę, to u prawdziwych entuzjastów audio skrót B&O budzi dreszczyk emocji. Samo obcowanie z ich sprzętem jest przeżyciem. Większość wytwarzanych przez nich urządzeń to połączenie sztuki użytkowej z najnowocześniejszą elektroniką. Takie podejście zakorzenione jest w głębokiej tradycji popartej ponad 114-letnią, bogatą historią. W tym artykule pokażę, jak wykorzystuje się ją w celu pozyskania nowych i utrzymania stałych klientów.

komputerswiat shutterstock_164179430
komputerswiat shutterstock_164179430
Autor: Redakcja
Data dodania: 17.01.2014
Tematy
content marketing
storytelling

2014, czyli wymiana marketingowych zamków

Jakość i trafność – dwa klucze do skutecznego content marketingu. W Polsce to wciąż nowy sposób docierania do klientów. U progu nowego roku warto zastanowić się, w którym kierunku będzie zmierzał marketing. Pozwoli to na lepsze dopasowanie strategii do wymogów rynku i – przede wszystkim – klientów.

ksiazka-podaj-dalej-gregorz-kosson
ksiazka-podaj-dalej-gregorz-kosson
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.11.2013
Tematy
książki
storytelling

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.

historia-marki-knowhow
historia-marki-knowhow
Autor: Dorota Pindel
Data dodania: 24.10.2013
Tematy
storytelling
zarządzanie marką

Historia marki w sieci – know-how

Jak dokonywane są wybory zakupowe? Przeciętni konsumenci zwracają uwagę na cenę, rekomendację znajomych oraz na tradycję i przyzwyczajenia. Wiadomo, że w walce o klienta można obniżyć cenę, jednak wpłynięcie na rekomendowanie produktów i wytwarzanie regularności zakupowej to – szczególnie w przypadku różnicy pokoleń – niełatwa sprawa. Jednym z najważniejszych elementów strategii wizerunkowej jest więc jak najciekawsze prezentowanie zalet marki, w tym również jej historii. Oczywiście długa historia nie zawsze musi być równoznaczna z jej jakością. Bardzo często konsumenci stawiają jednak znak równości między doświadczeniem a jakością, a to pierwsze nierozłącznie wiąże się z dziejami marki. Jak więc poinformować potencjalnych klientów o historycznym bagażu, który przełożyć się może na wiarygodność?

storytelling przez dotyk
storytelling przez dotyk
Autor: Urszula Radzińska
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
storytelling

Storytelling przez dotyk

W jakiej formie najlepiej wydawać gazetę firmową: na papierze, tablecie czy jako aktywny plik pdf ściągany na pulpit komputera? A może jako flashbook czytany online?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły