Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: strategia komunikacji marki

millenialsi
millenialsi
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 28.11.2016
Tematy
strategia komunikacji marki

Pokolenie Y vs. Pokolenie Z – co powinni o nich wiedzieć marketerzy cz. I

Pokolenie Y przez ostatnie lata było odmieniane przez wszystkie przypadki nie tylko przez marketerów. Nie minęła chwila a na horyzoncie pojawiło się kolejne pokolenie konsumentów – zupełnie innych, z nowymi potrzebami, oczekiwaniami i komunikującymi się w odmiennych kanałach, własnymi metodami. O czym zatem należy pamiętać chcąc trafić ze swoim przekazem do młodego pokolenia odbiorców?

strategia-komunikacji
strategia-komunikacji
Autor: Łukasz Peliksza
Data dodania: 18.11.2016
Tematy
strategia komunikacji marki

Strategia komunikacji marki 2017 – trzy kluczowe aspekty, o których należy pamiętać

W nadchodzącym roku w centrum zainteresowania marketerów i ekspertów ds. komunikacji nadal pozostaną doświadczenia oraz potrzeby klientów, które będą miały bezpośrednie odzwierciedlenie w projektowanych działaniach. Nie będzie można także uciec od odpowiedniego contentu, oddziaływania za pośrednictwem emocji, szybkiego reagowania czy też rozwiązań mobile. Jednakże obecna dynamika rynku i rynkowe procesy sprawiają, że trzeba również zwrócić uwagę na trzy istotne obszary, mogące okazać się kluczem do sukcesu w strategii komunikacji marki 2017.

Sztuka kreatywnego uwodzenia, czyli o transKREACJI w tłumaczeniach marketingowych

Sprzedaż produktów i usług za granicą jest jak flirt z atrakcyjną nieznajomą w warunkach ostrej konkurencji i na obcym terenie. Jak przekonać Twój obiekt westchnień, że to Ty jesteś dla niej stworzony i że to Ciebie właśnie szukała – w dodatku w nie swoim języku? Jak wywołać prawdziwy efekt „wow”, a wraz z nim zaangażowanie, a może nawet prawdziwe przywiązanie?

Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię

Czy serwis YouTube jest odpowiednim miejscem do promowania Twojej marki? Czy warto inwestować w ten kanał komunikacji? Jak zdobyć w nim publiczność? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

Generacja Z – co zrobić, żeby „złapać” cyfrowych tubylców?

Niedawno obserwowaliśmy w mediach boom na generację Y. Generacja Y jako konsumenci, jako pracownicy – młodzi, zdolni, obeznani w technologiach, trochę egocentryczni. Podczas gdy dla wielu producentów nadal jeszcze poprzednie pokolenie pozostaje nieodkryte, trzeba zacząć zastanawiać się nad kolejnym. Generacja Z – młodsza, jeszcze lepiej obeznana w technologiach i jeszcze bardziej egocentryczna. Kim są? Jak spędzają wolny czas? Jak się komunikują?

onstrukcja komunikatu reklamowego z uwzględnieniem technik neurologicznych
onstrukcja komunikatu reklamowego z uwzględnieniem technik neurologicznych
Autor: Norbert Oruba
Data dodania: 27.10.2015
Tematy
strategia komunikacji marki

Konstrukcja komunikatu reklamowego z uwzględnieniem technik neurologicznych

Rozwój neuromarketingu sprawił, że specjaliści do spraw reklamy coraz częściej zaczęli zadawać sobie pytanie, jak skonstruować komunikat reklamowy, który wpływałby na podświadomość odbiorcy i nakłaniał go do podjęcia określonych działań. Dotychczas przeprowadzone badania, pomiary i testy dają szczątkową wiedzę. Jednak już na jej podstawie można wyciągnąć pewne wnioski.

Strategie budowania marki i produktu luksusowego

Stworzenie i wprowadzenie na rynek marki luksusowej wymaga opracowania i wdrożenia unikalnej strategii marketingowej. Większość składających się na nią działań zazwyczaj jest przeciwieństwem tych, które sukcesywnie praktykują firmy figurujące w innych sektorach rynku.

Antybohaterowie marek
Antybohaterowie marek
Autor: Radosław Dąbrowski
Data dodania: 25.09.2015
Tematy
strategia komunikacji marki

Antybohaterowie marek

Co powoduje, że bohaterowie marek zmieniają się w swoje przeciwieństwo i zamiast pomagać szkodzą wizerunkowi brandu?

Brand hero – tworzyć czy zapożyczać?
Brand hero – tworzyć czy zapożyczać?
Autor: Radosław Dąbrowski
Data dodania: 18.09.2015
Tematy
strategia komunikacji marki

Brand hero – tworzyć czy zapożyczać?

Czy dla marki korzystniejsze jest „mówienie” poprzez istniejącego w popkulturze bohatera, czy stworzenie własnej postaci?

plus

Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social mediach Część 3. Człowiek nie jest samotną wyspą

Istnieją marki, których komunikacja jest wyjątkowo spójna i idealnie dopasowana do jednego z dwunastu archetypów. Niestety, ale nawet właściciele tych najlepiej zaprojektowanych brandów muszą mieć się na baczności, by chwila nieuwagi lub nieprzemyślane decyzje nie nadszarpnęły wizerunku wypracowanego przez lata.

plus

Okrakiem na barykadzie Część 4. Aby orzeł wylądował

Projekt nie kończy się wraz z wykonaniem ostatniego szkicu. O tym, czy wspólne wysiłki agencji i działu marketingu klienta nie pójdą na marne, decyduje nie tylko jakość konceptu, ale także skuteczność jego wykonania. Niekiedy wdrożenie projektu może być nawet wyzwaniem większym niż jego przygotowanie. Tym bardziej istotne staje się ustalenie podziału odpowiedzialności nad ostatnim, często pomijanym w negocjacjach, etapem projektu.

Media społecznościowe i promocja produktów
Media społecznościowe i promocja produktów
Autor: Dorota Pindel
Data dodania: 11.09.2015
Tematy
social media
strategia komunikacji marki

Media społecznościowe i promocja produktów Część 4. Media

Dzięki rozwojowi mediów ludzie mogą brać udział w o wiele bardziej rozwiniętych dyskusjach społecznych. Internet sprawił, że publicznie dyskutują nie tylko profesjonaliści (dziennikarze, specjaliści od określonych tematów), ale również Ci, którzy niedawno byli tylko biernymi obserwatorami dialogu. Jak przyczyniły się do tego media społecznościowe?

Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy?

W obliczu dużej konkurencji i nasycenia rynków przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na zaniedbanie własnego wizerunku, ponieważ to praca włożona w jego wypracowanie i utrzymanie zapewnia im istnienie w świadomości klientów, pracowników i otoczenia biznesowego.

Czy Twoja marka jest seksowna w mediach społecznościowych? Część 2. Jak wykorzystać trendy 2015 roku

Jeśli czytasz ten artykuł, to znaczy, że chcesz dowiedzieć się, co zrobić, aby Twoja marka nie była smutnym odludkiem, stojącym samotnie z drinkiem, ale by stała się tym seksownym gościem, do którego lgną dziewczyny przy basenie. Świetnie! Upewnij się jednak, że wcześniej przeczytałeś pierwszą część artykułu, traktującą o trendach na 2015 rok, bo inaczej możesz nie do końca zrozumieć, o czym jest ten tekst.

Media społecznościowe i promocja produktów
Media społecznościowe i promocja produktów
Autor: Dorota Pindel
Data dodania: 21.08.2015
Tematy
social media
strategia komunikacji marki

Media społecznościowe i promocja produktów Część 3. Branża restauracyjna i klubowa

W ostatnim czasie coraz więcej osób przez rozpoczęciem posiłku robi zdjęcie swojego dania. To co znajduje się na talerzu powinno być estetycznie podane, nie tylko ze względu na jednostkowe wrażenia wizualne. Wieść niesie się dalej przy pomocy mediów społecznościowych. Jak restauracje i kluby powinny zadbać o swoją obecność w sieci?

Spoty odpowiedzialne społecznie

Firmy, które realizują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu, mogą liczyć na rozgłos. Mogą sobie również na więcej pozwolić. CSR (ang. corporate social responsibility) gwarantuje sytuację win-win. Z jednej strony firma zyskuje więcej klientów oraz zaufanie otoczenia, z drugiej dzięki CSR-owi wzrasta świadomość różnego rodzaju problemów między innymi społecznych i ekologicznych.

rolex calibre 3255
rolex calibre 3255
Autor: Norbert Oruba
Data dodania: 30.07.2015
Tematy
strategia komunikacji marki
strategia marketingowa

Działania marketingowe firm na rynku dóbr luksusowych w segmencie biżuterii i zegarków na przykładzie marki Rolex

Rolex to szwajcarska marka słynąca z produkcji luksusowych zegarków. Zakłady produkcyjne zlokalizowane w Genewie i Bienne produkują rocznie około miliona egzemplarzy. Rolex jest najbardziej rozpoznawalną marką spośród wszystkich brandów skupionych w segmencie biżuterii i zegarków.

Human2Human – marketing z ludzką twarzą

Poniższy artykuł to przepis na polski e-handel XXI wieku. E-handel, w którym sprzedaż nabiera znaczenia drugorzędnego, ustępując miejsca relacjom interpersonalnym, emocjom i zaufaniu. Nie bez powodu wielu ekspertów zwiastuje erę uczłowieczenia marketingu – trend Human2Human z przepowiedni staje się faktem.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły