Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: telemarketing

telemarketer-roku-2015
telemarketer-roku-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.06.2015
Tematy
konkursy
telemarketing

Tytuły najlepszych Telemarketerów Roku przyznane!

Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie zebrali się najlepsi polscy telemarketerzy i przedstawiciele branży contact center na uroczystej Gali podsumowującej 7. edycję konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

plus
ostatni-telemarketer-na-ziemi-glowne
ostatni-telemarketer-na-ziemi-glowne
Autor: Anna Szmigiel
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
prawo
telemarketing

Ostatni telemarketer na Ziemi, czyli słów kilka o zmianach w prawie telekomunikacyjnym

Zeszłorocznych świąt Bożego Narodzenia telemarketerzy nie mogą zapewne zaliczyć do spokojnych. Implementując unijną dyrektywę, ustawodawca zamiast prezentów włożył im bowiem w wiszącą nad kominkiem skarpetę nowelizację art. 172 Prawa telekomunikacyjnego* oraz zupełnie nową Ustawę o prawach konsumenta**. Marnym pocieszeniem wydawał się fakt, że zmiany weszły w życie z półrocznym opóźnieniem, a przedświąteczna gorączka przypadała jeszcze na czas obowiązywania starych przepisów. 25 grudnia 2014 roku branża telemarketingowa obudziła się już bowiem w zupełnie nowej rzeczywistości, a obok zapachu świątecznych potraw w powietrzu unosiła się panika i chaos: co właściwie jeszcze nam wolno i czy to wystarczy, by przetrwać? Teraz jednak, gdy opadła już fala przerażenia, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy te emocje są uzasadnione: czyli co tak naprawdę zmieniło się w polskim prawie i czy rzeczywiście telemarketing czeka jeśli nie zagłada, to przynajmniej spory spadek rentowności?

telemarketer-roku-2015
telemarketer-roku-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 09.03.2015
Tematy
konkursy
telemarketing

Właśnie ruszyły zgłoszenia kandydatów w konkursie Telemarketer Roku 2015

Od 9 marca firmy mogą zgłaszać kandydatów w sześciu kategoriach konkursu na najlepszego Telemarketera Roku 2015.

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
sprzedaż
telemarketing
zachowania konsumenckie

Jak sprzedawać przez telefon? Część 8. Jak zakończyć rozmowę z klientem?

O ile pierwsze wrażenie odgrywa fundamentalną rolę na początku rozmowy, zachęcając klienta do kontynuowania dialogu, to ostatnie wrażenie – które buduje się przy zakończeniu rozmowy – odpowiada za to, jakie ogólne odczucie będzie miał nasz rozmówca po tym dialogu. I czy będzie chciał rozmawiać po raz kolejny.

czym-sie-kierowac-wyborze-dostawcy-uslug-callcenter
czym-sie-kierowac-wyborze-dostawcy-uslug-callcenter
Autor: Marcin Sosnowski
Data dodania: 11.07.2014
Tematy
efektywność
telemarketing

Czym się kierować przy wyborze dostawcy usług call center?

Współpraca między klientami zlecającymi projekty call center (CC) a firmami świadczącymi takie usługi to temat, który od lat wzbudza duże emocje w całej branży. Obustronne nadzieje i oczekiwania, potrzeby biznesowe, ceny i modele rozliczeń, niezgodność priorytetów, zaufanie lub jego brak, partnerstwo i nierównowaga sił – to tylko część zagadnień, którym należałoby się przyjrzeć, by zrozumieć relacje panujące w branży CC. Problem jest złożony, a inicjatyw mających na celu jego rozpracowanie – wciąż za mało.

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 7. Proście, a będzie Wam dane – czyli jak prosić o zakup?

Większość ludzi nie lubi prosić z prostego powodu, który ma głębokie podłoże psychologiczne: prosi osoba słaba, bezradna, która nie umie sobie poradzić. Nikt nie lubi się tak czuć, dlatego ludzie jak ognia unikają wszelkich próśb. A sprzedawcy szczególnie, mimo że monumentalną siłę prośby wykazali Cialdini, Ascani, Rittle, Seligman, Bush, Kirsch, Zuckerman, Lazzaro, Waldgeir i wielu innych. Jak więc używać prośby w sprzedaży?

jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 6. Prezentacja oferty, czyli dlaczego klienci się… wycofują?

Podczas każdego kontaktu sprzedażowego – czy to osobistego spotkania, czy rozmowy telefonicznej – dochodzi do takiego momentu, kiedy sprzedawca zadał już wszystkie pytania i poznał odpowiedzi klienta. To doskonały moment na zaprezentowanie swojego produktu i sprzedaż, prawda? Skoro jest tak fajnie, to dlaczego po takiej prezentacji klient się wycofuje, rzucając: „Muszę się jeszcze zastanowić...” albo „To ja do pana oddzwonię, dobrze”?

dziekujeniejestesmyzainteresowaniproszeprzeslacoferte
dziekujeniejestesmyzainteresowaniproszeprzeslacoferte
Autor: Bartłomiej Kukuła
Data dodania: 04.12.2013
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Nie jesteśmy zainteresowani… Dziękujemy… Proszę przesłać ofertę…

Sprzedaż nie jest łatwym zadaniem. Prawdopodobnie każdy sprzedawca, nawet najlepszy, usłyszał kiedyś od klienta następujące słowa: „Nie jesteśmy zainteresowani… dziękujemy… proszę przesłać ofertę”. Czy zatem istnieje sposób pozwalający skutecznie umówić się na spotkanie z klientem? Jeśli zadajesz sobie to pytanie, to jest to artykuł dla Ciebie.

jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 5. Najważniejsza umiejętność sprzedawcy – słuchanie czy słyszenie?

Stare powiedzenie mówi, że dlatego masz tylko jedne usta, ale dwoje uszu, żeby mniej mówić, a więcej słuchać. Ksiądz i sprzedawca, którzy nie potrafią słuchać, mogą się od razu przekwalifikować – obaj z tego samego powodu. Bo żaden z nich nie da poczuć swojemu rozmówcy, że ten jest w centrum jego uwagi.

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 4. Jak radzić sobie z oporem klientów podczas rozmowy telefonicznej?

Dla wielu sprzedawców problemem jest samo wykonanie telefonu. Z czego się to bierze? Bo czują „podskórnie”, że po wymianie z klientem kilku zdań – albo nawet tylko po powitaniu – zostaną odrzuceni, albo ten będzie „stawiał opór”. To przeczucie zazwyczaj się sprawdza, co prowadzi to irytacji i demotywacji sprzedawcy. Czy jest na to jakiś sposób?

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 3. Jak rozmawiać z sekretarkami i asystentami, aby ułatwili Ci kontakt z ich szefem

Wielu sprzedawców – nie tylko telesprzedawcy – ignoruje odbierających ich telefony sekretarki i asystentów, ponieważ wychodzą z założenia, że szkoda tracić czasu, skoro te osoby nie mogą podejmować decyzji zakupowych. To błąd. Jedno, co one na pewno mogą, to utrudnić, a nawet uniemożliwić Ci dostęp do swojego szefa. A tego chyba nie chcesz?

crm_contact_center
crm_contact_center
Autor: Marta Sypuła
Data dodania: 15.11.2012
Tematy
telemarketing
zarządzanie relacjami

CRM w contact center

CRM i contact center. Jedno i drugie służące, pośrednio lub bezpośrednio, budowaniu odpowiednich relacji z klientem. Coraz bardziej powszechne, wciąż udoskonalane, oferujące więcej i więcej. O ile więcej oferują, gdy się wzajemnie uzupełniają? Kto, co i ile może zyskać, gdy contact center wykorzystuje informacje zawarte w systemie zarządzania relacjami z klientem?

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.11.2012
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 2. Jak odszukać i zaprezentować korzyści, które zainteresują rozmówcę?

Zdobycie uwagi rozmówcy jest najważniejszym celem rozpoczęcia rozmowy telefonicznej. Ale zaraz po nim wielu handlowców niweczy swój wysiłek, operując podczas prezentacji oferty językiem korzyści. Problem w tym, że zamiast faktycznie przedstawiać korzyści, prezentują tylko cechy, funkcje albo właściwości produktu. A nawet jeśli mówią o prawdziwej wartości, klienci wykazują brak zainteresowania. Z drugiej części cyklu dowiesz się, dlaczego takie podejście nie działa i jak opracować i przedstawić klientowi listę korzyści możliwych do osiągnięcia, które będą dla niego ważne i interesujące.

plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.09.2012
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 1. Jak rozpocząć rozmowę przez telefon, aby zainteresować potencjalnego klienta?

Od momentu wejścia internetu w krwioobieg wielu firm minęło już kilkanaście lat i korzystanie z e-maila w kontaktach biznesowych między firmami stało się obligatoryjne, niczym przysłowiowa „śmierć i podatki”. Tym samym wiele osób wieszczyło szybki koniec tradycyjnych kanałów kontaktu handlowego – spotkania osobistego wobec wideorozmowy czy rozmowy telefonicznej wobec korespondencji na czacie czy za pomocą e-maila. Ten koniec jednak nie nastąpił i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Spotkania osobiste i rozmowy telefoniczne nadal będą bowiem generować więcej transakcji handlowych w sektorze B2B niż ich odpowiedniki z wirtualnego świata.

jak_wyglada_wspolpraca_firma_contact_center
jak_wyglada_wspolpraca_firma_contact_center
Autor: Sylwia Stępniewicz
Data dodania: 15.07.2011
Tematy
obsługa klienta
sprzedaż
telemarketing

Jak wygląda współpraca z firmą Contact Center?

Obniżenie kosztów sprzedaży i obsługi, oszczędność czasu (pracowników, właściciela CC, jak i jego klienta), budowa skutecznego kanału komunikacji zarówno dystrybucji, jak i pozyskiwania informacji – to najczęściej dostrzegane zalety korzystania z Contact Center. Z tych też powodów tego typu usługi stają się coraz bardziej popularne.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły