Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: trendy

digital_signane_art
digital_signane_art
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 05.01.2017
Tematy
trendy

„Tylko inteligentni przetrwają”, czyli kilka słów o rynku digital signage

O możliwościach, zagrożeniach i wdrożeniach rozwiązań z zakresu digital signage rozmawiamy z Michałem Ptakiem, menedżerem działu wdrożeń biznesowych w Samsung Electronics Polska.

millenials
millenials
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 09.12.2016
Tematy
komunikacja marketingowa
trendy

Pokolenie Z w natarciu. Jak dotrzeć do nich z marketingowym przekazem? Cz. II

Pokolenie Z – to nie lada wyzwanie dla współczesnych marketerów. O skutecznej komunikacji z nimi rozmawiamy z Marcinem Samkiem, Strategy & SoMe director, McCann & MRM, firmy która zrealizowała badanie i raport „The truth about youth”.

filmteractive
filmteractive
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.10.2016
Tematy
trendy

Jakie trendy znokautują świat marketingu? Relacja z Filmteractive 2016

Czy wirtualna rzeczywistość niesie ze sobą obietnicę zmiany marketingu na lepsze? W jaki sposób będzie wpływać na proces budowania więzi użytkownika i konsumenta z marką? Co sprawia, że indywidualnie zaprojektowany przekaz odnosi masowy sukces? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można było znaleźć podczas tegorocznego festiwalu Filmteractive 2016.

Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok
Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok
Autor: Daniel Slomka
Data dodania: 30.10.2015
Tematy
e-marketing
trendy

Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok

Październik to idealny moment, żeby podsumować dotychczasowe działania i zastanowić się nad strategią na przyszły rok. Co przyniesie 2016 rok w dziedzinie online marketingu? Jakie będą dominujące trendy? Kto będzie na szczycie, a kto usunie się w cień? Na te pytania odpowiadają światowej sławy eksperci.

czy twoja marka jest seksowna w mediach spolecznosciowych
czy twoja marka jest seksowna w mediach spolecznosciowych
Autor: Katarzyna Dołowy
Data dodania: 05.08.2015
Tematy
social media
trendy

Czy Twoja marka jest seksowna w mediach społecznościowych? Część 1. Trendy 2015

Jeśli czytasz ten artykuł tylko dlatego, że w tytule pada słowo „seksowny”, możesz skończyć w tym miejscu. Nie będę pisać o 10 sposobach na to, jak poderwać dziewczynę, a o tym, co zrobić, aby Twoja marka była na tyle fajna, że nie będzie musiała nawet kupować dziewczynie drinka przy barze.

prognoza-wydatkow-reklamowych-czerwiec2015
prognoza-wydatkow-reklamowych-czerwiec2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 23.06.2015
Tematy
badania marketingowe
trendy

W 2017 roku internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego

Analitycy ZenithOptimedia prognozują, że do 2017 roku internet będzie największym medium reklamowym na 12 kluczowych rynkach, których łączne wydatki reklamowe stanowią 28% globalnych wydatków na reklamę. Globalnie internet pozostanie drugim po telewizji medium, choć różnica między udziałami tych mediów w globalnych wydatkach reklamowych zmniejszy się z 11 p.p. w tym roku do zaledwie 4 p.p. w 2017.

shoppingshow-2015-raport
shoppingshow-2015-raport
Autor: Marcin Gieracz
Data dodania: 23.06.2015
Tematy
badania marketingowe
shopper marketing
trendy

Omnichannel w branży fashion w powijakach – raport z badań ShoppingShow 2015

Rubikom Strategy Consultants oraz marka Virtoo. Digital Sale Support publikują najnowszy raport z badań „ShoppingShow – edycja 2015”. Tym razem podsumowanie dotyczy sprzedaży wielokanałowej oczami branży fashion.

internet-nie-jest-za-darmo-marketing-czasu
internet-nie-jest-za-darmo-marketing-czasu
Autor: Magdalena Kurcz
Data dodania: 16.06.2015
Tematy
content marketing
real time marketing
trendy

Internet nie jest za darmo – marketing czasu

Niepodważalną zaletą internetu jest to, że dostęp do informacji jest darmowy. Za tę „darmowość” jego użytkownik musi jednak zapłacić: czasem nawet własnymi danymi.

trendy-obsluga-klienta-glowne
trendy-obsluga-klienta-glowne
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
marketing wartości
obsługa klienta
trendy

O krok przed konsumentem – trendy w obsłudze klienta

Był rok 2009, kiedy hasło „marketing 3.0” po raz pierwszy wpisano do wyszukiwarki Google*. Sześć lat później można śmiało stwierdzić, że zarówno ten termin, jak i jego odpowiedniki na stałe weszły do codziennego słownika marketerów. Niosąc ze sobą wiele nowości, marketing holistyczny pewnym przedsiębiorstwom pozwolił na wyzwolenie drzemiącego w nich do tej pory potencjału, jednak dla tych, które nie zdążyły lub nie chciały się zaadaptować do nowo ustalonych zasad, stał się ostatnim gwoździem do trumny. Natomiast z perspektywy klientów był – i w zasadzie pozostaje do dzisiaj – powiewem świeżości, który do marketingu wniósł tak długo wyczekiwany pierwiastek człowieczeństwa.

rzeczywistość-digital-designera
rzeczywistość-digital-designera
Autor: Carolina Pietyra
Data dodania: 25.03.2015
Tematy
trendy
usability
user experience

Rzeczywistość digital designera

Smartfon jest czymś intymnym. Powoli dołączają do niego kolejne smart- zegarki, biżuteria albo buty. Można powiedzieć, że żyjemy otoczeni urządzeniami elektronicznymi. Rośnie zatem zapotrzebowanie na projektantów naszej rzeczywistości – stron, interfejsów, kokpitów samochodów przyszłości. Jak digital designerzy powinni podchodzić do projektowania, a przede wszystkim – skąd ich brać?

sposoby-na-skuteczny-konwergujacy-e-mail-marketing-glowne
sposoby-na-skuteczny-konwergujacy-e-mail-marketing-glowne
Autorzy: Dagna Ważyńska  Adam Gołub  Piotr Krawczyk 
Data dodania: 20.02.2015
Tematy
e-mail marketing
trendy

Sposób na skuteczny i konwertujący e-mail marketing

Marketerzy stają przed nowymi wyzwaniami w komunikacji e-mail marketingowej. Mają twardy orzech do zgryzienia, biorąc pod uwagę wykorzystanie nowych trendów w połączeniu z edukacją klientów i ich zmianą podejścia do e-mailingu. Na rynku digital marketingu widać przemianę „zwykłego klienta”, w klienta na miarę smartshoppera – uzależnionego od nowych technologii, znającego mechanizmy działania marketingu i reklamodawców. Aby e-mail marketing był skuteczny, konieczne jest pożegnanie starego podejścia i połączenie najnowszych trendów z oczekiwaniami coraz bardziej wymagających konsumentów.

trafiony_niezatopiony
trafiony_niezatopiony
Autor: Michał Sztand
Data dodania: 16.02.2015
Tematy
trendy

Trafiony. Niezatopiony, czyli kolejny rok (r)ewolucji w marketingu i komunikacji

Na pytanie: „Które prognozy na rok 2014 dotyczące trendów w marketingu okazały się nietrafione?” nie ma jednej odpowiedzi. Miniony rok, jak i lata poprzednie, miał być rokiem rozkwitu kanału mobile oraz przeformatowywania strategii komunikacji firm i położenia nacisku na działania content marketingowe. Czekaliśmy na ciekawe, praktyczne wykorzystanie beaconów na szerszą skalę i kolejne kroki twórców Google Glass. Póki co nic spektakularnego się nie wydarzyło. Na poziomie nowych urządzeń i wprowadzania ich na masową skalę postęp technologiczny hamuje, a środek ciężkości przenosi się na wdrażanie coraz to lepszych rozwiązań software’owych.

shoppermarketing-kioskmultimedialny
shoppermarketing-kioskmultimedialny
Autor: Natalia Kielur
Data dodania: 14.08.2014
Tematy
marketing mobilny
shopper marketing
trendy

Kioski multimedialne z tabletem – nowy trend w punktach sprzedaży

Kioski multimedialne z wbudowanymi tabletami stają się coraz popularniejszym elementem wyposażenia sklepów stacjonarnych na Zachodzie. Wraz z odpowiednio zaprojektowaną aplikacją mobilną, stanowią świetne narzędzie sprzedażowe, które zarówno angażuje, jak i zachęca do interakcji.

ebdesigntrendy
ebdesigntrendy
Autor: Piotr Kozłowski
Data dodania: 18.07.2014
Tematy
trendy
usability
user experience

Trendy w web designie, czyli jak będzie się projektowało strony www w najbliższych latach

Projektowanie stron internetowych jest niezwykle dynamiczną dziedziną. Zmieniają się nasze oczekiwania względem stron www pod kątem wizualnym i funkcjonalnym, ewoluują gusta i trendy, dynamicznie rozwijają się nowe technologie i urządzenia, na których surfujemy po internecie. Zmieniają się także użytkownicy i ich kontekst użycia stron www – wszystko to wpływa na rozwój projektowania. Ale dokąd zmierzają te zmiany?

Nowe trendy w psychologii konsumenta – czym zaskoczyć klienta?

Współczesne firmy stają przed trudnym wyzwaniem tworzenia kampanii reklamowych, które nie tylko zaskoczą klienta, ale także na tyle skutecznie wyróżnią markę na tle konkurentów, że zdecyduje się on dokonać zakupu. Konsument wie coraz więcej na temat działań marketingowych firm i deklaruje, że pozostaje na nie niewrażliwy. O ile rzeczywiście część tradycyjnych rozwiązań już się nie sprawdza, o tyle firmy nie ustają w staraniach o pozyskanie umysłu, serca, a także części dochodu konsumenta.

trendywaranzacjachtargowych02
trendywaranzacjachtargowych02
Autor: Dominik Osuch
Data dodania: 08.04.2014
Tematy
event marketing
POS
trendy

Trendy w aranżacjach targowych

Jak najlepiej wykorzystać okazje, jakie dają targi branżowe? Jak odnaleźć się w obowiązujących trendach i sprawić, aby odwiedzający zatrzymali się przed stoiskiem właśnie naszej firmy?

technologiedaneiduchowosc
technologiedaneiduchowosc
Autor: Katarzyna Dyrcz
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
trendy
zachowania konsumenckie

Technologie, dane i duchowość, czyli trendy marketingowe na 2014 rok

Jakie trendy będą wpływać na marketing w 2014 roku? W dalszym ciągu będzie rozwijał się marketing mobilny, wzrośnie rola formatu wideo w działaniach reklamowych, jednak znacząco zmieni się ich formuła. Dzięki możliwości gromadzenia dokładniejszych danych o klientach marketerzy będą dążyć do maksymalnej personalizacji przekazu i dostosowania go do potrzeb odbiorcy. Technologia silnie zaznaczy swoją obecność w kampaniach marketingowych skierowanych do odbiorcy masowego. Konsumenci będą próbować pozbyć się poczucia winy, w jakie wpędza ich (hiper)konsumpcja, a marki zaczną wykorzystywać tę tendencję, odpowiadając nie tylko na fizyczne i emocjonalne potrzeby swoich klientów, ale także te duchowe. Przed nami niewątpliwie interesujący rok.

smartthingsmarketing
smartthingsmarketing
Autor: Karolina Janik
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
strategia komunikacji marki
trendy

Smart things – czyli jak marketing skorzysta na inteligentnych rozwiązaniach

Personalizacja przekazów marketingowych z roku na rok jest bardziej zaawansowana. Marketerzy prześcigają się w poszukiwaniu zestawów narzędzi, które umożliwiają precyzyjne targetowanie treści. Klienci natomiast, coraz bardziej przyzwyczajeni do tego, że treści są filtrowane na podstawie ich deklaracji i zachowań, są coraz bardziej wymagający, odnaleźli sposoby na odrzucanie niechcianych treści i bezwzględnie traktują marki, które popełniają błędy, co jest szczególnie widoczne w komunikacji B2C.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły