Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: upominki biznesowe

upominki-biznesowe
upominki-biznesowe
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 07.10.2016
Tematy
upominki biznesowe

Mały gest, duże korzyści, czyli dlaczego warto inwestować w upominki biznesowe

Kto nie lubi otrzymywać prezentów? Za każdym razem nawet drobny pozytywny gest skierowany pod adresem danej osoby wpływa na jej dobre samopoczucie. Emocje towarzyszące przekazywaniu i otrzymywaniu prezentów mają również swój wydźwięk w świecie biznesu.

PIAP
PIAP
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.07.2016
Tematy
upominki biznesowe

Klient końcowy vs. upominki reklamowe – wyniki V edycji badania PIAP

Upominki reklamowe dogoniły internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych, a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek – to najważniejsze wnioski z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

Lojalność zamknięta w małych gestach
Lojalność zamknięta w małych gestach
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
lojalność klienta
omnichannel
upominki biznesowe

Lojalność zamknięta w małych gestach

„Istnieje tylko jeden szef. Klient. I może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej” – tą krótką wypowiedzią Sam Walton, założyciel popularnej w Stanach Zjednoczonych sieci supermarketów Walmart, wskazał przedsiębiorcom, na co powinni zwrócić uwagę, chcąc w dzisiejszych realiach stworzyć markę, która nie zaistnieje na rynku tylko tymczasowo, ale odniesienie długofalowy sukces. Mając tę świadomość, wielu z nich przyjmuje postawę prokliencką, którą można uznać za niezbędną podstawę dla strategii działalności mającej aspiracje do podbicia serc – i portfeli – klientów, a tym samym – wyprzedzenia konkurencji.

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością
Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością
Autor: Experiago
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
lojalność klienta
upominki biznesowe

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

Upominki biznesowe już na stałe wpisały się w strategię budowania relacji z partnerami biznesowymi i klientami. Odpowiednio dobrany i z pomysłem wręczony prezent to inwestycja, która szybko się zwróci – niezależnie od tego, czy chcemy podziękować kontrahentom, przypomnieć o sobie kluczowym klientom, czy też zdobyć nowych.

plus
upominki reklamowe w relacjach biznesowych
upominki reklamowe w relacjach biznesowych
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
marketing B2B
upominki biznesowe

Upominki reklamowe w relacjach biznesowych

W biznesie liczy się trwałość relacji i zwrot z dokonywanych inwestycji. Upominki biznesowe są narzędziem marketingowym przynoszącym korzyści w obu tych płaszczyznach.

piap-badanie-2015
piap-badanie-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.06.2015
Tematy
badania marketingowe
upominki biznesowe

Upominki reklamowe rosną w siłę – wyniki 4. edycji badania PIAP „Postrzegania upominków reklamowych”

Są postrzegane jako drugi najtańszy, a zarazem najskuteczniejszy, nośnik promocji. Mają ogromny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy lub marki, a ich jakość (nie cena!) stała się najważniejszym kryterium wyboru. Mowa o gadżetach reklamowych, które nadal zajmują wysoką pozycję w strategiach marketingowych firm. Świadczą o tym wyniki 4. edycji badania postrzegania upominków reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzone w bieżącym roku przez Polską Izbą Artykułów Promocyjnych.

Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów

Koniec roku jest czasem wyjątkowo silnie związanym z emocjami. Okres świąteczny kojarzy nam się często z gorączką przygotowań do rodzinnych spotkań i co się z tym wiąże – z poszukiwaniem tego jedynego, idealnego prezentu dla naszych najbliższych. To „zamieszanie” nie omija również marketerów – upominek w parze z gadżetem reklamowym, początkowo niechciane i nielubiane, dziś królują w relacjach biznesowych.

upominki
upominki
Autor: Redakcja
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
upominki biznesowe

[Dodatek specjalny] Upominki i gadżety biznesowe

Koniec roku jest czasem niezwykle silnie związanym z emocjami. Przedświąteczna gorączka przygotowań dotyka każdego. Niezależnie od tego czy prezenty kochamy, czy nienawidzimy, nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że upominki zaczęły odgrywać ważną rolę w działaniach każdego marketera.

czekoladajakoidealnyupominek
czekoladajakoidealnyupominek
Autor: Chocolissimo
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
gadżety reklamowe
upominki biznesowe

Czekolada jako idealny upominek biznesowy

Czekolada to idealny produkt reklamowy. Stwierdzenie to jest z pewnością prawdziwe, choćby z racji upodobań smakowych prawie każdego z nas. Czekoladę lubią niemalże wszyscy niezależnie od płci, wieku, statusu materialnego. Stanowi ona idealny upominek w sytuacjach, w których nie znamy zamiłowań obdarowywanej osoby i w których obowiązuje zasada, że wręczany prezent powinien być elegancki, uniwersalny i jednocześnie niezobowiązujący.

Upominki atrakcyjnym nośnikiem reklamy według marketerów – wyniki badania PIAP

Jak wynika z 3. edycji badań „Postrzeganie upominków reklamowych, jako nośnika reklamy” przeprowadzonych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych aż 81,25% marketerów uważa upominki za wysoce skuteczny nośnik reklamy. Co więcej, wynik ten utrzymuje się na podobnym poziomie już od kilku lat, można więc śmiało uznać, że gadżety są efektywnymi i, co więcej, docenianymi przez marketerów narzędziami BTL.

Partner strategiczny

Dołączany, rozdawany, wręczany – czasem przypadkowo dobrany, często stanowi „wypełniacz” szerszych działań komunikacyjnych firmy, ot tym być powinien. Ale wciąż w kategoriach marketingowych przestrzeni określany z pogardą „zbędnikiem”, funkcjonalnym „kurzozbieraczem”, pieszczotliwą „durnostojką”. I tylko czasem ktoś o nim powie: NARZĘDZIE. Bohater marketingowego, drugiego planu. Niedoceniany choć nieoceniony. GADŻET REKLAMOWY. Jak żadne inne medium może odgrywać rolę multifunkcjonalną i doskonale odnajduje się w różnych płaszczyznach strategii komunikacyjnych.

plus
wydawaniegratisowwujeciupodatkowym
wydawaniegratisowwujeciupodatkowym
Autor: Tomasz Grzybowski
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
gadżety reklamowe
podatki
upominki biznesowe

Wydawanie gratisów w ujęciu podatkowym

Wydawanie gratisów, upominków, nagród jest obecnie powszechnie przyjętym działaniem marketingowym mającym na celu zwiększenie pozytywnej asocjacji marki, pogłębienie relacji z klientem, zwiększenie atrakcyjności produktu lub usługi. Sam pomysł na wydanie gratisu to dopiero połowa działań, które przedsiębiorca w ramach promowania swojej firmy powinien zaplanować. W drugiej linii czeka analiza skutków podatkowych. Jest ona bardzo ważna, jeżeli przedsiębiorca nie chce natknąć się na nieoczekiwane trudności, narazić siebie lub co gorsza klienta na nieprzyjemne kontakty z urzędem skarbowym.

Firma, forma, funkjonalność
Firma, forma, funkjonalność
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
gadżety reklamowe
upominki biznesowe

Firma, forma, funkcjonalność

Wykorzystywanie upominków reklamowych w kontaktach z klientami i kontrahentami stało się już biznesowym rytuałem. Wciąż jednak zapomina się o funkcji, jaką mogą one pełnić w budowaniu relacji wewnątrz firmowych, wśród najważniejszych dla organizacji ambasadorów, którymi są jej pracownicy. W jaki sposób wykorzystywać więc upominki reklamowe w działaniach ukierunkowanych na pracowników? Tutaj nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Doskonale sprawdza się za to sformułowanie „forma podąża za funkcją” (ang. form follows function) użyte przez architekta Louisa Sullivana. Parafrazując je, można powiedzieć, że w procesie „projektowania” pomysłu na użycie upominku reklamowego dla pracowników obowiązuje ta sama zasada – liczy się przede wszystkim funkcja, którą ma on pełnić. A w okresie świątecznym jest ona szczególna.

plus
savoir_vivre_wreczania_prezentow
savoir_vivre_wreczania_prezentow
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 15.09.2012
Tematy
upominki biznesowe

Savoir-vivre wręczania upominków

Z wręczeniem upominku, który stanowi pewien symbol relacji, wiąże się kilka ważnych zasad biznesowego savoir-vivre’u, które warto znać. Jakimi zasadami rządzi się sztuka zwana „dawaniem prezentów”?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły