Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: user experience

seo
seo
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.05.2016
Tematy
prawo
SEO
user experience

Sprawdź jak przygotować umowę na audyt SEO i UX

Agencja interaktywna zwykle rozpoczyna pracę dla nowego klienta od przeprowadzenia audytu stanu wyjściowego. Niezwykle ważne jest też wprowadzenie jego wytycznych w życie. Aby współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron, należy przygotować odpowiednio skonstruowaną umowę. Wychodząc naprzeciw, agencja Whitepress przygotowała darmowe wzory takich dokumentów na audyt SEO i UX.

badania ux
badania ux
Autor: Anna Kiedrowska
Data dodania: 18.03.2016
Tematy
badania marketingowe
user experience

5 zdań, które nie powinny paść przy zamawianiu badań UX

W procesie projektowania produktów i usług nieocenioną rolę pełnią badania user experience. Aby wyniki takich badań przyniosły oczekiwane efekty, ich planowanie i realizacja muszą spełniać określone wymogi.

Pięciolatka RWD – podsumowanie Część 2. RWD vs Strona Mobilna – Judgement Day

Wyobraź sobie że prowadzisz sklep. Z pietyzmem ustawiłeś swoje towary na wystawie sklepowej, tak by przyciągnąć uwagę przechodniów. Zadbałeś o odpowiednie oświetlenie i umyłeś witrynę. Twoja praca zaczyna przynosić efekty. Po czym okazuje się, że ze względów technicznych musisz ustawić wszystko jeszcze raz. I zmieścić się na ¼ dotychczasowej powierzchni.

okladka_raportu_ux
okladka_raportu_ux
Autor: Jacek Popko
Data dodania: 23.02.2016
Tematy
e-commerce
user experience

Raport UX e-sklepów 2015: Użyteczność. Jak dbają o nią największe sklepy?

Nie jest tajemnicą, że wygodna ścieżka zakupowa podwyższa konwersję.

Optymalizacja stron i sklepów internetowych
Optymalizacja stron i sklepów internetowych
Autorzy: Piotr Socha  Szymon Słowik 
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
pozycjonowanie stron
user experience

Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1. SEO i użyteczność serwisów WWW – o dwóch stronach medalu w biznesie w sieci

Prowadząc działania marketingowe w internecie, wchodząc w kolejne platformy i kanały komunikacji, należy pamiętać, że najważniejszy w całym tym ekosystemie jest sklep lub strona internetowa marki. Jej struktura ma ogromny wpływ na skuteczność prowadzonych działań, a co za tym idzie – rentowność biznesu, gdyż jest dla firmy zazwyczaj ostatnim etapem prowadzącym do finalizacji sprzedaży.

User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych
User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych
Autorzy: Urszula Piętka  Przemysław Puchalski 
Data dodania: 12.11.2015
Tematy
social media
user experience

User experience, a mechanizmy społecznościowe na stronach internetowych

Użytkownik, korzystając z produktu, jakim jest strona internetowa, doświadcza różnych wrażeń. Nie tylko prawidłowa architektura informacji, przejrzystość kreacji, ale także mechanizmy społecznościowe zawarte na stronie, mogą zmieniać te wrażenia.

Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?
Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?
Autor: Dariusz Szpak
Data dodania: 10.11.2015
Tematy
e-marketing
usability
user experience

Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?

Projektowanie stron internetowych to dziedzina, która podlega trendom i w której także obowiązuje moda. Poznaj, jakie mechanizmy możesz zastosować na stronie, aby wykorzystać jej pełen potencjał i zaangażować użytkowników.

Pięciolatka RWD – podsumowanie
Pięciolatka RWD – podsumowanie
Autor: Maciej Kiełczewski
Data dodania: 04.11.2015
Tematy
e-marketing
marketing mobilny
user experience

Pięciolatka RWD – podsumowanie Część 1. RWD – z czym się to się je i dlaczego niektórym nie smakuje?

Wszyscy lubimy rocznice, tym bardziej te okrągłe. I tak responsive web design obchodzi właśnie piąte urodziny. Już niedługo skończy zerówkę i śmiało pójdzie do podstawówki. Jednak znaczenie RWD jest dużo większe niż wskazuje na to jego wiek. W internecie czas płynie dużo szybciej. Dlatego już niedługo RWD stanie się podejściem w pełni obowiązującym w świecie internetu. Artykułem tym rozpoczynamy krótką serię, w ramach której spojrzymy na RWD z trzech różnych stron – podstaw technologicznych tego podejścia, stopnia wdrożenia na polskim rynku oraz możliwości reklamowych.

Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową?
Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową?
Autor: Piotr Sobieszczak
Data dodania: 01.09.2015
Tematy
inbound marketing
usability
user experience

Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową

Serwisy internetowe skonstruowane zgodnie z zasadami web usability stawiają na intuicyjność i łatwość obsługi z punktu widzenia użytkowników. Wzmacnianie pozycji w sieci nie opiera się jednak wyłącznie na poprawnej architekturze informacji i przejrzystej grafice. Warto także pamiętać o pozostałych aspektach, które odgrywają istotną rolę w procesie generowania sprzedaży.

projektowanie ux jak wybrac narzedzie do prototypowania
projektowanie ux jak wybrac narzedzie do prototypowania
Autor: Krzysztof Kozak
Data dodania: 31.08.2015
Tematy
narzędzia
user experience

Projektowanie UX. Jak wybrać narzędzie do prototypowania?

Projektowanie serwisów www, aplikacji mobilnych lub interfejsów specyficznych urządzeń (np. parkomatów) to wielowątkowy proces. Jednym z kroków powstawania gotowego produktu jest etap prototypowania. W zależności od naszych potrzeb i możliwości jego rezultatem może być zarówno statyczny szkic interfejsu, jak również, uwzględniający najdrobniejsze interakcje, klikalny prototyp całego procesu. W poniższym artykule objaśnione zostaną kryteria, którymi powinniśmy się kierować wybierając narzędzie do prototypowania.

projektosonda
projektosonda
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.07.2015
Tematy
konkursy
user experience

Zaprojektuj swój staż – podsumowanie 4. edycji Projektosondy

Krakowskie Studio EDISONDA po raz kolejny udowodniło, że wakacyjne staże nie muszą być nudne i szablonowe. W ubiegłym tygodniu zakończyła się 4. edycja Projektosondy – konkursu dla studentów zainteresowanych user experience.

Architektura informacji – zadbaj o przekaz na stronie i zweryfikuj, czy masz rację

Nawigacja na stronie internetowej to jeden z filarów jej użyteczności. Przejrzysta i wygodna zachęca do przeglądania treści. W ten sposób zachowane są najważniejsze zasady webdesignu związane z rozmieszczeniem kluczowych elementów witryny. Warto jednak przy użyciu narzędzi zweryfikować, jak na wygląd strony reagują jej użytkownicy.

10-zasad-konstruowania-uzytecznych-komunikatow
10-zasad-konstruowania-uzytecznych-komunikatow
Autor: Katarzyna Rychcińska
Data dodania: 07.04.2015
Tematy
copywriting
usability
user experience

10 zasad konstruowania użytecznych komunikatów

Mówiąc user experience (UX), myślisz „użyteczność” – intuicyjna nawigacja, przejrzysta grafika, odpowiednio poukładane elementy. Większość poradników z tej dziedziny wskaże Ci jak przygotować konstrukcję strony, co pokazywać w jej określonej części, jaki rodzaj i kolor mają mieć konkretne przyciski itp. Ale co z komunikacją werbalną? Kto odpowiada za treści na stronie? Gdzie kończą się kompetencje projektanta a zaczyna copywriting? To dyskusyjna kwestia. Na pewno jednak każdy, kto projektuje dla użytkownika, powinien wiedzieć jak formułować użyteczne komunikaty. Bez względu na to czy zakresem prac jest klasyczna strona internetowa, czy aplikacja mobilna. To, jaką formę będzie miała przedstawiona treść, jest tak samo ważne, jak to, co będzie zawierać.

o-czym-pamietac-podczas-redesign-strony
o-czym-pamietac-podczas-redesign-strony
Autor: Dariusz Kobza
Data dodania: 02.04.2015
Tematy
usability
user experience
zarządzanie marką

O czym pamiętać podczas redesignu strony?

Dlaczego żywotność strony szacuje się na ok. 2-3 lata? Odpowiedzią jest moda. Konieczność redesignu pojawia się wtedy, gdy rozwiązania, którymi kierowałeś się na początku tworzenia strony, zaczynają się starzeć. Wszystko podlega trendom. Jest to naturalny proces, który musimy zaakceptować. Patrząc z perspektywy czasu, nawet najlepsze strony projektowane w latach 90. przez wykwalifikowanych ekspertów, wyglądają teraz mało atrakcyjnie. Redesign nie znaczy jednak, że musisz projektować wszystko od nowa. Zacznij od odpowiedzenia sobie na kilka pytań.

rzut-oka-user-experience-ngo
rzut-oka-user-experience-ngo
Autor: Dominika Bęben
Data dodania: 30.03.2015
Tematy
e-marketing
strategia marketingowa
user experience

Rzut oka na 1%. User experience w NGO

Czas rozliczeń podatkowych to gorący okres dla tych organizacji pozarządowych, które posiadają status organizacji pożytku publicznego. W jaki sposób zachęcić użytkowników do wsparcia? Specjalnie dla Was przygotowałam kilka przykładów.

rzeczywistość-digital-designera
rzeczywistość-digital-designera
Autor: Carolina Pietyra
Data dodania: 25.03.2015
Tematy
trendy
usability
user experience

Rzeczywistość digital designera

Smartfon jest czymś intymnym. Powoli dołączają do niego kolejne smart- zegarki, biżuteria albo buty. Można powiedzieć, że żyjemy otoczeni urządzeniami elektronicznymi. Rośnie zatem zapotrzebowanie na projektantów naszej rzeczywistości – stron, interfejsów, kokpitów samochodów przyszłości. Jak digital designerzy powinni podchodzić do projektowania, a przede wszystkim – skąd ich brać?

Kilka prostych porad jak zwiększyć zainteresowanie Twoim wideo w serwisie YouTube. Formy reklamy płatnej

Ponad miliard ludzi na całym świecie korzysta z YouTube'a. W ciągu zaledwie 10 lat istnienia serwis ten zmienił zarówno sposób konsumpcji mediów, jak i komunikację świata marek z klientami. YouTube dosłownie zmienił świat. Przez dziesiątki lat, aby obejrzeć jakikolwiek materiał wideo, musieliśmy dostosować się do ramówki stacji telewizyjnej, repertuaru kina lub wypożyczyć nośnik z filmem. Dziś nie tylko możemy oglądać video, kiedy chcemy, ale sami możemy być jego twórcami. „Broadcast Yourself” – pierwsze motto serwisu symbolizuje nieznane do tej pory możliwości, a sam YouTube stał się narzędziem przełomowym.

projektant-ux-i-marketer_glowne
projektant-ux-i-marketer_glowne
Autor: Małgorzata Traczyk
Data dodania: 03.11.2014
Tematy
usability
user experience

Projektant UX i marketer – dwa mózgi, jeden organizm

Rynek usług w szybkim tempie przenosi się do świata wirtualnego. Przez internet robimy zakupy, korzystamy z elektronicznych kont bankowych, załatwiamy wszystkie sprawy za pomocą jednego kliknięcia. Wybór usług i produktów z sektora online jest już tak duży, że dochodzi do sytuacji, kiedy nie wiemy na co się zdecydować. Wówczas kierujemy się prostotą – to, co najmilsze dla oka i najbardziej funkcjonalne ma największą szansę na powodzenie. Tu do głosu dochodzi cały sztab specjalistów, odpowiedzialnych za to, żeby klient nie dość, że był zachwycony usługą, ale jeszcze polecił ją wszystkim swoim znajomym. Kim są ci specjaliści?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły