Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: wideo w internecie

raportwideo
raportwideo
Autor: Redakcja
Data dodania: 29.07.2016
Tematy
wideo w internecie

Wideo w internecie 2016 – pobierz raport!

Wideo w internecie jest skuteczniejsze, bardziej angażujące i przede wszystkim bardziej akceptowalne od innych form reklamowych w sieci. Nic dziwnego, że już co dwunasta złotówka wydana na reklamę online przeznaczona jest na wideo, a w 2020 wynik ten ma być ponad pięciokrotnie wyższy! Ale w świecie VOD już nie jest tak różowo i to wcale nie przez Netfliksa.

Jak sprawić aby internauci pozostali na Twojej stronie dłużej?

Oficjalnie nie uznaje się czasu spędzonego na stronie za faktor rankingujący. Jednak okazuje się, że dla pozycjonowania ma on ogromne znaczenie. Pragniesz, by Twoja strona zajęła wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania w Google? Wystarczy zastosować kilka podanych przez nas wskazówek, by podskoczyć w rankingu.

wideomarketing-badanie
wideomarketing-badanie
Autor: Redakcja
Data dodania: 06.02.2016
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Co sądzisz o wideomarketingu?

W Stanach Zjednoczonych 96% firm z branży B2B prowadzi działania wideomarketingowe*. W Polsce co najmniej raz w tygodniu filmy na YouTube zamieszczają tylko 34 firmy spośród 500 największych**. A jak korzystają z wideo marketingu polscy mali i średni przedsiębiorcy? Chcemy to wiedzieć, dlatego wspieramy badania, które prowadzi OFFON Agency. – Chcemy dowiedzieć się, co małe […]

plus
Efektywna dystrybucja wideo w sieci
Efektywna dystrybucja wideo w sieci
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

plus
Użyteczność treści wideo
Użyteczność treści wideo
Autor: Filip Franczak
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Użyteczność treści wideo

Popularność treści wideo znajdujących się w zasobach internetu przeżywa swój renesans. Dzięki sukcesom takich serwisów jak YouTube czy Vimeo udostępnianie i konsumpcja filmów stały się nie tylko prostsza, ale oczywiste jak sama wyszukiwarka. Nic dziwnego, że obecnie treści wideo wykorzystywane są na portalach czy firmowych stronach WWW. Jednak wszędzie tam, gdzie pojawia się pośpiech i pogoń za trendami, zapomina się o najważniejszym aspekcie – mianowicie o odbiorcach takich treści.

plus
Product placement na vlogu? Warto spróbować!
Product placement na vlogu? Warto spróbować!
Autor: Olga Majkowska
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Product placement na vlogu? Warto spróbować!

Historia product placementu sięga kilku dziesięcioleci wstecz, vlogosfera rozwija się zaledwie od dekady. W świecie marketingu żadne z tych narzędzi nie jest już nowością, ale ich mariaż stwarza wciąż bardzo szerokie pole do kreatywnego działania. Co więcej, przestrzeń ta nie została tak silnie wyeksploatowana jak lokowanie w produkcjach telewizyjnych, choć ograniczenia zarówno prawne, jak i obyczajowe, techniczne czy finansowe są we vlogosferze zdecydowanie mniejsze. W promocji produktu czy marki warto więc rozważyć lokowanie produktu we współpracy z vlogerami.

Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
Autor: Szymon Kosiński
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo

Serwis eMarketer podaje, że engagement rate w reklamie display jest o 687% większy, jeśli występują w niej rich media. Gemius zbadał, że CTR reklamy z elementami rich mediowymi jest o 187% większy niż w standardowych banerach. Spójrzmy na konkrety.

Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię

Czy serwis YouTube jest odpowiednim miejscem do promowania Twojej marki? Czy warto inwestować w ten kanał komunikacji? Jak zdobyć w nim publiczność? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

plus
Brand channel – nasz klient, nasz fan
Brand channel – nasz klient, nasz fan
Autor: Ryan Socash
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Brand channel – nasz klient, nasz fan

Vlogi, czyli jak sugeruje pełna nazwa (wideo blogi), to bardziej nowoczesna metoda publikowania swojego życia, swoich opinii czy poglądów, w sieci. Początkowo forma pisana – klasyczne blogi – była niezwykle popularna. Jednak ograniczenie przekazu wyłącznie do płaszczyzny werbalnej szybko przestało wystarczać zarówno twórcom jak i odbiorcom. Forma wideo angażuje nas (konsumentów) zdecydowanie intensywniej niż inne rodzaje przekazywania treści, dzięki temu silniej związujemy się z autorem komunikatu. Fenomenu twórców wideo online, trudno dziś nie zaobserwować. Jak tę popularność wykorzystać w kontekście marek i ich strategii biznesowych? Odpowiedź jest niezwykle prosta, to brand channel.

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”
Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.11.2015
Tematy
video mailing
wideo w internecie
wideomarketing

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

filmteractive
filmteractive
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.09.2015
Tematy
branded content
wideo w internecie

Filmteractive 2015 coraz bliżej!

Już za niecałe dwa tygodnie w Łodzi rozpocznie się festiwal Filmteractive – jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym, branded contentowi i crossmediom. Impreza odbędzie się w dniach 23-24 września w łódzkiej Szkole Filmowej.

Czy Twoja marka jest seksowna w mediach społecznościowych? Część 2. Jak wykorzystać trendy 2015 roku

Jeśli czytasz ten artykuł, to znaczy, że chcesz dowiedzieć się, co zrobić, aby Twoja marka nie była smutnym odludkiem, stojącym samotnie z drinkiem, ale by stała się tym seksownym gościem, do którego lgną dziewczyny przy basenie. Świetnie! Upewnij się jednak, że wcześniej przeczytałeś pierwszą część artykułu, traktującą o trendach na 2015 rok, bo inaczej możesz nie do końca zrozumieć, o czym jest ten tekst.

dlaczego dziewczyna recenzujaca w lazience blyszczyk jest skuteczniejsza od billboardu w centrum miasta
dlaczego dziewczyna recenzujaca w lazience blyszczyk jest skuteczniejsza od billboardu w centrum miasta
Autor: Ryan Socash
Data dodania: 10.08.2015
Tematy
e-marketing
wideo w internecie

Dlaczego dziewczyna recenzująca w łazience błyszczyk jest skuteczniejsza od billboardu w centrum miasta?

Marketing w mediach internetowych stał się już rzeczywistością. Największe koncerny kosmetyczne zatrudniają specjalistów ds. marketingu online, a na kampanie vlogerów przeznacza się znaczną część budżetu. Niewątpliwie reklamodawcy docenili skuteczność i jakość tego sposobu reklamy. Co sprawia, że nieprofesjonalny prezenter, którego ogląda ok. 100 tys. ludzi, jest lepszym wyborem niż spot reklamowy w godzinach najwyższej oglądalności?

Skąd czerpać inspirację do branded contentu dla naszej marki?

Kluczem do stworzenia efektywnego branded contentu jest powiązanie marki z takim przekazem, który odbiorcy będą chcieli udostępnić i który będziemy im dostarczać regularnie. Jak możemy wygenerować stały strumień pomysłów na content pozwalający naszej marce dotrzeć do pożądanej publiki? Dokąd zwrócić się po inspirację?

postaw-na-wideo-darmowe-narzedzia-do-edycji-filmow-glowne
postaw-na-wideo-darmowe-narzedzia-do-edycji-filmow-glowne
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 19.06.2015
Tematy
narzędzia
wideo w internecie

Postaw na wideo. Darmowe narzędzia do edycji filmów

Współczesna komunikacja postawiła na zmysł wzroku. Żyjemy w czasach, w których umiejętność szybkiego podania informacji jest bezcenna, a wideo jest jedną z sił napędowych takiego stanu rzeczy i potężnym narzędziem marketingowym. Dobry film wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, oddziałuje na człowieka. Ruchomy obraz pobudza mózg, dzięki czemu łatwiej zapamiętujemy przekazane w ten sposób treści. Co ważne, możemy je tworzyć sami. Ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia. Bo w kwestii złożenia i „obróbki” materiału wideo na rynku mamy całą masę różnego rodzaju programów i aplikacji, których możemy używać zarówno z poziomu komputera, jak i tabletu czy smartfona.

plus
niezwyklekreacje-mailowe
niezwyklekreacje-mailowe
Autor: Paweł Sala
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
e-mail marketing
wideo w internecie

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 4. Video e-mailing

W pierwszym artykule z tego cyklu pisałem o tym, jak wykorzystać prostą animację plików gif do uatrakcyjnienia treści wideo w e-mailingach i newsletterach. Dzisiaj chciałem podzielić się z Tobą czymś zupełnie innym – czymś, o czym wielu marketerów marzyło od lat. Chodzi mianowicie o włożenie pełnego pliku wideo w treści e-maila – bez konieczności odsyłania do zewnętrznych serwisów typu YouTube. Dzięki temu Twój newsletter czy e-mailing może zachować się jak pełnoprawny odtwarzacz treści multimedialnych.

Angażujący i wzruszający – storytelling w content wideo marketingu

Materiały wideo są obecnie jednym z najważniejszych trendów marketingu. Świadczy o tym chociażby fakt, iż marketerzy coraz chętniej sięgają po tą formę promocji. Z badania przeprowadzonego przez Demand Metric i VidYard wynika, że prawie 70% specjalistów na całym świecie uwzględnia wideo w realizowanych strategiach marketingowych. Jak radzą sobie z tym tematem światowi giganci i na czym głównie bazują w swoich przekazach? Czy opowiedzenie historii gwarantuje sukces?

zrob-to-sam
zrob-to-sam
Autor: Magdalena Daniłoś
Data dodania: 08.04.2015
Tematy
social media
wideo w internecie

Zrób to sam. Przykłady najlepszych kampanii wideo marketingowych w segmencie DIY w Polsce

Jak producent wiertarek może stworzyć ciekawą kampanię marketingową? Wydaje się to prawie niemożliwe? Jeśli Twoja odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco, to znaczy, że myślisz o działaniach marketingowych w sposób szablonowy. Rzeczywiście wiertarka nie jest idealnym produktem do realizacji wyjątkowego spotu czy niepowtarzalnej kampanii outdoorowej, jednak może stać się ciekawym wyzwaniem, kiedy zmienisz podejście do budowania strategii marketingowej.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły