Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: wideomarketing

wideo marketing
wideo marketing
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 26.08.2016
Tematy
wideomarketing

Narzędzia marketera w skutecznym wideo marketingu

O teraźniejszości, przyszłości i skuteczności wideo marketingu opowiada Grzegorz Krzysztofik, project manager w firmie MU Interactive.

7_grafika_marketer
7_grafika_marketer
Autor: Redakcja
Data dodania: 21.06.2016
Tematy
wideomarketing

Gorący jak video! Poznaj wyniki raportu „Video marketing w polskich firmach”

Video na dobre weszło do kanonu narzędzi marketerów. Potwierdzają to przeprowadzone przez OFFON Agency badania „Video marketing w polskich firmach”.

fb_main_videyt
fb_main_videyt
Autor: Redakcja
Data dodania: 31.05.2016
Tematy
wideomarketing

Obraz wart więcej niż tysiąc słów!

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieocenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” […]

wideomarketing-badanie
wideomarketing-badanie
Autor: Redakcja
Data dodania: 06.02.2016
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Co sądzisz o wideomarketingu?

W Stanach Zjednoczonych 96% firm z branży B2B prowadzi działania wideomarketingowe*. W Polsce co najmniej raz w tygodniu filmy na YouTube zamieszczają tylko 34 firmy spośród 500 największych**. A jak korzystają z wideo marketingu polscy mali i średni przedsiębiorcy? Chcemy to wiedzieć, dlatego wspieramy badania, które prowadzi OFFON Agency. – Chcemy dowiedzieć się, co małe […]

Król jest kontent czy content jest królem?

Wyjątkowy kontekst polityczny spowodował, że miejski krajobraz wzbogacił się nam o setki nowych nośników reklamowych. Formaty i orientacja równie zróżnicowane, jak rozpoznawalność i poglądy przedstawionych w nim osób. Niezmienne są tylko hasła wyborcze, jakby żywcem wyjęte z tytułów powieści Jane Austen. To wiele mówi o kondycji komunikacji marketingowej, nie tylko tej politycznej.

Doświadczenie: klucz do portfela klienta
Doświadczenie: klucz do portfela klienta
Autor: Pinpoint
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
marketing B2B
omnichannel
wideomarketing

Doświadczenie: klucz do portfela klienta

Jak zbudować kampanię marketingową, która zaangażuje klienta? Jak w zalewie podobnych do siebie kreacji i przekazów mówiących o „jedynej takiej ofercie” wyróżnić się ze swoją i przekonać rynek właśnie do nas? Kluczem do serc klientów jest doświadczenie, czyli budowa takiego ładunku emocji, które przełamią psychologiczne bariery przed kontaktem marketingowym. Jak tego dokonać?

plus
Era treści hybrydowych
Era treści hybrydowych
Autor: Wiktor Orzeł
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
storytelling
wideomarketing
zachowania konsumenckie

Era treści hybrydowych

Poniedziałek. O tym, że masz iść do pracy, przypomina Ci dzwoniący rano budzik w Twoim smartfonie. Potem znowu wyciągasz telefon i sprawdzasz rozkład jazdy komunikacji miejskiej. W ciągu dnia przypomina Ci on o tym, że dzisiaj masz wizytę u dentysty, a za dwa dni musisz opłacić rachunki. Urządzenia mobilne stały się naszym drugim, bardzo pojemnym i inteligentnym mózgiem, przedłużeniem ręki. Drastyczna zmiana naszych codziennych nawyków ma istotny wpływ na cały rynek cyfrowy, który stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta. Jakie trendy i rozwiązania będą dominować na nim w najbliższym czasie i dlaczego content hybrydowy wysuwa się na pierwszy plan?

plus
Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?
Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?
Autor: Joanna Stopyra
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
marketing skierowany do kobiet
wideomarketing

Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?

Zarabia coraz więcej, stale się edukuje i w dużej mierze zarządza rodzinnym portfelem. Poznajcie współczesną kobietę – wszak to ona ma decydujący wpływ na to, czy Wasz produkt znajdzie się w koszyku zakupowym jej rodziny.

Trendy w wideomarketingu
Trendy w wideomarketingu
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideomarketing

Trendy w wideomarketingu

W drugiej połowie ubiegłego stulecia wydawcy prasowi i radiowi obawiali się, że dynamiczny rozwój telewizji stanie się przyczyną upadku ich mediów. Mimo iż ten czarny scenariusz się nie ziścił, nie sposób zaprzeczyć, że film zdetronizował inne formy przekazu. Dziś wideo cieszy się wyjątkową popularnością, a marketerzy dostrzegają coraz więcej zalet takiego komunikatu. Jak wskazują wyniki badania AdEx za pierwszy kwartał 2015 roku, wydatki na reklamę wideo, w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego, wzrosły o ponad 30%. Niestety droga do stworzenia filmu zgodnego z aktualnymi oczekiwaniami konsumentów na pierwszy rzut oka może przypominać labirynt. Spróbujmy jednak trochę ułatwić pokonanie tej trasy – przyjrzyjmy się trendom, które dominują we współczesnym wideomarketingu.

plus
Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
Autor: Derrick Ogrodny
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideomarketing

Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?

Wideo weszło w świat content marketingu jak burza, ale wciąż jest niedoceniane przez wiele marek. Zanim marketerzy podejmą ostateczną decyzję o zainwestowaniu w tę formę komunikacji, muszą zazwyczaj ocenić jej realne koszty i ponad wszelką wątpliwość przekonać się o jej efektywności. Czego zatem mogą spodziewać się ci, którzy decydują się przecierać szlaki w wideomarketingu?

plus
Efektywna dystrybucja wideo w sieci
Efektywna dystrybucja wideo w sieci
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

plus
Użyteczność treści wideo
Użyteczność treści wideo
Autor: Filip Franczak
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Użyteczność treści wideo

Popularność treści wideo znajdujących się w zasobach internetu przeżywa swój renesans. Dzięki sukcesom takich serwisów jak YouTube czy Vimeo udostępnianie i konsumpcja filmów stały się nie tylko prostsza, ale oczywiste jak sama wyszukiwarka. Nic dziwnego, że obecnie treści wideo wykorzystywane są na portalach czy firmowych stronach WWW. Jednak wszędzie tam, gdzie pojawia się pośpiech i pogoń za trendami, zapomina się o najważniejszym aspekcie – mianowicie o odbiorcach takich treści.

plus
Product placement na vlogu? Warto spróbować!
Product placement na vlogu? Warto spróbować!
Autor: Olga Majkowska
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Product placement na vlogu? Warto spróbować!

Historia product placementu sięga kilku dziesięcioleci wstecz, vlogosfera rozwija się zaledwie od dekady. W świecie marketingu żadne z tych narzędzi nie jest już nowością, ale ich mariaż stwarza wciąż bardzo szerokie pole do kreatywnego działania. Co więcej, przestrzeń ta nie została tak silnie wyeksploatowana jak lokowanie w produkcjach telewizyjnych, choć ograniczenia zarówno prawne, jak i obyczajowe, techniczne czy finansowe są we vlogosferze zdecydowanie mniejsze. W promocji produktu czy marki warto więc rozważyć lokowanie produktu we współpracy z vlogerami.

Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
Autor: Szymon Kosiński
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo

Serwis eMarketer podaje, że engagement rate w reklamie display jest o 687% większy, jeśli występują w niej rich media. Gemius zbadał, że CTR reklamy z elementami rich mediowymi jest o 187% większy niż w standardowych banerach. Spójrzmy na konkrety.

Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię

Czy serwis YouTube jest odpowiednim miejscem do promowania Twojej marki? Czy warto inwestować w ten kanał komunikacji? Jak zdobyć w nim publiczność? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

plus
Brand channel – nasz klient, nasz fan
Brand channel – nasz klient, nasz fan
Autor: Ryan Socash
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
wideo w internecie
wideomarketing

Brand channel – nasz klient, nasz fan

Vlogi, czyli jak sugeruje pełna nazwa (wideo blogi), to bardziej nowoczesna metoda publikowania swojego życia, swoich opinii czy poglądów, w sieci. Początkowo forma pisana – klasyczne blogi – była niezwykle popularna. Jednak ograniczenie przekazu wyłącznie do płaszczyzny werbalnej szybko przestało wystarczać zarówno twórcom jak i odbiorcom. Forma wideo angażuje nas (konsumentów) zdecydowanie intensywniej niż inne rodzaje przekazywania treści, dzięki temu silniej związujemy się z autorem komunikatu. Fenomenu twórców wideo online, trudno dziś nie zaobserwować. Jak tę popularność wykorzystać w kontekście marek i ich strategii biznesowych? Odpowiedź jest niezwykle prosta, to brand channel.

plus
Twórz treści – nie reklamy,  czyli o strategii działań na YouTubie
Twórz treści – nie reklamy,  czyli o strategii działań na YouTubie
Autor: Magdalena Daniłoś
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
content marketing
wideomarketing

Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie

Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że już kiedyś zastanawiałeś się nad wprowadzeniem do Twojej strategii marketingowej działań wideomarketingowych prowadzonych w serwisie YouTube. Mam zatem dla Ciebie dobrą wiadomość. Po pierwsze, Twoja intuicja co do kierunku działania Cię nie myli. Wkroczyliśmy w erę wideo. Po drugie, ten tekst pomoże Ci zrozumieć, jakimi prawami rządzi się YouTube i czego oczekują od Twojej marki jej odbiorcy. W takim razie zaczynamy!

plus
Marketing wirusowy na YouTubie
Marketing wirusowy na YouTubie
Autor: Dorota Pindel
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
marketing wirusowy
wideomarketing

Marketing wirusowy na YouTubie

Większość marketerów jest świadoma siły, jaką może mieć wirusowy przekaz. Kampanie reklamowe coraz częściej opierają się na mechanizmie zwielokrotnionych udostępnień, a sam komunikat staje się „zaraźliwym” wirusem. Czy wśród różnego rodzaju treści i komunikatów reklamowych można znaleźć te, które angażują lepiej od innych? Tak, to materiały wideo!

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły