Justyna Bakalarska Pokolenie Z w natarciu. Jak dotrzeć do nich z marketingowym przekazem? Cz. II Tomasz Bogdanowicz Dzień z życia shoppera – jak zmieniają się jego zachowania Redakcja Polacy lubią polecać zakupy – badanie naukowe ALK Wiktor Orzeł Era treści hybrydowych Rafał Janek, Anna Gruszka Proces zakupowy dzisiejszego klienta Iwona Kliś Emocje i zmysły a podejmowanie decyzji konsumenckich Jacek Kall Smart(fonowa) droga nabywcy Błażej Piotrowski Jak zaplanować ścieżkę klienta? Damian Gucza Jak działa marketing automation i jak przygotować się do jego wdrożenia? Dagmara Klekowska Homo sapiens na zakupach. Kiedy nasze decyzje zakupowe są racjonalne, a kiedy emocjonalne? Piotr Sadowski Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania Monika Chodowicz, dr Maciej Kraus Jak jednocześnie zwiększyć zadowolenie klienta oraz wartość jego koszyka? Magda Książek Buszujący w sieci. Nastolatek na zakupach online Redakcja OMG! – raport o polskim pokoleniu Y Redakcja Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy Magda Książek Klient nasz pan – standardy obsługi klienta w usługach Wojciech Piwowarczyk Czy grupa docelowa i środek przekazu reklamy mają znaczenie prawne, czyli konsument jaki jest, każdy widzi Social media dla pominiętych Marcin Gieracz Zwyczaje zakupowe „zniecierpliwionych” klientów Dorota Pindel Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich