Jacek Szlak Technologia w natarciu, wartości w odwrocie Monika Buchwald Budowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń Łukasz Murawski Sunny Bonnell: Wizja jest najlepszą formą przywództwa Adam Biegalski „Ekonom-JA” i czas kryzysów – jak dziś budować meaningful brand Łukasz Murawski Howie Chan: Zdrowie marki jest jak zdrowie człowieka Michał Jan Lutostański Bądź jak Sprite i Coca-Cola. Jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki Łukasz Kosuniak Integracja marketingu i sprzedaży w firmach B2B – jedyna słuszna strategia Maria Biernacka Włóż strategię między bajki, czyli czego o biznesie uczy Wes Anderson Michał Jan Lutostański, Dorota Cudna-Sławińska Cena to nie wszystko. Jak nie ulegać pokusie szybkich sukcesów Łukasz Murawski Forum „Marketera+”: Cena a marka oczami ekspertów brandingu Katarzyna Sowicka 10 strategii challengerów w budowaniu wzrostu biznesowego Izabela Bohdan-Talmont Marketerze, weź pricing w swoje ręce! Jak mądrze kształtować politykę cenową dr Maciej Kraus Strategie dynamicznego cennikowania. Jak skutecznie reagować na zmiany w popycie i konkurencji Maciej Wilczyński Inny cennik w każdym kraju. Jak różnicować ceny na rynkach zagranicznych Rafał Mróz Jak podnieść ceny i nie stracić klientów Redakcja E-szkolenie online: Od strategii marki, przez strategię komunikacji do filmów na TikToka Łukasz Murawski Anneli Hansson: Wszystko sprowadza się do czynów Robert Kozielski Marketing i wartości – wartości w marketingu. Wnioski z 2. fali badania CIMO w Polsce Marcin Kalkhoff Pipkanie a biznes. Marketingowa lekcja z wycofania się Shopee z Polski Agnieszka Indebska Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki