Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

16. Kongres Lojalność Klienta

Konferencje
Data wydarzenia: 05.04.2017 - 06.04.2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Puls Biznesu
Miejsce: (szczegółowe informacje już wkrótce)

Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?

Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.

W programie Kongresu m. in.:

• Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta
• Lojalność w omnichannel’u
• Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO
• Budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych
• Wykorzystanie social mediów przy programach lojalnościowych
• Lojalność 3.0 – kreowanie zaangażowania, personalizacji i doświadczenia
• Lojalność oczami psychologa i analityka

Wśród prelegentów m. in.:

Monika Czaplicka, założycielka agencji Wobuzz
Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły