Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. Jako wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń, kierowane jest do uczestników, którzy nie obawiają się przekraczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Świeża formuła bazuje na eventach kreatywnych dających możliwość poznania ciekawych postaci z odmiennych środowisk, które łączy ciekawość i nieszablonowe myślenie. Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentujących różne dziedziny (biznes, kultura, nauka etc.). Całe wydarzenie zakończy after party w specjalnie przygotowanej strefie chill out.

Głównym gościem ABSL Talks będzie Randi Zuckerberg, założycielka i dyrektor generalny Zuckerberg Media, butikowej agencji marketingowej i produkcyjnej. Przed założeniem własnej firmy pracowała dla Facebooka, wdrażając w latach 2005-2011 pionierski program marketingowy. Poza działalnością zawodową, Randi jest również autorką książek (w tym bestsellerowego “Dot Complicated”), producentką i prezenterką telewizyjną, a także działaczką na rzecz teatru.

Wśród pozostałych gości znajdą się m. in. internetowy marketingowiec Yuri Drabent, podróżniczy dziennikarz i fotograf Tomasz Michniewicz, czy badaczka amerykańskiego MIT – Aleksandra Przegalińska.

Weź udział i zainspiruj się – do usłyszenia w łódzkiej Hali Expo 12 czerwca!


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.