Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

29-08-2017 - 30-08-2017

Content marketing – jak pisać w internecie, aby zdobyć i zainteresować klientów

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Akademia Marketingu Atrium

Trener: Piotr Kasperczak

Szkolenie przeznaczone dla:

  • menedżerów i specjalistów e-marketingu,
  • menedżerów i specjalistów marketingu,
  • osób zarządzających treścią www w różnych CMS-ach,
  • copywriterów,
  • brand managerów,
  • specjalistów i doradców Public Relations,
  • właścicieli firm.

Korzyści z content marketingu dla firmy:

  • lepsza pozycja w wyszukiwarce Google,
  • większy ruch na stronie www i lepszą konwersję serwisu,
  • duże oszczędności na współpracy z zewnętrznymi agencjami,
  • wyższy poziom sprzedaży,
  • przewaga nad konkurencją w internecie,
  • skuteczna komunikacja zewnętrzna,
  • kreowanie nowoczesnego wizerunku firmy i marki.

Program szkolenia: Content marketing i copywriting w internecie

WYBÓR MEDIÓW, NARZĘDZI I GRUPY DOCELOWEJ

  • Owned, paid & earned media.
  • Jakie treści dają największy odzew.
  • Jak angażować grupę docelową.
  • Content marketing vs. context marketing, czyli „prawie” robi różnicę.
  • 12 bezpłatnych narzędzi content managera.
  • Budowanie eksperckiej treści w internecie.
  • Jak docierać do odpowiedniej grupy docelowej?

WEBRWITING, CZYLI JAK PISAĆ W INTERNECIE

  • Optymalizacja contentu pod kątem wyszukiwarek.
  • Public Relations a internet – komunikat prasowy kierowany do sieci.
  • Artykuł sponsorowany – struktura, estetyka, język i linki.
  • Zasada odwróconej piramidy – mniej znaczy lepiej.
  • Publikowane treści a prawo w internecie.
  • Monitoring mediów w sieci.

CONTENT MARKETING A GOOGLE

  • Zasady działania wyszukiwarek internetowych i analiza zachowań użytkowników.
  • Dlaczego Google jest najważniejszy?
  • Co to jest: Long Tail, White Hat i Black Hat, Description, Page Rank, konwersja i inne pojęcia związane z pozycjonowaniem?
  • SEO Copywriting konkretne zasady tworzenia tekstów SEO – jak dobierać frazy i słowa kluczowe.
  • Optymalizacja tekstów – edycja istniejących tekstów na www pod kątem pozycjonowania.
  • CMS (np. WordPress) i stosowanie Metatagów, Description, Title, zarządzanie tekstem w panelu CMS.
  • Linkowanie – linki wychodzące i przychodzące. Które linki są najbardziej wartościowe.
  • Ostatnie zmiany w wynikach wyszukiwania Google a content marketing – Panda, Pingwin i Koliber.

KAMPANIA CONTENT MARKETINGU KROK PO KROKU

  • Dobór narzędzi content marketingu.
  • Lejek sprzedażowy – punkt wyjścia do kampanii marketingu treści (budowa, zastosowanie, zarządzanie).
  • Leady sprzedażowe: pozyskiwanie, zarządzanie oraz Lead Nurturing.
  • Storytelling – czym jest, jak go tworzyć, przykłady, wskazówki.
  • Przydatne case studies.
  • Monitorowanie efektów kampanii content marketingu.

CONTENT MARKETING W E-MAIL MARKETINGU

  • Mailing jako element Content Marketing: od pozyskania leadu sprzedażowego po wysyłkę.
  • Zasady projektowania treści mailingu.
  • Dobór optymalnego terminu wysyłki i tytułu mailingu, skłaniającego do otwarcia.
  • Eye-tracking – jak odbiorcy czytają mailing, gdzie koncentruje się ich uwaga.
  • Pomiar efektywności mailingu, konwersja.

CONTENT MARKETING A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Specyfika serwisów społecznościowych.
  • Zdobywanie zaangażowania w społecznościach.
  • Komunikacja marki – Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia,
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu,
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka.

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.