Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Content marketing – nowoczesne strategie, narzędzia, webwriting

Szkolenia
Data wydarzenia: 19.01.2017 - 20.01.2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM
Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Trener: Piotr Kasperczak

Szkolenie przeznaczone dla:

  • menedżerów i specjalistów e-marketingu,
  • menedżerów i specjalistów marketingu,
  • osób zarządzających treścią www w różnych CMS-ach,
  • copywriterów,
  • brand managerów,
  • specjalistów i doradców Public Relations,
  • właścicieli firm.

Korzyści z content marketingu dla firmy:

  • lepsza pozycja w wyszukiwarce Google,
  • większy ruch na stronie www i lepszą konwersję serwisu,
  • duże oszczędności na współpracy z zewnętrznymi agencjami,
  • wyższy poziom sprzedaży,
  • przewaga nad konkurencją w internecie,
  • skuteczna komunikacja zewnętrzna,
  • kreowanie nowoczesnego wizerunku firmy i marki.

Program szkolenia: Content marketing i copywriting w internecie

WYBÓR MEDIÓW, NARZĘDZI I GRUPY DOCELOWEJ

  • Owned, paid & earned media.
  • Jakie treści dają największy odzew.
  • Jak angażować grupę docelową.
  • Content marketing vs. context marketing, czyli „prawie” robi różnicę.
  • 12 bezpłatnych narzędzi content managera.
  • Budowanie eksperckiej treści w internecie.
  • Jak docierać do odpowiedniej grupy docelowej?

WEBRWITING, CZYLI JAK PISAĆ W INTERNECIE

  • Optymalizacja contentu pod kątem wyszukiwarek.
  • Public Relations a internet – komunikat prasowy kierowany do sieci.
  • Artykuł sponsorowany – struktura, estetyka, język i linki.
  • Zasada odwróconej piramidy – mniej znaczy lepiej.
  • Publikowane treści a prawo w internecie.
  • Monitoring mediów w sieci.

CONTENT MARKETING A GOOGLE

  • Zasady działania wyszukiwarek internetowych i analiza zachowań użytkowników.
  • Dlaczego Google jest najważniejszy?
  • Co to jest: Long Tail, White Hat i Black Hat, Description, Page Rank, konwersja i inne pojęcia związane z pozycjonowaniem?
  • SEO Copywriting konkretne zasady tworzenia tekstów SEO – jak dobierać frazy i słowa kluczowe.
  • Optymalizacja tekstów – edycja istniejących tekstów na www pod kątem pozycjonowania.
  • CMS (np. WordPress) i stosowanie Metatagów, Description, Title, zarządzanie tekstem w panelu CMS.
  • Linkowanie – linki wychodzące i przychodzące. Które linki są najbardziej wartościowe.
  • Ostatnie zmiany w wynikach wyszukiwania Google a content marketing – Panda, Pingwin i Koliber.

KAMPANIA CONTENT MARKETINGU KROK PO KROKU

  • Dobór narzędzi content marketingu.
  • Lejek sprzedażowy – punkt wyjścia do kampanii marketingu treści (budowa, zastosowanie, zarządzanie).
  • Leady sprzedażowe: pozyskiwanie, zarządzanie oraz Lead Nurturing.
  • Storytelling – czym jest, jak go tworzyć, przykłady, wskazówki.
  • Przydatne case studies.
  • Monitorowanie efektów kampanii content marketingu.

CONTENT MARKETING W E-MAIL MARKETINGU

  • Mailing jako element Content Marketing: od pozyskania leadu sprzedażowego po wysyłkę.
  • Zasady projektowania treści mailingu.
  • Dobór optymalnego terminu wysyłki i tytułu mailingu, skłaniającego do otwarcia.
  • Eye-tracking – jak odbiorcy czytają mailing, gdzie koncentruje się ich uwaga.
  • Pomiar efektywności mailingu, konwersja.

CONTENT MARKETING A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Specyfika serwisów społecznościowych.
  • Zdobywanie zaangażowania w społecznościach.
  • Komunikacja marki – Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia,
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu,
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka.

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły