Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ PODCZAS KONGRESU:

  • Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta?
  • Czy nowoczesne technologie i automatyzacja są w stanie zastąpić człowieka w procesie obsługi klienta i w jakim zakresie
  • Czy jest możliwa automatyzacja obsługi klienta z ludzkim podejściem?
  • Dlaczego klienci nie lubią robotów?
  • Co należy wziąć pod uwagę zmieniając proces obsługi klienta?
  • W jaki sposób przygotować firmę, pracowników i klientów do zmian w kierunku automatyzacji obsługi klienta?

Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.

Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach.
Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta.
Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100% Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.

Wśród prelegentów m.in.:
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24
Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska
Michał Skurowski – CEO, Livespace
Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą.

Program wydarzenia znajdą Państwo pod linkiem: http://customercongress.pl/program

Koszt uczestnictwa:
Pakiet Premium
16-17.10.2017 – 995 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 595 BRUTTO
Pakiet Standard:
16-17.10.2017 – 395 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 295 BRUTTO

Zapraszam Państwa na wydarzenie,
Marcin Piotrowski,
menedżer sprzedaży
marcin.piotrowski@nf.pl
223141416


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.