Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Już 31 maja odbędzie się czwarta edycja Digital Marketing Heroes, konferencji poświęconej najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic w Europie Środkowo-Wschodniej. Na scenie wydarzenia pojawią się reprezentanci środowisk naukowych oraz czołowi eksperci branżowi z Uniwersytetu Leona Koźmińskiego, UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.

  • Gdzie kończy się przetwarzanie emocji, a zaczyna neuromarketing?
  • Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic?
  • Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych?
  • Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość?

To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31-go maja w klubie Patio w Warszawie.

Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia (event jest zamknięty) na stronie:

http://www.digitalmarketingheroes.com/en/digital-marketing-conference-warsaw-2017/.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.