Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Na zaproszenie „Harvard Business Review Polska”, po raz pierwszy w Polsce, światowy autorytet sprzedaży – dr Frank Cespedes z Harvard Business School – zaprezentuje autorską metodę, która gwarantuje:

  • zrealizowane ambitne cele sprzedażowe
  • przewidywalny lejek sprzedażowy
  • większą wydajność zespołu dzięki sprzedaży właściwych produktów, właściwym klientom, we właściwym czasie

Badania pokazują, że w większości firm panuje olbrzymi rozziew między strategią sprzedaży a strategią ogólną. Tymczasem ich połączenie ma kluczowe znaczenie dla organizacji, które chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Tylko spójna realizacja strategii pozwala bowiem osiągnąć doskonałość wyróżniające firmę w oczach klienta, a jednocześnie nieosiągalne dla rywali z branży.

Sprawdź, w jaki sposób Twoja firma może stać się mistrzem sprzedaży dzięki przemyślanej strategii!

Dowiedz się:

  • dlaczego większość firm nie posiada formalnej strategii sprzedaży?
  • jakie są konsekwencje mylenia jej z listą celów sprzedażowych?
  • jak zapewnić spójność między strategią ogólną a strategią sprzedażową i w ten sposób zbudować pozycję lidera na rynku?
  • jak przejść od strategii sprzedaży do konkretnych działań? Zyskaj cenne wskazówki implementacyjne!
  • jakie znaczenie w kontekście strategii ma segmentacja klientów?

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.