Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie

Szkolenia
Data wydarzenia: 27.02.2017 - 28.02.2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM
Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Szkolenie przeznaczone dla:

  • specjalistów zajmujących się reklamą i promocją firmy w internecie,
  • osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w internecie,
  • przedstawicieli firm chcący poprawić efektywność prowadzonych działań w internecie,
  • specjalistów i menedżerów ds. e-marketingu i e-sprzedaży,
  • specjalistów i koordynatorów ds. kampanii e-marketingowych,
  • menedżerów i dyrektorów marketingu i sprzedaży,
  • koordynatorów działań w Internecie,
  • menedżerów produktów, współodpowiedzialnych za sprzedaż w kanale digital,
  • osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcących podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością,
  • specjalistów z działów marketing i sprzedaży.

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • zajęcia prowadzone metodą warsztatową – praktyczna wiedza gotowa do użycia zaraz po szkoleniu,
  • możliwość pracy na własnych komputerach i posiadanych usługach,
  • proces uczenia oparty o samodzielne doświadczenia,
  • zdobycie/ rozszerzenie wiedzy na temat e-marketingu,
  • poznanie sposobów łączenia e-marketingu z marketingiem klasycznym,
  • uzyskanie wiedzy na temat skutecznych narzędzi marketingu internetowego,
  • poznanie opłacalnych modeli rozliczeń z podwykonawcami i wydawcami,
  • poznanie narzędzi służących do pomiaru skuteczności podejmowanych działań online,
  • poznanie w praktyce usług internetowych i narzędzi używanych dla celów e-marketingowych m.in.:
    • Google AdWords,
    • Google Analytics,
    • Matryca SEO,
    • Google Trends,
    • narzędzie do weryfikacji własności domen,
    • narzędzie do testowania zgodności strony www z urządzeniami mobilnymi,
    • narzędzie SEO – służące do sprawdzania pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania,
    • narzędzie do tagowania linków,
    • narzędzie do generowania QR kodów,
    • narzędzie SEO – do sprawdzania unikalności tekstów zamieszczonych na stronie www,
    • narzędzie do planowania i prowadzenia kampanii e-mail marketingowych,
    • metody szkoleniowe.

UWAGA: na szkolenie prosimy zabrać laptopa

Program:

1. Marketing w internecie – wprowadzenie

  • Trendy i wyzwania na 2016
  • Skuteczne narzędzia e-marketingu
  • Budowanie marki w Internecie
  • Inbound marketing jako strategia e-marketingowa

2. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach

  • SEM, SEO, PPC – podstawowe pojęcia
  • Zasady działania wyszukiwarek internetowych
  • Jaką strategię wybrać: SEO czy PPC?

3. SEO, czyli optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki Google

  • Analiza słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (najważniejsze czynniki)
  • Link Building
  • Jak zaprzyjaźnić się z Pandą, Pingwinem i Kolibrem?
  • Fakty i mity na temat SEO
  • Strony mobilne i RWD – dlaczego warto?
  • Search Console – analizuj ruch z wyszukiwarki

4. Google AdWords, czyli reklama w linkach sponsorowanych

  • Funkcje i zalety reklamy w wyszukiwarkach
  • Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
  • Zakładanie konta
  • Struktura konta i optymalizacja
  • Copywriting w Google AdWords
  • Reklama tekstowa a reklama graficzna
  • Remarketing w Google AdWords

5. Google Analytics

  • Wprowadzenie do analityki internetowej
  • Konfiguracja konta i profilu dla strony
  • Najważniejsze wskaźniki
  • Ustawienie celów i analiza konwersji
  • Raporty w Google Analytics

6. Media społecznościowe i blogosfera

  • Fanpage na Facebooku
  • Facebook Marketing, czyli kampanie reklamowe na FB
  • Google+, Twitter, Linkedin, Tumblr – jak je wykorzystać?
  • Video marketing ma przyszłość
  • Blogosfera w sieci – co warto o niej wiedzieć?
  • Blog firmowy – zalety, narzędzia i przykłady

7. E-mail marketing

  • Strategia e-mail marketingowa
  • Budowanie bazy mailingowej – podstawowe zasady
  • Copywriting w e-mail marketingu
  • Jaką wybrać platformę do wysyłki mailingów?
  • Automatyzacja a e-mail marketing

Koszty/promocje:

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący

Piotr Kasperczak – Konsultant z zakresu e-marketingu. Specjalista z zakresu content marketingu i e-marketingu (SEM, SEO PR, E-PR). Jednocześnie językoznawca i dziennikarz. Absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (polonistyka) oraz Podyplomownych Studiów Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, początkowo jako redaktor naczelny miesięcznika “Rynek Turystyczny”, później jako PR-owiec, marketingowiec i event manager. Pomysłodawca i organizator jedynego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora HORECA – TravelCamp. Autor bloga Okruchy.pl, który otrzymał nagrodę internautów w konkursie Literacki Blog Roku 2015.
Wspierał marketingowo i PR-owo firmy z branży HORECA, budowlanej i motoryzacyjnej. Prelegent i trener na wielu szkoleniach marketingowych i konferencjach branżowych Od trzech lat wykładowca e-marketingu na studiach podyplomowych i zaocznych w Krakowskiej Szkole Biznesu oraz Szkole Głównej Handlowej.

Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem mail: szkolenia@szkoleniaatrium.pl lub numerem telefonu: 607 710 797.

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły