Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

29-08-2017 - 30-08-2017

E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Szkolenie przeznaczone dla:

  • specjalistów zajmujących się reklamą i promocją firmy w internecie,
  • osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w internecie,
  • przedstawicieli firm chcący poprawić efektywność prowadzonych działań w internecie,
  • specjalistów i menedżerów ds. e-marketingu i e-sprzedaży,
  • specjalistów i koordynatorów ds. kampanii e-marketingowych,
  • menedżerów i dyrektorów marketingu i sprzedaży,
  • koordynatorów działań w Internecie,
  • menedżerów produktów, współodpowiedzialnych za sprzedaż w kanale digital,
  • osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcących podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością,
  • specjalistów z działów marketing i sprzedaży.

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • zajęcia prowadzone metodą warsztatową – praktyczna wiedza gotowa do użycia zaraz po szkoleniu,
  • możliwość pracy na własnych komputerach i posiadanych usługach,
  • proces uczenia oparty o samodzielne doświadczenia,
  • zdobycie/ rozszerzenie wiedzy na temat e-marketingu,
  • poznanie sposobów łączenia e-marketingu z marketingiem klasycznym,
  • uzyskanie wiedzy na temat skutecznych narzędzi marketingu internetowego,
  • poznanie opłacalnych modeli rozliczeń z podwykonawcami i wydawcami,
  • poznanie narzędzi służących do pomiaru skuteczności podejmowanych działań online,
  • poznanie w praktyce usług internetowych i narzędzi używanych dla celów e-marketingowych m.in.:
    • Google AdWords,
    • Google Analytics,
    • Matryca SEO,
    • Google Trends,
    • narzędzie do weryfikacji własności domen,
    • narzędzie do testowania zgodności strony www z urządzeniami mobilnymi,
    • narzędzie SEO – służące do sprawdzania pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania,
    • narzędzie do tagowania linków,
    • narzędzie do generowania QR kodów,
    • narzędzie SEO – do sprawdzania unikalności tekstów zamieszczonych na stronie www,
    • narzędzie do planowania i prowadzenia kampanii e-mail marketingowych,
    • metody szkoleniowe.

UWAGA: na szkolenie prosimy zabrać laptopa

Program:

1. Marketing w internecie – wprowadzenie

  • Trendy i wyzwania na 2016
  • Skuteczne narzędzia e-marketingu
  • Budowanie marki w Internecie
  • Inbound marketing jako strategia e-marketingowa

2. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach

  • SEM, SEO, PPC – podstawowe pojęcia
  • Zasady działania wyszukiwarek internetowych
  • Jaką strategię wybrać: SEO czy PPC?

3. SEO, czyli optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki Google

  • Analiza słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (najważniejsze czynniki)
  • Link Building
  • Jak zaprzyjaźnić się z Pandą, Pingwinem i Kolibrem?
  • Fakty i mity na temat SEO
  • Strony mobilne i RWD – dlaczego warto?
  • Search Console – analizuj ruch z wyszukiwarki

4. Google AdWords, czyli reklama w linkach sponsorowanych

  • Funkcje i zalety reklamy w wyszukiwarkach
  • Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
  • Zakładanie konta
  • Struktura konta i optymalizacja
  • Copywriting w Google AdWords
  • Reklama tekstowa a reklama graficzna
  • Remarketing w Google AdWords

5. Google Analytics

  • Wprowadzenie do analityki internetowej
  • Konfiguracja konta i profilu dla strony
  • Najważniejsze wskaźniki
  • Ustawienie celów i analiza konwersji
  • Raporty w Google Analytics

6. Media społecznościowe i blogosfera

  • Fanpage na Facebooku
  • Facebook Marketing, czyli kampanie reklamowe na FB
  • Google+, Twitter, Linkedin, Tumblr – jak je wykorzystać?
  • Video marketing ma przyszłość
  • Blogosfera w sieci – co warto o niej wiedzieć?
  • Blog firmowy – zalety, narzędzia i przykłady

7. E-mail marketing

  • Strategia e-mail marketingowa
  • Budowanie bazy mailingowej – podstawowe zasady
  • Copywriting w e-mail marketingu
  • Jaką wybrać platformę do wysyłki mailingów?
  • Automatyzacja a e-mail marketing

Koszty/promocje:

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący

Piotr Kasperczak – Konsultant z zakresu e-marketingu. Specjalista z zakresu content marketingu i e-marketingu (SEM, SEO PR, E-PR). Jednocześnie językoznawca i dziennikarz. Absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (polonistyka) oraz Podyplomownych Studiów Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, początkowo jako redaktor naczelny miesięcznika “Rynek Turystyczny”, później jako PR-owiec, marketingowiec i event manager. Pomysłodawca i organizator jedynego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora HORECA – TravelCamp. Autor bloga Okruchy.pl, który otrzymał nagrodę internautów w konkursie Literacki Blog Roku 2015.
Wspierał marketingowo i PR-owo firmy z branży HORECA, budowlanej i motoryzacyjnej. Prelegent i trener na wielu szkoleniach marketingowych i konferencjach branżowych Od trzech lat wykładowca e-marketingu na studiach podyplomowych i zaocznych w Krakowskiej Szkole Biznesu oraz Szkole Głównej Handlowej.

Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem mail: szkolenia@szkoleniaatrium.pl lub numerem telefonu: 607 710 797.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.