Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

30-08-2017

Facebook marketing

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: al. Jana Pawła II 27

atrium_szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla:
– osób zajmujących się reklamą i promocją firmy na Facebooku i w pozostałych social mediach
– specjalistów i pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR
– osób zarządzających treściami serwisów www
– koordynatorów działań w internecie, prowadzących kampanie e-marketingowe
– właścicieli małych firm, którzy sami chcą prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku oraz firmowy fanpage

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Jak zacząć efektywne działania na Facebooku?
Polski użytkownik na Facebooku
Jak się wyróżnić w mediach społecznościowych
Real Time Marketing a social media
Edge Rank – co musisz wiedzieć o tym algorytmie
Tricki które powinien znać każdy wydawca na FB
Planowanie i dobry harmonogram

2. Budowanie społeczności
Kiedy i jak często publikować na Facebooku
Jak dotrzeć do Twojej grupy docelowej?
Jak zwiększyć zaangażowanie i zasięgi?
Jakie posty lubią Twoi fani?
Co trzeba wiedzieć organizując konkurs na Facebooku?
Zarządzanie reputacją na Facebooku
Jak monitorować media społecznościowe? Wybór narzędzi

3. Reklama na Facebooku
Jak zaplanować kampanię?
Unikatowe możliwości targetowania
Formaty reklamowe na FB
Cele i struktura kampanii?
Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
Narzędzia reklamowe w praktyce: Power Editor i Ads Manager
Statystyki i raporty

4. Remarketing i piksel konwersji

5. Sesja pytań i odpowiedzi

Koszt:

Cena szkolenia: 790 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący:

Piotr Kasperczak. Konsultant i specjalista z zakresu content marketingu i e-marketingu (SEM, SEO PR, E-PR). Jednocześnie językoznawca i dziennikarz. Absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (polonistyka) oraz Podyplomownych Studiów Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, początkowo jako redaktor naczelny miesięcznika “Rynek Turystyczny”, później jako PR-owiec, marketingowiec i event manager. Pomysłodawca i organizator jedynego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora HORECA – TravelCamp. Autor bloga Okruchy.pl, który otrzymał nagrodę internautów w konkursie Literacki Blog Roku 2015.

Wspierał marketingowo i PR-owo firmy z branży HORECA, budowlanej i motoryzacyjnej. Prelegent i trener na wielu szkoleniach marketingowych i konferencjach branżowych Od trzech lat wykładowca e-marketingu na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.