Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Forum Dyrektorów PR i Komunikacji jest unikalnym na rynku spotkaniem praktyków zarządzających komunikacją i public relations w wiodących firmach z różnych branż. Swoimi doświadczeniami podczas III edycji podzielą się m.in. przedstawiciele: Uber, Allegro, Microsoft Polska, WOŚP, PayPal, TAURON Polska Energia, Alior Bank SA, KGHM Polska Miedź i wielu innych.

Agenda spotkania została oparta w całości o case studies działań komunikacyjnych szeroko rozpoznawalnych marek, a tematy wskazane i wybrane przez praktyków public relations. Prelegenci przedstawią gotowe do zaimplementowania inspiracje i narzędzia pozwalające na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR.

Jakie więc strategie PR obecnie się sprawdzają?

Na co stawiają zarządzający PR w wiodących firmach?

Jak wykorzystać potencjał podejścia Thought Leadership w PR do budowania wpływu i przewagi wizerunkowej nad konkurencją?

Odpowiedzi m.in. na te pytania przedyskutujemy w gronie profesjonalistów public relations podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.

Ponadto, możliwość networkingu, dyskusji i burz mózgów w gronie elity ekspertów Public Relations.

Szczegóły udziału dostępne na stronie: www.ambasadorzy-firm.com/zgloszenie


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.