Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Działania pod logiem DIGITALKOD mają na celu zapewnienie wsparcia w zakresie nowoczesnego marketingu. Celem meetupów organizowanych przez firmę jest stworzenie nieformalnej przestrzeni spotkań dla specjalistów z różnych obszarów strategii i technologii, edukacja i wymiana doświadczeń oraz ułatwianie nawiązywania nowych kontaktów wśród profesjonalistów. Na spotkanie składają się trzy merytoryczne prezentacje oraz część networkingowa.

W trakcie najbliższego spotkania poruszone zostaną tematy:

  • Personalizacja w marketingu – jak ją wykorzystywać?
  • Physical web w retailu.
  • Programmatic creativity – jak zautomatyzować influencer marketing?

PRELEGENCI
Konrad Kwiatkowski
Dawid Pacha
Kamil Bolek
Moderacja: Anna Kreiser

Partnerem wydarzenia jest platforma indaHash, która łączy influencerów z globalnymi markami.

Spotkanie jest bezpłatne, ale wymagana jest rejestracja.

Liczba miejsc jest ograniczona.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.