Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

IX Kongres Sprzedaż to idealne miejsce dla osób szukających najlepszych praktyk i inspiracji rynkowych. Kongres odbędzie się w Warszawie, w dn. 22–23 maja 2017 r., w Digital Knowledge Village przy ul. Puławskiej 457. 24 maja odbędą się całodzienne warsztaty dla szefów sprzedaży.

W pierwszym dniu Kongresu będziemy rozmawiać o tym, co w sprzedaży ważne jest zawsze – o zarządzaniu zespołem i o roli szefa sprzedaży. Dlatego wśród wystąpień nie zabraknie tematów istotnych dla każdego dyrektora sprzedaży – będziemy rozmawiać o przywództwie, o budowaniu zwycięskich zespołów, o efektywności wynagrodzeń handlowców.

Na scenie Kongresu 22 maja wystąpią m.in.:
• Maciej Sawicki – Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej: Polski Związek Piłki Nożnej dziś a 4 lata temu – budowanie marki organizacji sportowej
• Dr Kazimierz Sedlak: Efektywność wynagrodzeń handlowców
• Robert Jasiński: Od świadomości do twardych rezultatów, czyli o skuteczności w sprzedaży
• Krzysztof Wielicki: Zwycięskie zespoły w górach i w sprzedaży.

Dwa, wyraźnie inne merytorycznie dni, pokazują z jednej strony jak rozwijać działy sprzedaży, a z drugiej jak dbać o otoczenie struktur sprzedaży wewnątrz organizacji. Aktualne trendy wskazują, że na sprzedaż ma wpływ już nie tylko poziom motywacji, jasność celów czy jakość przywództwa. Coraz większe znaczenie ma otoczenie, czyli: dział HR, w tym jakość rozwoju i rekrutacji, dział marketingu i siła współpracy pomiędzy tymi dywizjami, dział administracji, w tym IT, który coraz bardziej odpowiada za logikę i prostotę procesów dostarczania „obietnicy” sprzedażowej.

Wśród Prelegentów w dniu 23 maja wystąpią m.in.:
• Przemysław Iwanek, Dyrektor Finansowo-Administracyjny w Miele sp. z o.o.: Zysk z partnerstwa sił sprzedażowych i służb administracyjnych
• Anna Rawska-Kupczyńska, Senior Marketing Manager for Central Eastern Europe, Russia and Israel w Hewlett Packard Enterprise: Synergia sprzedaży i marketingu – jak połączyć ogień z wodą?
• Aneta Kozłowska, Dyrektor Biura Projektów w Westhill Consulting i Radosław Sujka, menadżer ds. Szkoleń Sił Sprzedaży w INTER CARS S.A.: Jak wdrożyć grywalizację i dwucyfrowo zmienić wynik?
• Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, SATORIA Group SA: Co ma dla naszych klientów prawdziwą wartość?

Uczestnicy będą mieli również niebywałą okazję spojrzenia na otoczenie rynkowe poszczególnych branż. Zobaczymy jak technologia wpływa na zmianę oczekiwań Klientów, jak nowoczesne kanały informacyjne mogą pomagać w kreowaniu dodatkowych szans. Eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami na temat przyszłości działów sprzedaży w organizacjach z różnych branż. Zapraszając ekspertów kierowaliśmy się przede wszystkim ich wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu gwarantujemy najwyższy poziom merytoryczny.

Kongres Sprzedaż to wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za strategię sprzedaży w dużych i średnich firmach, dyrektorom i menedżerom działów sprzedaży, szefom zespołów marketingowo-sprzedażowych.
Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie: kongressprzedaz.pl.

Organizatorem wydarzenia jest Nowoczesna Firma SA, Partnerami – eVolpe, Westhill Consulting oraz Digital Knowledge Village.

Spotkajmy się w maju 2017 r. na IX Kongresie Sprzedaż.

Marcin Piotrowski
menedżer sprzedaży
22 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.