eDelivery 2017 to druga edycja konferencji o posprzedażowej obsłudze klienta w e-commerce. Przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów, menedżerów i praktyków rynku.
Dlaczego warto?
Dowiesz się nie tylko jak wykorzystać logistykę do rozwoju swojego sklepu, ale także dlaczego warto inwestować (i jak to robić) w posprzedażową obsługę klienta w e-commerce.
Jako organizatorzy chcemy kontynuować zeszłoroczną tradycję i przedstawić agendę, która będzie zapełniona przez doświadczonych w e-commerce prelegentów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim know-how, pokazanym na konkretnych case study.
Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie www.edelivery2017.pl. Zapraszamy! :)
Bilety
Specjalnie dla „early birds” mamy 60 biletów w cenie 249 zł brutto, które są dostępne do 31. maja.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to mamy dla Ciebie bonus w postaci stałej 20% zniżki na bilety.
Kup już teraz -> http://edelivery2017.pl/#bilety