Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Wystartowała 5. edycja Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Po raz pierwszy w Konkursie są kategorie dla sektorów: e-medycyna, e-administracja oraz e-usługi. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w 17 kategoriach dedykowanych e-sklepom, bankom, ubezpieczycielom, reprezentantom e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii . Termin zgłoszeń upływa 13 sierpnia 2017 roku.

IDEA e-Commerce Polska awards:
Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów, którzy są „smart”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.

Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji Konkursu po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w 5 edycji e-Commerce Polska awards. Nowością są kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.