Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

LEADERSHIP a budowanie współpracy w zespole

Szkolenia
Data wydarzenia: 21.11.2016 - 02.06.2017
Miasto: Poznań, Kraków, Warszawa, Katowice
Organizator: Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Miejsce: różne lokalizacje

Szkolenie leadership a budowanie współpracy w zespole pozwala przyjrzeć się sobie w roli przełożonego pod kątem budowania autorytetu, inspirowania innych do działania oraz odkrywania w sobie charyzmy potrzebnej do bycia świadomym i bardzo skutecznym szefem.

Celem szkolenia jest:

  • Rozwinięcie umiejętność odpowiedniego diagnozowania sytuacji oraz określenia potrzeb i
    kompetencji indywidualnych członka zespołu.
  • Określenie ról w zespole
  • Nabycie umiejętność stosowania różnych stylów kierowania- odpowiednio do etapu rozwoju członka zespołu oraz jego motywacji.
  • Zwiększenie własnej efektywności, dzięki skutecznemu wykorzystywaniu kompetencji przywódczych.
  • Wypracowanie własnego spojrzenia na sposób kierowania podwładnymi i dostosowania go do
    realiów firmy w której się pracuje.

GRUPA DOCELOWA

Uczestnicy:

Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom, liderom, właścicielom firm; każdemu, kto chce zbudować mocny i prężnie działający zespół.

METODOLOGIA

Czas trwania:
1 dni -8 h

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Szkolenia prowadzone są wg CYKLU KOLBA:

  • 20% czasu – poświęcamy teorii
  • 80 % czasu poświęcone jest na: – symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

INFORMACJE DODATKOWE

PROGRAM:

  • Style przywództwa w praktyce
    • Diagnozowanie własnego stylu przywództwa
    • Podstawowe style przywództwa
    • Samoprzywództwo
    • Menedżer elastyczny podchodzący sytuacyjnie oraz elastycznie
  • Narzędzia przywódcze
    • Wzmacnianie autorytetu
    • Delegowanie zadań
  • Role zespołowe
    • Cechy i zasady efektywnego zespołu
    • Fazy rozwoju zespołu
    • Rola lidera zespołu
    • Role członków zespołu
  • Udzielanie informacji zwrotnej
    • Wspieranie współpracy w zespole
    • Dążenie do rozwoju pracowników
    • Budowanie atmosfery otwartości
    • Wzajemne motywowanie
    • Asertywność w procesie komunikacji

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

TERMINY:

  • 21.11.2016 – Katowice
  • 07.02.2107 – Warszawa
  • 27.03.2017 – Kraków
  • 02.06.2017 Poznań

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły