Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Klientocentryzm w praktyce! Tak w skrócie można opisać V edycję Marketing Progress, którą w tym roku poświęcono szeroko rozumianemu customer experience.

Sprawdź program ➡ http://bit.ly/program_konferencji_MP

Z jakich powodów warto wziąć udział w Marketing Progress? Oto kilka z nich:
✔ Dołączysz do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego customer experience – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń, obsługą klienta itd.

✔ Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy w obszarze customer experience oraz zobaczysz czym warto się zainteresować w kontekście działań z zakresu projektowania doświadczeń klientów.

✔ Równolegle do prowadzonych prelekcji odbywać się będą warsztaty. Staniesz więc przed szansą zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z obszarów: user experience, design thinkingu, online customer experience, content marketingu, client service czy social media.

✔ Weźmiesz udział w wydarzeniu, w którym nie doświadczysz prezentacji sponsorskich, nachalnych reklam, materiałów konferencyjnych pozbawionych wartości. Dbamy o Twoje zdrowie. Nie zamierzamy obciążać Twoich dłoni, bo będą Ci potrzebne do notowania.

✔ Zależy nam także na Twojej kondycji. Dwa dni konferencji umożliwiają rozłożenie przyswajanych informacji w odpowiednim czasie. Dzięki temu uczucie przytłoczenia nie będzie Ci towarzyszyć. Twój mózg odpocznie i wystarczy Ci sił na integracyjno-networkingowe afterparty, które planujemy obyć między pierwszym a drugim dniem konferencji. Wszystko po to, by powrót do pracy w tygodniu pokonferencyjnym przebiegł bez problemu.

✔ Szanujemy Twój czas. Wiemy jak posługiwać się zegarkiem. U nas nie doświadczysz opóźnień. Chcemy, abyś w 100% skupił się na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawiał się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu. ;)

✔ Podczas Marketing Progress specjaliści znajdują się nie tylko wśród prelegentów i szkoleniowców prowadzących warsztaty. Wśród 300 uczestników z pewnością odnajdziesz osoby, z którymi wymienisz doświadczenia. Co więcej, przy tej ilości uczestników skorzystasz z okazji, by spokojnie porozmawiać z zaproszonymi przez nas specjalistami i uzyskać odpowiedzi na pytania, które Cię nurtują.

Na sali Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi:
➡ Jacek Kotarbiński,
➡ Marek Gonsior (Salony Agata),
➡ Julia Izmalkowa (Izmałkowa – agencja badawcza specjalizująca się w psychologii kłamstwa,
➡ Janina Bak (Janina Daily),
➡ Anna Gumkowska (Gazeta.pl),
➡ Sebastian Umiński (3M),
➡ Karolina Karolczak (Sodexo Polska),
➡ Michal Toczynski (Coca-Cola),
➡ Martin Solarski (limango Polska),
➡ Justyna Bakalarska (Marketer+),
➡ Konrad Olejarczyk (Credit Agricole Bank Polska),
oraz wielu innych znakomitych specjalistów w swoich dziedzinach.

Pamiętaj, że doświadczenie klienta to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm. Nie wiąże się z dobrą ceną, powszechną dostępnością produktów bądź usług, czy jedynie „byciem bliżej konsumenta” do czasu zamknięcia transakcji. Klientowi zależy na uczciwym i godnym traktowaniu. Charakter relacji z nim stanowi o wartości Twojego biznesu. Stąd podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości

➡ Sprawdź wszystkie informacje ➡ www.marketingprogress.pl

Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co mają do powiedzenia na temat Marketing Progress Paweł Tkaczyk:

Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.”

czy Michał Sadowski:

Jedno z najlepszych wydarzeń branży marketingowej w kraju. Szczególnie ze względu na obecność znakomitych gości i ich bardzo praktyczne prezentacje. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle notowałem na jakimkolwiek wydarzeniu.”

Mało? Sprawdź wszystkie rekomendacje, które znajdują się na stronie www.marketingprogress.pl :)

Opłata konferencyjna wynosi:

  • 299 złotych netto,
    przy zapisie i płatności do 31 lipca
  • 499 złotych netto,
    przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
  • 699 złotych netto,
    przy zapisie i płatności do 30 września
  • 899 złotych netto,
    przy zapisie i płatności do 12 października

Zapraszamy do rejestracji


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.