Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

29-09-2017

Marketing w Google

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: al. Jana Pawła II 27

atrium_szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla:
– osób zajmujących się reklamą i promocją firmy w internecie
– menedżerów, specjalistów i pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR
– osób zarządzających treściami serwisów www
– koordynatorów działań w internecie, prowadzących kampanie e-marketingowe
– osób zajmujących się reklamą i promocją firmy na Facebooku i w pozostałych social mediach

PROGRAM SZKOLENIA:

1. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach.
SEM, SEO, PPC – podstawowe pojęcia.
Zasady działania wyszukiwarek internetowych.
Jaką strategię wybrać w mojej firmie: SEO czy PPC?

2. SEO, czyli optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki Google.
Analiza słów kluczowych.
Analiza konkurencji.
Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (najważniejsze czynniki).
Link Building – co to jest i dlaczego linki są ważne?
Content a SEO
Jak zaprzyjaźnić się z Pandą, Pingwinem i Kolibrem?
Fakty i mity na temat SEO
Strony mobilne i RWD – dlaczego warto?
Jak analizować ruch z wyszukiwarki – podstawowe narzędzia.

3. Google AdWords, czyli reklama w linkach sponsorowanych.
Funkcje i zalety reklamy w wyszukiwarkach.
Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google.
Struktura konta i optymalizacja.
Copywriting w Google AdWords.
Reklama tekstowa a reklama graficzna.
Remarketing w Google AdWords.

4. Sesja pytań i odpowiedzi.

Koszt:
Cena szkolenia: 790 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący:
Piotr Kasperczak. Konsultant i specjalista z zakresu content marketingu i e-marketingu (SEM, SEO PR, E-PR). Jednocześnie językoznawca i dziennikarz. Absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (polonistyka) oraz Podyplomownych Studiów Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, początkowo jako redaktor naczelny miesięcznika “Rynek Turystyczny”, później jako PR-owiec, marketingowiec i event manager. Pomysłodawca i organizator jedynego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora HORECA – TravelCamp. Autor bloga Okruchy.pl, który otrzymał nagrodę internautów w konkursie Literacki Blog Roku 2015.
Wspierał marketingowo i PR-owo firmy z branży HORECA, budowlanej i motoryzacyjnej. Prelegent i trener na wielu szkoleniach marketingowych i konferencjach branżowych. Od trzech lat wykładowca e-marketingu na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.