Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki

Kup Teraz!

Pokolenie Y i pokolenie Z niosą ze sobą potencjał komercyjny, którego nie sposób ignorować. Tylko w jaki sposób można do nich dotrzeć, co im zaproponować, czym zaskoczyć a przy tym pracować z ciekawymi narzędziami i zmieścić się w budżecie. Mamy dla Ciebie odpowiedzi!

Jest to spotkanie, do przygotowania którego zaprosiliśmy praktyków, którzy uczyli się na błędach i sukcesach własnych oraz klientów a teraz wiedzą, „jak robić to dobrze”. Spotkaj się z nimi a:

  • dowiesz się, jakie mity krążą wokół pokolenia Milenium i jak pozbyć się schematów w myśleniu o nim,
  • podpowiemy, jak wyzwolić siłę rekomendacji wśród młodych i jak wykorzystać w pełni ich potencjał,
  • na przykładach pokażemy, jak prowadzić (Young) Customer Service w mediach społecznościowych,
  • przekonasz się, jak można wykorzystać miłość Milenialsów do obrazków – zaprezentujemy video jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z młodzieżą,
  • opowiemy o tym, jak „mobilne” myślenie może wpłynąć na jakość komunikacji z „pokoleniem smartfona”.

Wśród case studies:

  • H&M,
  • Nationale-Nederlanden,
  • Samsung Electronics Polska,
  • Uber i wiele innych.

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.