Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Mobile-IT Conference

Konferencje
Data wydarzenia: 22.02.2017
Miasto: Kraków
Organizator: Targi w Krakowie Sp. z o.o. / Izba Gospodarki Elektronicznej
Miejsce: Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9

Popularność urządzeń mobilnych stale rośnie, co zmusza przedsiębiorców, banki, ubezpieczycieli itd. do wprowadzenia licznych zmian oraz dostosowania witryn do ich wymagań mobilnego klienta.

M-commerce jest to obszar handlu elektronicznego wydzielony w sposób naturalny z e-commerce. Znajomość znaczeń terminów m-commerce i e-commerce oraz ich rozróżnienie jest ważne, aby skutecznie działać w tym obszarze. Zmieniają się wymagania społeczeństwa i równie szybko postępuje handel internetowy. Zmieniają się przyzwyczajenia zakupowe klienta i wymagania. W tym celu specjaliści próbują w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby klienta i ułatwić mu zakup. Tego faktu w swoich działaniach biznesowych pominąć nie możemy. W trakcie konferencji poruszymy tematy związane z mobile commerce.

Konferencja odbędzie się 22 lutego 2017 roku w EXPO Kraków, jako jedno z wydarzeń towarzyszących 4. Targom Mobile-IT.

Program i sylwetki prelegentów dostępne są na stronie internetowej.

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły