Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Śląsk po raz siódmy stanie się stolicą marketingu mobilnego. Ta edycja różni się od poprzednich – wydarzenie będzie miało charakter całodniowej konferencji, zakończonej after party.

Eksperci i uczestnicy będą rozmawiać o trendach na rynku, m.in. o sztucznej inteligencji i botach-asystentach, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość, jak wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji, jak analizować dane na temat klientów oraz jak to wszystko robić zgodnie z prawem.

Wśród prelegentów pojawi się Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Shoper), Artur Kurasiński (Ghost VR, Muse), Maciej Lewiński, Tomasz Wesołowski (2040.io), Michał Kluska (Domański Zakrzewski Palinka) oraz dr Maria Buszman (Uniwersytet Ekonomiczny), która w kontekście tworzenia kampanii poruszy temat szukania równowagi między czasem spędzanym nad smartfonem a czasem poświęcanym otaczającej nas rzeczywistości.

„O mobile na grubie” (czyli po śląsku w kopalni) – tak brzmi hasło tej edycji spotkania, która zapowiada się… grubo. Co roku organizatorzy szukają wyjątkowego miejsca, oddającego śląski charakter, by nie tylko edukować branżę, ale również promować swój region. W tym roku Mobile Silesia ponownie zawita do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, co znaczy, że konferencja odbędzie się 320 metrów pod ziemią.

Wydarzenie od siedmiu lat organizuje pochodząca ze Śląska firma SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS. Program wydarzenia na stronie www.mobilesilesia.pl.

Bilety w cenie 200 zł (cena po 31 maja – 250 zł).


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.