Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

06-02-2017 - 21-06-2017

Najwyższe standardy profesjonalnej obsługi klienta

Miasto: Poznań, Kraków, Warszawa

Organizator: Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Miejsce: różne lokalizacje

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi
platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci
wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb. Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a satysfakcję dla firmy.

Dostarczenie wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem,
  • odnosić sukcesy i budować wiarygodność w kontaktach biznesowych
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy
  • podnieść jakość obsługi klienta
  • zwiększyć zadowolenie i lojalność klienta
  • wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz umiejętności diagnozowania potrzeb Klientów.
  • Wypracujesz techniki, dzięki którym klient będzie się czuł traktowany indywidualnie
  • Poznasz sposoby asertywnego zachowania w kontakcie z klientem
  • Rozwiniesz umiejętności panowania nad emocjami.
  • Poznasz typologii trudnych klientów i metod postępowania z nimi
  • Udoskonalisz umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania barier komunikacyjnych
  • Wzmocnisz umiejętności radzenia sobie ze stresem.
  • Zwiększysz świadomość jakie znaczenie ma dla firmy Klient

GRUPA DOCELOWA

Uczestnicy:
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z
klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu
reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

METODOLOGIA
Czas trwania:
1 dzień -8 h

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • indywidualne konsultacje z trenerem w dniu trwania szkolenia

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. Zgodnie z Cyklem KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

  • 20% czasu – poświęcamy teorii
  • 80 % czasu poświęcone jest na:
    – symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
    – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie
konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

INFORMACJE DODATKOWE

PROGRAM:

  • KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY
    • Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta
    • Jakość obsługi Klienta i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.
  • NAJWAŻNIEJSZE REGUŁY I ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
    • Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
    • Korzyści z doskonałej obsługi klienta
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
    • Aktywne słuchanie vs. aktywne mówienie
    • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    • Komunikacja przez telefon
    • Klient to Twój partner, nie wróg- tak…?
  • STANDARDY OBSŁUGI
    • w kontakcie bezpośrednim
    • podczas rozmowy telefonicznej
    • w korespondencji mailowej
  • METODY ZWIĘKSZANIA SATYSFAKCJI KLIENTA
    • Twój profesjonalizm= lojalność klienta

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz
gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

TERMINY:

  • 06.02.2017 Warszawa
  • 22.05.2017 Kraków
  • 21.06.2017 Poznań

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.