Nowoczesne formy marketingu

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
• Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
• Zwiększenie rozpoznawalności marki
• Dopasowanie działań marketingowych do produktu
• Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych

Program szkolenia:
1. Nowoczesny marketing – charakterystyka.
• Kto go używa?
• „Co” się na niego składa?
• Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

2. Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
• Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

3. Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia
• Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
• Narzędzia pobudzające kreatywność

4. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
• Marketing personalny (buddy marketing)
• Social media
• Eventy i inne

5. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm

6. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
• Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
• Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

7. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
• Facebook
• Kreatywne prowadzenie fan page
• Pomysłowa reklama na facebook
• Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
• Linkedin
• Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
• Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

8. Blogi i mikro blogi:
• Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
• Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
• Twitter.com – czy dla wszystkich?
• Czy i kiedy pisać bloga firmy?
• Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

9. Narzędzia nowoczesnego marketingu:
• Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

10. Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
• Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)
11. Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Szkolenie prowadzi:
Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Zapraszamy na blog Trenera.

Cena szkolenia:
880 PLN netto+23%VAT

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda … my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum.

Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu – doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji.