Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Praktyczne warsztaty prowadzone przez zagraniczne ekspertki, autorytety w dziedzinie CM. Z całodniowego szkolenia wyjdziesz z bardzo praktyczną i potrzebną umiejętnością – tworzenia skutecznych, profesjonalnych strategii content marketingowych.

Rebecca Lieb jest doradcą strategicznym, analitykiem i autorką wielu branżowych artykułów. Specjalizuje się w digital marketingu, a w polu jej szczególnych zainteresowań leży tworzenie strategii contentowych. Doradzała największym brandom, takim jak m.in. Facebook, Nestlé, Adobe, IBM, Oracle, Pinterest i LinkedIn.

Stephanie Losee obecnie zajmuje stanowisko Head of content w Visa. Wcześniej pracowała dla POLITICO i Dell. Jej artykuły publikowały między innymi Fortune, Forbes, The Los Angeles Times, the San Francisco Chronicle Magazine, the New York Post.

Dla kogo?
Warsztaty dedykowane są osobom, które zajmują się przygotowywaniem kampanii content marketingowych oraz osobom zarządzającym agencjami reklamowymi.
Warsztaty prowadzone są w języku angielskim!

Udział
Koszt udziału jednej osoby od 1 845 zł. Liczba dostępnych miejsc jest ograniczona.

Organizator
Stowarzyszenie Content Marketing Polska /contentmarketingpolska.pl


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.