Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

08-06-2017 - 09-06-2017

Prezentacje biznesowe i sprzedażowe – skuteczna komunikacja i sprzedaż

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: Atrium Centrum, al. Jana Pawła II 27

Forma szkolenia: dynamiczny, interaktywny wykład z licznymi przykładami oraz case study.

1. WPROWADZENIE DO CONTENT MARKETINGU

  • Content marketing a inbound marketing
  • Content marketing vs. context marketing, czyli „prawie” robi różnicę
  • Czym jest reklama natywna?
  • Budowanie eksperckiej treści w internecie
  • Jak angażować i docierać do odpowiedniej grupy docelowej?
  • User generated content, czyli jak angażować użytkowników

2. WEBRWITING, CZYLI JAK PISAĆ W INTERNECIE

  • Public Relations a internet – komunikat prasowy kierowany do internetu
  • Artykuł sponsorowany – struktura, estetyka, język i linki
  • Zasada odwróconej piramidy – kiedy mniej znaczy lepiej
  • Jeśli nie wordpress, to co, czyli najlepsze systemy zarządzania treścią
  • Tworzenie tytułów i nagłówków w internecie
  • Publikowane treści a prawo w internecie
  • Monitoring mediów w internecie

3. CONTENT MARKETING A GOOGLE

  • Zasady działania wyszukiwarek internetowych
  • SEO Copywriting w praktyce, czyli zasady tworzenia tekstów pod kątem SEO, pamiętając o użytkownikach
  • Zarządzanie tekstem w panelu CMS
  • Link building a marketing treści
  • Treść, która angażuje – zdjęcia, infografiki, materiały video
  • Ostatnie zmiany w wynikach wyszukiwania Google a content marketing (Panda, Pingwin i Koliber)

4. STRATEGIE i NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGU

  • Definiowanie grupy docelowej
  • Narzędzia content marketingu (newslettery, infografiki, e-booki, artykuły sponsorowane, case studies etc.)
  • Zaplanuj harmonogram publikacji
  • Dystrybucja i promocja treści w internecie
  • Owned, paid & earned media
  • Mierzenie efektów kampanii content marketingu
  • Storytelling, personal branding i grywalizacja w strategii marketingu treści

5. CONTENT MARKETING A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Specyfika mediów społecznościowych
  • Jakie treści angażują w social media?
  • Jeśli nie Facebook, to co, czyli jak tworzyć skuteczny przekaz na Twitterze, Pintereście, Instagramie?
  • Czy warto zainteresować się Thumblr?
  • Content marketing na Linkedin

Bonus:
30-dniowe wsparcie przy tworzeniu prezentacji

Cena szkolenia:

990 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący:

Piotr Garlej
Ekspert ds. prezentacji, założyciel firmy Studio-Prezentacji.pl, pierwszego studia prezentacji w Polsce specjalizującego się w tworzeniu prezentacji biznesowych w oparciu o badania neuromarketingowe oraz zasady psychologii perswazji. Działa na rynku polskim, a także – pod marką Presentations-Studio.com – na rynku brytyjskim. Praktyk, który od ponad 7 lat dostarcza skuteczne prezentacje dla agencji reklamowych, firm konsultingowych, korporacji, małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Posiada wykształcenie i doświadczenie marketingowe – pracował jako copywriter w agencjach reklamowych oraz menedżer, obecnie – niezależny ekspert i konsultant ds. prezentacji biznesowych. Doradza firmom, jak zwiększać skuteczność komunikacji biznesowej kierowanej zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.