Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Reklama na Facebooku

Szkolenia
Data wydarzenia: 21.01.2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Startup Academy
Miejsce: AS-Bud Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Al. Jerozolimskie 81

Całodniowe szkolenie z Facebook Ads, dzięki któremu poznasz i nauczysz się jak samemu tworzyć skuteczne reklamy. Pozyskuj nowych klientów i docieraj do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Dowiesz się jak rozwijać swój biznes z pomocą efektywnych działań na Facebooku. Z Facebooka obecnie korzysta już ponad 14 000 000 użytkowników w Polsce, A dzięki temu szkoleniu nauczysz się trafiać z odpowiednim komunikatem reklamowym do właściwych osób i planować skuteczną promocję. Pamiętaj, że od września 2015 roku systemy reklamowe Facebooka oraz Instagrama zostały połączone. Rozszerz swoje działania online także o ten kanał i docieraj do cennej marketingowo społeczności użytkowników Instagrama.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • ISTOTA REKLAMY NA FACEBOOKU

Poznaj możliwości, cechy i przewagi Facebooka w kontekście innych kanałów digital. Dowiedz się jakie cele biznesowe możesz realizować z pomocą reklam na Facebooku. Poznaj ścieżkę decyzyjną konsumenta i opracuj optymalny scenariusz kampanii.

  • OPTYMALNY DOBÓR FORMATÓW

Poznasz szczegółowe charakterystyki wszystkich dostępnych formatów reklamowych. Dowiesz się jak odpowiednio dobierać placementy i rodzaj reklamy tak aby efektywnie realizować scenariusz i cel mediowy kampanii.

  • SKUTECZNE TARGETOWANIE

Zapoznaj się z kluczową przewagą Facebooka w kontekście innych kanałów digital. Dowiedz się czym jest People Based Marketing i jak go wykorzystać. Zaprezentujemy jak tworzyć skuteczne grupy odbiorców reklam i dlaczego tak ważne są zaawansowane metody targetowania takie jak Lookalike oraz Custom Audience.

  • FACEBOOK PIXEL

Dlaczego warto mierzyć ruch na stronie z pomocą Facebooka i w jaki sposób to wykorzystać. Jak tworzyć grupy remarketingowe i optymalizować kampanię pod kluczowe konwersje.

  • BUDOWA KAMPANII KROK PO KROKU

W trakcie warsztatu poznasz praktyczne metody zakładania kampanii. Zapoznasz się z narzędziem Facebook Ads Manager i stworzysz swoją pierwszą kampanię z wykorzystaniem wcześniej zdobytej wiedzy.

  • DOBRE I ZŁE PRAKTYKI

Zaprezentujemy szereg przykładów dobrych i złych kampanii mających na celu pogłębienie zdobytej wiedzy teoretycznej. Dzięki temu będziesz wiedzieć jak lepiej prowadzić własne kampanie oraz jakich błędów unikać. Otrzymasz praktyczne wskazówki w kontekście optymalizacji i zwiększania efektywności działań reklamowych.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie internetowej wydarzenia.

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły