Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

21-01-2017

Reklama na Facebooku

Miasto: Warszawa

Organizator: Startup Academy

Miejsce: AS-Bud Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Al. Jerozolimskie 81

Całodniowe szkolenie z Facebook Ads, dzięki któremu poznasz i nauczysz się jak samemu tworzyć skuteczne reklamy. Pozyskuj nowych klientów i docieraj do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Dowiesz się jak rozwijać swój biznes z pomocą efektywnych działań na Facebooku. Z Facebooka obecnie korzysta już ponad 14 000 000 użytkowników w Polsce, A dzięki temu szkoleniu nauczysz się trafiać z odpowiednim komunikatem reklamowym do właściwych osób i planować skuteczną promocję. Pamiętaj, że od września 2015 roku systemy reklamowe Facebooka oraz Instagrama zostały połączone. Rozszerz swoje działania online także o ten kanał i docieraj do cennej marketingowo społeczności użytkowników Instagrama.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • ISTOTA REKLAMY NA FACEBOOKU

Poznaj możliwości, cechy i przewagi Facebooka w kontekście innych kanałów digital. Dowiedz się jakie cele biznesowe możesz realizować z pomocą reklam na Facebooku. Poznaj ścieżkę decyzyjną konsumenta i opracuj optymalny scenariusz kampanii.

  • OPTYMALNY DOBÓR FORMATÓW

Poznasz szczegółowe charakterystyki wszystkich dostępnych formatów reklamowych. Dowiesz się jak odpowiednio dobierać placementy i rodzaj reklamy tak aby efektywnie realizować scenariusz i cel mediowy kampanii.

  • SKUTECZNE TARGETOWANIE

Zapoznaj się z kluczową przewagą Facebooka w kontekście innych kanałów digital. Dowiedz się czym jest People Based Marketing i jak go wykorzystać. Zaprezentujemy jak tworzyć skuteczne grupy odbiorców reklam i dlaczego tak ważne są zaawansowane metody targetowania takie jak Lookalike oraz Custom Audience.

  • FACEBOOK PIXEL

Dlaczego warto mierzyć ruch na stronie z pomocą Facebooka i w jaki sposób to wykorzystać. Jak tworzyć grupy remarketingowe i optymalizować kampanię pod kluczowe konwersje.

  • BUDOWA KAMPANII KROK PO KROKU

W trakcie warsztatu poznasz praktyczne metody zakładania kampanii. Zapoznasz się z narzędziem Facebook Ads Manager i stworzysz swoją pierwszą kampanię z wykorzystaniem wcześniej zdobytej wiedzy.

  • DOBRE I ZŁE PRAKTYKI

Zaprezentujemy szereg przykładów dobrych i złych kampanii mających na celu pogłębienie zdobytej wiedzy teoretycznej. Dzięki temu będziesz wiedzieć jak lepiej prowadzić własne kampanie oraz jakich błędów unikać. Otrzymasz praktyczne wskazówki w kontekście optymalizacji i zwiększania efektywności działań reklamowych.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie internetowej wydarzenia.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.