Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

W dobie intensywnych działań sprzedażowych klient próbuje umknąć obławie. Natomiast kupowanie sprawia mu niesamowitą przyjemność. Jak zatem odwrócić te proporcje, sprawić by klient miał poczucie, że to on dokonuje wyboru. Zaprogramować nasze działania by były skuteczne poprzez dobre relacje. W stylu rozmowy, jej treści, ale i głosie tkwi nieoszacowana siła. Bądźmy dla naszych klientów partnerami, przewodnikami, osobami godnymi zaufania.
Nie jest to łatwe, ale osiągalne. Powiemy jak to robić efektywnie.

Udział w warsztacie jest dedykowany dla wszystkich, którzy chcą:

• by ich propozycje nie ginęły w natłoku innych,
• by klient nie uciekał tylko gonił,
• usprawnić współpracę na linii sprzedaż – marketing,
• podyskutować dokąd zmierza sprzedaż i na co musisz się przygotować,
• wiedzieć jak dobrać optymalną argumentację do klienta,
• poznać nieznane polskim klientom modele sprzedaży.

Trenerzy:

  • Katarzyna Moskal, logopeda medialny i trener emisji głosu,
  • Marcin Sebastian Rogowski, ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji; coach prowokatywny, trener, konsultant,
  • Tristan Tresar, trener biznesu, menedżer i konsultant
  • Grzegorz Sikorski, Partner Zarządzający SeeQuest Solution
  • Marcin Rzucidło, praktyk biznesu. Autor, trener, coach, doradca i mówca. Ekspert w dziedzinie sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta oraz rozwoju osobistego i zawodowego

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.