Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

19-06-2017 - 20-06-2017

Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Celem szkolenia jest:

  • umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem,
  • pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
  • poznanie metod rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • poznanie narzędzi egzekwowania wykonania zadań,
  • pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej,
  • nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do specyfiki pracy zespołu,
  • nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
  • poznanie najważniejszych założeń i uwarunkowań bycia liderem w organizacji w oparciu o model Instytutu Gallupa,
  • umiejętność efektywnego delegowania zadań,
  • poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.

Program szkolenia:

1. Kompetencje osobowościowe przywódcy

  • Co powinno wyróżniać przywódcę spośród innych osób?
  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania
  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności przywódczych
  • Umiejętność kierowania sobą
  • Świadomość „ja” – mistrzostwo osobiste – model petera senge (zachowania i umiejętności, przekonania i wartości, przekonanie do swoich idei, wiara w możliwość realizacji celów, tożsamość)
  • Rola lidera jako członka zespołu
  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

2. Modele zarządzania

  • Jednominutowy manager Blancharda
  • Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?

3. Jak wielcy przywódcy inspirują do działania?

  • Golden circle – Simon Sinek
  • Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu
  • Techniki motywacji Navy Seal’s
  • Co może uczynić z nas przywódców?
  • Model przywództwa wg Instytutu Gallupa

4. Jak skutecznie oddziaływać na zespół?

  • Etapy życia zespołu, style kierowania i motywacji
  • Style kierowania a postawy pracownicze
  • Delegowanie zadań w oparciu o macierz postaw pracownika
  • Zasada 4P
  • Przywództwo transformacyjne
  • Autorytet lidera
  • Stres, zarządzanie emocjami, działania prewencyjne
  • Planowanie pracy własnej i zespołu
  • Narzędzia planowania pracy zespołu

5. Zadanie, jako cel działania zespołu 

  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
  • Metoda SMART
  • Cele strategiczne i operacyjne

6. Różnice między tym co psychologia wie a tym co robi biznes

  • Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji
  • Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
  • Dwa miasta – czyli o podejściu ludzi do zadań
  • Kto zabrał mój ser? – rzecz o motywacji w zmianie

7. Nowoczesne technologie pracy zespołowej

  • Atlassian (fedex day’s) – case study
  • Metaplan na warsztat
  • Jak pracują w Google? – case study
  • Jak powstały: Gmail, Orkut, Google News?
  • Środowisko zorientowane na wynik – czyli technologia ROWE
  • Przykład Microsoft Encarta

8. Techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację

  • Burza mózgów
  • Śnieżna kula
  • Drzewo decyzyjne
  • Metaplan
  • ROWE i autonomia
  • Fedex day

9. Efektywne techniki motywowania ludzi

  • 7 sekretów motywacji
  • Technika SOG
  • Delegowanie zadań
  • Bądź przywódcą na 16 sposobów
  • Wytłumacz ludziom Prawo Parkinsona
  • Odpowiedzialność za wynik
  • Motywujący feedaback
  • Docenianie
  • Praca w kluczowych projektach
  • Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
  • Pokolenie X i Y
  • Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
  • Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.

10. Umiejętność zlecania niektórych prac innym

  • Pierwszy grzech menedżerów
  • Delegowanie jako narzędzie motywowania
  • Warunki skutecznego delegowania zadań
  • 7 stopni delegowania zadań
  • Przeszkody w skutecznym delegowaniu
  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

11. Jak zarządzać efektywnością pracownika?

  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
  • Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?
  • Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość – ważne wskaźniki
  • Ustalanie celów pracy
  • Jak przekazywać pracownikom zadania?
  • Kontrola realizacji zadań
  • Rozliczanie z realizacji zadań
  • Badanie przyczyn niepowodzeń

12. Jak efektywnie pracować z zespołem?

  • Przekazywanie celów i zadań oraz efektywna organizacja pracy zespołu
  • Różnica między grupą a zespołem
  • Cechy efektywnego zespołu
  • Odpowiedzialność w zespole
  • Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?

Koszt

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący

Rafał Brodowski – trener z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, motywacji, rozwoju potencjału pracowników i menedżerów, zarządzania innowacyjnością oraz organizacją. Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania, innowacji, zarządzania czasem i zmianą, negocjacji i sprzedaży. Od 2008 roku prowadzi także usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą oraz projektowaniem systemów motywacyjnych.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Akademię Trenera Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadził szkolenia dla wiele spółek, instytucji państwowych oraz samorządowych.

Dodatkowe informacje

szkolenia@szkoleniaatrium.pl
tel. 607 710 797


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.