Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

19-06-2017 - 20-06-2017

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Akademia Marketingu Atrium

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • poznanie psychologicznych mechanizmów decydujących o skuteczności reklamy, case studies
  • nabycie umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu
  • poznanie wybranych metod badania skuteczności reklamy, możliwych do zastosowania we własnej pracy zawodowej

Szkolenie przeznaczone dla:

  • specjalistów i menedżerów działu marketingu
  • pracowników kreatywnych agencji reklamowych
  • specjalistów tworzących strategię komunikacji marketingowej firmy
  • osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
  • osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia skutecznej reklamy – od strony mechanizmów psychologicznych

Program szkolenia:

1. Spójność komunikatów

  • Kiedy wybrać komunikat szokujący i zaskakujący, a kiedy komunikat oparty na cechach produktu, korzyściach – dopasowany do reklamowanego produktu?
  • Jak dobierać elementy przekazu perswazyjnego, aby jak najwięcej wspólnych skojarzeń powstało między nimi?
  • W jaki sposób spójność komunikatu wpływa na nastawienie emocjonalne i zapamiętywanie komunikatu?

2. Zasady neuropsychologii w spostrzeganiu – skuteczność przekazów obrazowych i werbalnych

  • Kiedy bardziej skuteczny jest przekaz obrazowy a kiedy werbalny?
  • Jak dobierać proporcje między nimi, kiedy stawiać na tekst, a kiedy kłaść nacisk na obraz?
  • Obraz jest łatwiejszy w odbiorze od tekstu, ale tekst wymaga głębszego przetwarzania, a dzięki temu jest lepiej monitorowana przez umysł. Jak wykorzystać to przy tworzeniu reklam?

3. Pozytywne działanie emocji negatywnych – zyski i straty

  • Emocje negatywne ułatwiają zapamiętywanie komunikatu, ale emocje pozytywne powodują przeniesienie ich na produkt lub usługę i lepsze jej spostrzegania, budzenie sympatii.
  • Kiedy bardziej skuteczne jest odwoływanie się do zysków i satysfakcji z zakupu, a kiedy lepiej odwołać się do unikania straty z powodu braku posiadania produktu?

4. Zniekształcenia pamięciowe – złudzenia na sprzedaż

Pamięć ulega zniekształceniom tak mocno, że zostają do niej włączone wyobrażenia i zdarzenia, które nigdy nie miały miejsca. Takim zniekształceniem jest wsteczne kształtowanie pamięci: pamięć doświadczenia może zostać zmieniona przez później napływającą informację.

  • Jak wykorzystać to zniekształcenie w reklamie i promocji?
  • Jak poprawić nadszarpniętą reputację marki i kiedy ten zabieg będzie skuteczny?
  • Każdy z punktów szkolenia omawiany jest na podstawie kilku case studies.

Koszt:

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadząca:

Dr Karolina Janiszewska
Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Współautor książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Ukończyła studia z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie uzyskała w 2004 roku tytuł doktora nauk ekonomicznych. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu jak i marek terytorialnych. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Dodatkowe informacje:

szkolenia@szkoleniaatrium.pl
tel. 607 710 797


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.