Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

DZIEŃ I

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

DZIEŃ II

Szkolenie Google Analytics na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego. Podczas szkolenia poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

JAK SKORZYSTAJĄ Z TEGO SZKOLENIA:

MANAGEROWIE I PRZEDSIĘBIORCY NADZORUJĄCY WYNIKI KAMPANII:
Managerowie koordynujący pracę podwykonawców po szkoleniu przede wszystkim nauczą się samodzielnie oceniać skuteczność prowadzonych dotychczas działań oraz poznają możliwości analityki internetowej. Na szkoleniu prezentujemy, jakich kompetencji analitycznych powinno się oczekiwać od osoby prowadzącej kampanię oraz jak wprowadzenie pozyskanej wiedzy w życie potrafi znacznie zwiększać efektywność działań reklamowych.

SAMODZIELNI SPECJALIŚCI PROWADZĄCY DZIAŁANIA REKLAMOWE:
Osoby myślące o samodzielnej konfiguracji i korzystaniu z analityki internetowej, na szkoleniu pozyskają przede wszystkim wiedzę o tym jakie są możliwości Google Analytics oraz jak interpretować i wnioskować na podstawie zebranych danych. Na szkoleniu przekazujemy również bardzo konkretne i podparte praktycznymi przykładami strategie optymalizacji działań reklamowych dzięki Google Analytics, które po wdrożeniu do codziennej pracy pozwolą na uzyskiwanie lepszych wyników reklamowych.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.