Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Chcesz zaplanować budżet marketingowy? Chcesz wiedzieć jak stworzyć wzorcową kampanię AdWords i nie przepłacać? Chcesz wiedzieć czy nie popełniasz błędów w swoich kampaniach? Chcesz poznać techniki optymalizacji i zaawansowane narzędzia?

Zapisz się na praktyczne szkolenie!

Spokojnie, nie będziesz siedział 8 godzin z notesem. Teorii będzie tylko tyle, żeby wyjaśnić pojęcia i koncepcje. Będą też listy dobrych praktyk. Przygotuj się natomiast na to, że będziesz tworzył przykładowe kampanie i zapoznasz się z możliwościami interfejsu AdWords.

Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się między innymi jak:

  • założyć konto w Google AdWords i ustawić płatności,
  • zaplanować budżet,
  • poprawnie zbudować strukturę konta – kampanie, grupy reklam, reklamy i słowa kluczowe,
  • stworzyć kampanie na sieć wyszukiwania i sieć reklamową,
  • stworzyć kampanię produktową w Zakupach Google,
  • stworzyć kampanię wideo na YouTube,
  • podłączyć śledzenie konwersji,
  • stworzyć reklamy remarketingowe,
  • optymalizować stworzoną kampanię by zwiększać zwrot z inwestycji, liczbę konwersji, lub zmniejszyć koszty kampanii.

Szkolenie skierowane jest do:

  • właścicieli firm prowadzących działania online,
  • osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
  • specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
  • osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
  • oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.

Szkolenie poprowadzi:
Krzysztof Wroński, Certyfikowany Specjalista i Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista Analytics.
Jeszcze się wahasz?
Szkolenie zawiera kompilację wiedzy teoretycznej, która pomoże Ci zdać egzaminy prowadzące do zdobycia rozpoznawalnego w branży Certyfikatu AdWords od Google.
Każdy kto wcześniej nie reklamował się w AdWords otrzyma kupon o wartości 600 zł do wydania na kampanię na swoim nowym koncie.

Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc ograniczona!


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.