Chcesz zaplanować budżet marketingowy? Chcesz wiedzieć jak stworzyć wzorcową kampanię AdWords i nie przepłacać? Chcesz wiedzieć czy nie popełniasz błędów w swoich kampaniach? Chcesz poznać techniki optymalizacji i zaawansowane narzędzia?
Zapisz się na praktyczne szkolenie!
Spokojnie, nie będziesz siedział 8 godzin z notesem. Teorii będzie tylko tyle, żeby wyjaśnić pojęcia i koncepcje. Będą też listy dobrych praktyk. Przygotuj się natomiast na to, że będziesz tworzył przykładowe kampanie i zapoznasz się z możliwościami interfejsu AdWords.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się między innymi jak:
- założyć konto w Google AdWords i ustawić płatności,
- zaplanować budżet,
- poprawnie zbudować strukturę konta – kampanie, grupy reklam, reklamy i słowa kluczowe,
- stworzyć kampanie na sieć wyszukiwania i sieć reklamową,
- stworzyć kampanię produktową w Zakupach Google,
- stworzyć kampanię wideo na YouTube,
- podłączyć śledzenie konwersji,
- stworzyć reklamy remarketingowe,
- optymalizować stworzoną kampanię by zwiększać zwrot z inwestycji, liczbę konwersji, lub zmniejszyć koszty kampanii.
Szkolenie skierowane jest do:
- właścicieli firm prowadzących działania online,
- osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
- specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
- osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
- oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.
Szkolenie poprowadzi:
Krzysztof Wroński, Certyfikowany Specjalista i Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista Analytics.
Jeszcze się wahasz?
Szkolenie zawiera kompilację wiedzy teoretycznej, która pomoże Ci zdać egzaminy prowadzące do zdobycia rozpoznawalnego w branży Certyfikatu AdWords od Google.
Każdy kto wcześniej nie reklamował się w AdWords otrzyma kupon o wartości 600 zł do wydania na kampanię na swoim nowym koncie.
Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc ograniczona!