Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Chcesz wiedzieć jak poprawnie zainstalować i ustawić Google Analytics? Chcesz nauczyć się jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w internecie? Chcesz dowiedzieć się jak interpretować raporty w narzędziu Analytics?

Zapisz się na praktyczne szkolenie!

Spokojnie, nie będziesz siedział 8 godzin z notesem. Teorii będzie tylko tyle, żeby wyjaśnić pojęcia i koncepcje. Będą też listy dobrych praktyk. Przygotuj się natomiast na to, że będziesz tworzył filtry, widoki i raporty niestandardowe oraz zapoznasz się z możliwościami interfejsu Analytics.

Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się między innymi jak:

  • zainstalować tag i skonfigurować Analytics,
  • interpretować poszczególne raporty,
  • wyznaczać cele i wskaźniki sukcesu KPI,
  • ustawić cele i moduł e-commerce,
  • zintegrować Analytics z AdWords i Search Console
  • mierzyć skuteczność działań marketingowych,
  • mierzyć zachowania użytkowników na stronie,
  • tworzyć raporty niestandardowe,
  • zrozumieć śledzenie wielokanałowe i modele atrybucji,
  • filtrować dane,
  • śledzić treści wyszukiwane w Twoim sklepie,
  • tworzyć segmenty zaawansowane, które pomogą Ci lepiej analizować dane.

Szkolenie skierowane jest do:

  • właścicieli firm prowadzących działania online,
  • osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
  • specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR
  • osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
  • oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.

Szkolenie poprowadzi:
Krzysztof Wroński, Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics oraz Certyfikowany Trener Google AdWords.
Jeszcze się wahasz?
Szkolenie zawiera kompilację wiedzy teoretycznej, która pomoże Ci zdać egzaminy prowadzące do zdobycia rozpoznawalnego w branży Certyfikatu Analytics od Google.
Każdy kto wcześniej nie reklamował się w AdWords, a chciałby zostać naszym klientem, otrzyma kupon o wartości 600 zł do wydania na kampanię na nowym koncie AdWords.

Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc ograniczona.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.