Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa. Kluczem do osiągnięcia tego celu, a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.

Jakie są więc jego oczekiwania?

Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają?

Jakimi kanałami do niego docierać?

Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?

Forum Target: Klient Zamożny to unikalne spotkanie praktyków odpowiadających za komunikację, sprzedaż oraz budowę wizerunku marek luksusowych i premium na polskim rynku. Udział w forum to wyjątkowa okazja, aby w jednym miejscu i czasie poznać doświadczenia zarządzających wizerunkiem wiodących marek luksusowych i premium na rynku polskim. Agenda spotkania została w całości oparta na case studies – zestawie aktualnych, sprawdzonych i gotowych do zaimplementowania inspiracji na podstawie tematów wskazanych przez praktyków w czasie bezpośrednich wywiadów.

Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium zaprezentują przedstawiciele m.in.: LEXUS WARSZAWA, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, BRITISH AUTOMOTIVE CENTRUM JAGUAR LAND ROVER, STOCZNIA JACHTOWA SUNREEF YACHTS, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE, HERSE, KLINIKA LA PERLA, GRUPA ALLEGRO czy YES BIŻUTERIA.

Uzupełnieniem są organizowane w przeddzień forum warsztaty dotyczące prawnych aspektów ochrony marki luksusowej i sposobów przeciwdziałania jej naruszeniom. Każdy z trzech prawników-praktyków prowadzących warsztaty zaprezentuje na licznych case studies swoje doświadczenia w obszarze umiejętności identyfikacji działań mających charakter naruszenia prawa do marki oraz możliwości wyboru najbardziej odpowiednich środków ochrony w aktualnym systemie prawnym w Polsce.

Więcej szczegółów na stronie: www.klient-zamozny.pl


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.